![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ons vriendin Kathleen van Brempt heeft weer iets gevonden om de staatskas nog meer bij te spekken op kosten van de Vlaming, onder het mom van "verkeersveiligheid"...
Volgens haar vallen er nog teveel doden en zwaargewonden in het verkeer, waar ik degelijk met akkoord ga, maar weerom is de oplossing om meer flitspalen (100!), een NOG lagere toegelaten alkoholpromillage in te voeren (max 0.2 promille), vele meer controles in te voeren en wordt er ook meer gekeken naar de opgelegde verplichte gordeldracht... want dat gebeurd te weinig... Bron Is dit niet belachelijk voor woorden? Is snelheid en dat beetje alkohol in uw bloed dan de grootste oorzaak van ongevallen? Volgens hun studies inderdaad wel, maar volgens mij worden die gewoon gemanipuleerd om een reden te hebben om de zakken van de hardwerkende en kleinverdienende Vlaming volledig uit te schudden... In plaats van wat meer pestregeltjes op te stellen zullen ze beter eens wat meer patrouilles de baan opsturen om die cowboys eens van de baan te halen, die denken dat ze alle baanvakken enzo tegelijk mogen gebruiken, of elke vorm van verkeersagressie mogen toepassen. DAT zijn de boosdoeners! Wat vinden jullie er nu van?
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, er moeten er nog zijn.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij mogen er aan ieder rood licht roodlichtkameras staan.
Van mij mogen er om de 100 m snelheidskameras staan (zolang maar duidelijk is hoeveel je er mag rijden; geen "vallen") O,2 promille is nogal streng, ik vraag me af of er een wezenlijke bijdrage is tot de veiligheid. Meer kontrole op de 0,5 lijkt me wel nodig. Ik rijd meer dan 30 jaar, en heb nog maar één maal moeten blazen, ik bedoel, nog maar éénmaal tegengehouden geweest voor een alkoholkontrol (en éénmaal tegengehouden geweest toen ik mijn koffer mocht opendoen voor anti-diefstal-kontrol)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op den duur staan hier meer flitspalen dan straatverlichting... Dat is toch gewoon zuivere pesterij... ik zie het al voor me: welke banen krijgen zo'n ondingen? Waarschijnlijk die banen waar ge nog niet eens beseft dat ge 100 km/h rijd, en waar ze zo een smerig bordje hebben gezet met 70...
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beter zou zijn om wegpiraten op staande voet aan te houden.
![]()
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zet ze overal, niemand rijdt te snel. Ik vind hardrijders een pesterij, nah! ![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zet ze overal, en ge betaald maandelijks 1000 euro zeker
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 17 november 2007 om 08:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik niet, en dan nog wat is nu 1000 euro per maand ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hou je aan de maximum snelheid en je betaalt nul komma nul.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begrijpelijk, ik wacht ook tot iemand ermee naar buiten durft komen.
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 17 november 2007 om 08:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je? Wie gaat die flitspalen dan terugbetalen?
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gezien je overtuigd bent van die manipulatie, waarom doe jij het dan niet? Waarom wachten op iemand anders?
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Flitspalen,gordel,allemaal mooi en wel.Maar velen van de gastjes die gaan vergaderen om een regering te vormen,dragen die nooit.Is dagelijks te zien,zelfs den Lorre die een duik gaat nemen in het keuninklijk bad niet.En schoonste van al,de politie staat erbij.Het voorbeeld komt van "hoger" nietwaar.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom spreekt dit en dit experiment dan onze "professionele studies" tegen?
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 17 november 2007 om 08:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 17 november 2007 om 08:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sorry, maar 0.5 pro mille vind ik nog redelijk, 0.2 is niet meer redelijk, ik denk dat je dat al kan hebben van één pint. Nu kan je nog net twee pinten drinken en dat is goed.
Ook het feit dat er tegenwoordig OVERAL borden 70km/u opduiken is overdreven, soms staan ze zelfs op rechte stukken baan zonder huizen, alstublieft zeg. We zijn in een soort opbod terechtgekomen dat eigenlijk weinig of niets oplevert en dat stoort me.
![]() |
![]() |