![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() ben al eventjes aan het proberen de individuele score van de N-VA op te snorren, maar nog niet veel terzake gevonden.
zitten de N-VA nu ergens op 6 zetels voor de kamer en 2 voor de senaat; ergens rond de 8% globaal? iemand bevestiging van deze uitslag? |
![]() |
![]() |
#2 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Els De Rammelaere (w-vl), Sarah Smeyers (o-vl), Bart De Wever (a'pen), Flor Van Noppen (a'pen) en Jan Peumans (limb). Waarschijnlijk wordt Bart De Wever opgevolgd door 1e opvolger Jan Jambon (ook N-VA) en in Vlaams-Brabant komt N-VA'er Ben Weyts (1e opvolger BHV) ook mogelijk de Kamer in. N-VA verkozenen Senaat (2): Louis Ide Frieda Brepoels |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Antwerpen: Bart De Wever en Flor Van Noppen verkozen, Jan Jambon eerste opvolger
Brussel-Halle-Vilvoorde: geen verkozenen, Ben Weyts eerste opvolger Leuven: geen verkozenen, geen kansrijke opvolgers Limburg: Jan Peumans verkozen, geen kansrijke opvolgers Oost-Vlaanderen: Sarah Smeyers verkozen, geen kansrijke opvolgers West-Vlaanderen: Els De Rammelaere verkozen, Patrick De Groote eerste opvolger Conclusie: 5 verkozenen, 3 eerste opvolgers, dus 5 tot 8 Kamerzetels Senaat: Louis Ide en Frieda Brepoels verkozen, geen kansrijke opvolgers (Danny Pieters is vierde opvolger) Conclusie: 2 Senaatszetels, plus evt. gemeenschaps- of gecoöpteerde senatoren |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() mooi resultaat anders! nu ben ik alleen nog benieuwd hoeveel procent we bijgedragen hebben aan 't kartel. als ik tijd heb haal ik zelf mijn rekenmachine nog eens boven vandaag. alleszins, ik blijf een klein beetje sceptisch. je weet maar nooit waarom het interessant zou zijn om te weten of we op eigen benen kunnen staan. ik geef leterme 't voordeel van de twijfel - voorlopig, en dan zien we wel!
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Proficiat aan "Lijst Dedecker".
Voor de Nva gaat in de komende maanden de kat op de koord komen. |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Aangezien je op meerdere kandidaten mag stemmen, kun je nooit weten hoeveel individuele kiezers op N-VA-kandidaten gestemd hebben.
|
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Wie alle cijfers van elke kieskring en alle voorkeurstemmen en zo wil zien: http://verkiezingen2007.belgium.be/n...raph_etop.html