![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: wat vinden jullie ervan? | |||
ja, goed idee! |
![]() ![]() ![]() |
14 | 77,78% |
nee, ik blijf bij mijn mening! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 16,67% |
ik heb geen mening! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,56% |
Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Beste forumgenoten,
Ik zou een voorstel willen doen! Waarom laten we politics.be geen politiek debat organiseren in de loop van volgend jaar (voor de verkiezingen) waar eens en voor altijd bepaalde vragen van mensen hier zouden beantwoordt worden door kopstukken uit de verschillende partijen? Ik denk dat we hier al een hoop zinnige vragen uit het forum kunnen halen en dat die dan op voorhand aan de debateurs kunnen bezorgd worden voor een vlot verloop van het debat te verzekeren! Als jullie nog voorstellen hebben feel free! Ik stuur deze mail ook door naar de moderators om hun mening hierover te vragen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Op zich geen slecht idee. Dus zou ik ja zeggen.
Maar ik vertrouw gene politieker. Want stelt die een vraag en die verzinnen hier een mooi antwoord en iedereen : van ooooh en aaaaaah en haahaaaaaa. En wat doet dien politieker als hem zijne computer afsluit ? Eens goed lachen met ons en voort zijn zakken gaan vullen. Want al hun beloften of uitspraken vergeten ze nog sneller dan een eendagsvlieg haar leven voorbij is.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Ik zou het dan ook niet via een chatsessie doen, maar een traditioneel debat in een zaal (waar valt nog te bespreken) liefst op een weekend-namiddag om zo ook de vertegenwoordigers van de kleinere partijtjes die hier actief zijn aan het woord te laten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Een debat tussen alle politiek partijen die naam waardig zou trouwens aantonen dat ze in feite allemaal hetzelfde poneren (alleen de verpakking en de boodschappers verchilen): de huidige politieke, economische en sociale situatie is de beste der besten (af en toe roepen dat er problemen zijn om weer geld uit onze zakken te halen); de oppositie protesteert uiteraard, maar doet dat vooral omdat iedereen dat verwacht maar eigelijk passen ze perfect in het systeem dat enkel dient om ons allen koest te houden... Kijk het maar eens na in de laatste 20/30 jaar: alle partijen zijn inwisselbaar (liberalen, sociaaldemocraten en christendemocraten en recent ook de vlaamsnationalisten en groenen.. het Blok tel ik niet mee want die hebben de typische stijl van facistische partijen, i.e. een goed geoliede propagandamachine die gebruikt maakt van frustraties en alledaagse bekommernissen bij de bevolking, echter OOK zonder het economische systeem in vraag te stellen...) Kortom, de parlementaire democratie houdt de schijn op dat wij als volk vertegenwoordigd worden, maar in werkelijkheid dient de politiek (parlement en regering met justitie als satelliet) er enkel voor om de rijken rijker te maken èn de bedrijven, banken en andere kapitaalorganisaties de lakens te laten uitdelen!
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein) "I gained nothing at all from Supreme Enlightenment, and for that very reason it is called Supreme Enlightenment." (Boedha) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Moest men valsheid in geschrifte toepassen op verkiezingsbeloften dan zouden de gevangenissen te klein zijn. Veeeeeeeeel te klein. Heeeeeeeel veeeeeeeeeeeel te klein.
Waarom denkte dat ik nooit op zo'n lullemannen stem.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Zeer goed idee. Mijn steun heb je alvast!
Weekendnamiddag is goed, liefst in Antwerpen of omgeving. Vlaamse groeten Erwin |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Maar het Vlaams Blok, de enige oppositiepartij mag niet aan bod komen. Eéntonigheid gewaarborgd. Een splinternieuwe vorm van democratie: de oppositie mag niet meer aan bod komen. In naam van de 'democratie' natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind dit een goed idee. Maar wie nodig je dan allemaal uit. Je kan toch ook niet van alle politieke partijen vertegenwoordigers uitnodigen, want dan zouden we misschien in het totaal aan 10 tot 15 mensen komen.
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het Vlaams Blok wordt nog vééééééééééééééééél groter in Brussel volgend jaar ! Bedankt ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |