![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Meer en meer beginnen er in de discussiefora polls op te duiken die extreem vooringenomen zijn en zeer beperkte antwoorden toelaten, meestal met als enig doel de politieke andersdenken belachelijk te maken.
Hoort dat niet thuis in koetjes en kalfjes, waarom doet de moderatie niets aan dit gespam? 150 betogers tegen de 'islamisering van Europa'; hoe noemt u deze opkomst? Wat vinden VBers van hun positie in de maatschappij? Moeten de illegale 'anti-islam' betogers morgen gearresteerd worden als radicalen? Is Milquet onterecht de zondebok geworden van de gefrustreerde radicalen? En ja, ook VB-ers maken zich schuldig: Voor welke partij gaat u morgen stemmen ? Met dank bij voorbaat, evilbu
![]() |
#2 | |
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
Wat heb jij nu liever: ![]() of ![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is aan de moderatie om te oordelen of een "poll" relevant is of niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() ik zou die dingen toch ook liever altijd in k&k gegooid zien
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kunnen er een poll over organiseren
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar gooi het wel in k&k |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie nog steeds een verschil tussen dagdagelijkse rubrieken bestemd voor k&k enerzijds, en polls of enquêtes die enkel dienen om te provoceren (of beledigen, jennen, of hoe je ge ook wilt noemen). Als gemerkt wordt dat de opiniepeiling enkel dient om te provoceren, zeker als er niet meer dan discriminerende keuzes bij te pas komen, dan vind ik dat die moet worden verwijderd, en dus niet enkel gesloten. Ze zijn zelfs geen discussie waard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt gelijk als je een clash der ideeën wil, maar veel polls lijken mij daarvoor niet bedoeld.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() Trollen leven bij gratie van aandacht.
Daarom mijn suggestie aan goedmenende forummers die een degelijk debat wensen: ga niet in op provocerende polls en topics, maar laat ze doodbloeden. Peter Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U mag net als andere trollen posten wat u wenst. Hou er wel rekening mee dat mensen die weinig of niks bijdragen aan de bedoeling van het forum, in geval van een terechte klacht op geen genade moeten rekenen. Die gooi ik van het forum, zonder veel verwittigingen banpunten of andere 2e-kans-maatregelen. Aan u dus om te oordelen of wat u post relevant is in het kader van discussie over politieke en maatschappelijke onderwerpen. Peter Johan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het is me nog niet opgevallen. Ik bedoel gewoon dat het reageren tegen trollen, met prentjes, meta-discussie, o.i.d., evengoed in een vorm van troll-gedrag kan uitmonden. Geen enkel probleem wat mij betreft, maar ik vermeld enkel dat mensen die me in die zin opvallen, bij klachten vrij radicaal aan de deur gezet worden. Hetzelfde geldt voor fun-posters (tenzij in K&K), one-liner-kampioenen, eeuwige provocateurs, etc. Peter Johan |
|
![]() |
![]() |