![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groen wil in een regering stappen indien zij een Klimaatminster met bevoegdheden mogen leveren
Bijna alle politieke partijen hebben al bij Groen! gepolst of ze bereid zijn een meerderheid te vormen na de verkiezingen van 10 juni. Dat zegt Groen tenminste zelf. Zonder de groenen zou het voor de andere partijen wel eens moeilijk kunnen worden om een meerderheidscoalitie samen te stellen. Groen! stelt al WEL een voorwaarde: ALS ze meegaan in de meerderheid, dan willen zij de eerste minister van Klimaat leveren. Bron /ATV We zullen ons portemonneetje maar weer klaar houden hé
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier bestaat al nen topic over.
Groen wil klimaatminister leveren. http://forum.politics.be/showthread.php?t=87135
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 9 april 2007 om 06:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga alvast hier niet meer reageren, volgens mij loopt het dan dubbel en mijn tijd is veel te beperkt hiervoor.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je reageert op wat je zelf wil hé,daar moei ik me niet mee ....
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Groen heeft wel nog een extra voorwaarde gesteld, hoorde ik Vera Dua in een interview zeggen: Ze stappen enkel in een regering waar ook de SP-A in zit.
Echt zielig vind ik dat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De creatie van die "klimaatminister" is een verdekte vraag van Verhofstadt aan Groen! om mee in de regering te komen en zo verder te kunnen doen.
Het zou een ongelofelijke stommiteit zijn alleszins, want wat de de paarse partijen toen deden met Agalev, doen ze zonder pardon ook met Groen!.
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik hoop dat Groen overal 4,9% haalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |