![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanuit Parijs stelt Reynders opnieuw zijn eisen aan de Vlamingen:
Citaat:
Om te beginnen staat 'moeten' op stal! Ten tweede is het aan de Franstaligen om aan te tonen dat ze nog met de Vlamingen willen samenleven. Door altijd solidair aan hetzelfde Franstalige zeel te trekken tégen de Vlamingen gaan ze dat niet kunnen. Ten derde bestaat het pact niet waarop Reynders doelt. En last but not least. Ik zou niet weten waar Reynders het recht vandaan haalt om van de Vlamingen te eisen dat ze afzien van het België van hun dromen. Ha neen, want dan moeten de Franstaligen inboeten op het Belgique van HUN dromen, en d�*t kan niet hé! ![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 10 november 2007 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk pact? Het "pact" dat we aan Francophonie blijven betalen en afzien om gebruik te maken van onze numerieke meerderheid?
Is dat niet een beetje van VOOR de Franse Revolutie?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zag het ook pas nadat artikel gepost werd.
Het is intussen verwijderd. Je kan dus je mening terzake geven.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 10 november 2007 om 15:58. |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als wij niet het vaderland van onze dromen mogen wensen ...
wat is dat dan voor een demokratie ???? Samen leven is trouwens absoluut noodzakelijk .... in een sterk Verenigde Staten van Europa. (die geen kloon zijn van de usa, versta me niet verkeerd) en ook nog: mensen die in een verschillend universum leven ... die moet je niet dag en nacht proberen te doen samenleven ... integendeel, die moet je ieder hun vrijheid (kwasi onafhankelijkheid) geven binnen brede krijtlijnen (subsidiariteit in de EU)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 10 november 2007 om 16:06. |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlamingen zijn de best vergrendelde meerderheid ter wereld maar ze kunnen nog veel te gemakkelijk hun democratisch recht doordrukken. En d�*t mag niet, he! Citaat:
Wat zou dat kunnen zijn?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 10 november 2007 om 16:07. |
||
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het heilige huwelijk is nu kapot. ' t Was wel een gearrangeerd huwelijk, gelijk den eerste den beste moslim of aristokraat ... (duidelijk geen rassisme hier, ge kent me hé) Maar wel leven niet meer in de jaren kort na de oorlog; echtscheiding is nu meer de norm dan samen blijven ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reynders wéét dus waar de Vlamingen van dromen, maar ook d�*t gunt hij hen niet! Logisch ook als je weet waarop hij doelt. Dat de Vlamingen vorige woendag eens één keertje hun democratische meerderheid gebruikten is onverteerbaar voor onze solidaire medebelg.
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is de Franstalige suprematie die wij kapot hebben gemaakt. We hebben voor één keertje ONZE zin gedaan. Op een democratische wijze dan nog. NIET gedaan wat onze solidaire landgenoten van de Vlaamse onderhorigen verwachtten. We hebben HUN 177 jaar oude Belgische droom stukgeslagen, en d�*t is on-ver-geeflijk!
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, kijk... wat zei diezelfde Reynders een jaar geleden ook alweer?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reynders eigent zich met andere woorden wel het recht toe om van Belgique het vaderland te maken van zijn dromen en die van zijn eigen Franstalig volk, en dit ten koste van Vlaanderen. De Vlamingen echter moeten niet alleen hun geld, maar ook hun grond en hun dromen inleveren.
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou fijn zijn als je die uitdrukking ook eens op jezelf projecteert wanneer je zegt dat de Franstaligen iets "moeten" tegenover de Vlamingen of dat Vlaams-nationalisten iets "moeten" doen bv.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 10 november 2007 om 16:38. |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar toch bedankt voor je goede raad ten aanzien van mijn persoon. Ik heb iets tegen dwingelandij. Daarom zal je mij zelden horen zeggen dat iemand anders iets 'moet' van mij. Kijk maar naar mijn reactie op de eis van Reynders. Citaat:
Vermits jij je van elke commentaar onthoudt op de eisen die Reynders stelt mag ik er dus van uitgaan dat je het met hem eens bent?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 10 november 2007 om 17:17. |
||
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Reynders zegt dat w�*j moeten leren samen leven!!??
Wie lapt er hier de taalwetten aan hun laars??? ![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Samen met Reynders woorden vanuit Parijs: Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 10 november 2007 om 17:06. |
|||
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|