![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het moet niet altijd zware kost zijn, het mag ook eens gemoedelijker. Een Barry Soetaro zoals men hem nog nooit heeft gezien, relaxed, lachend en met humor.
Zijn talenten als Nobelprijswinnaar voor de Vrede en Amerikaans communautaire organisator 'community organizer' zijn te betwijfelen, maar zelf lacht hij er ook mee ( "there is a lilttle drone in my body, you just have to find it" ). Gisteren... Video - Barack Obama ( State of the Union - 2014 Political Remix Video) Plaats in deze draad zo gewenst meer voorbeelden van de triomfen van Obama en andere soortgelijke vreugdevolle anekdotes. Laatst gewijzigd door zonbron : 30 januari 2014 om 18:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Serieuze zware analyse, Zonbron. Echt de moeite waard om in Internationaal te gooien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bekijk de video maar eens goed. Voor sommigen lachwekkend, voor anderen om te huilen want het is de harde realiteit.
Anderen voelen zich dan weer op hun tenen getrapt, want op Obama mag men natuurlijk niet teveel kritiek geven. Voldoende materiaal in de video van de OP om daar een serieuze discussie over aan te gaan, de wantoestanden welke daarin worden aangekaart zijn slechts minimaal deeltje van de VS mag verwachten in de toekomst. Laatst gewijzigd door zonbron : 31 januari 2014 om 09:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had dat dus ook verkeerd gelezen en stelde mij gelijk die twee 'gekke' broers van de WWF voor. Ik heb mij daar plat mee gelachen met die twee.
Het waren ook de 'gouden' jaren van de WWF, Macho Man Randy Savage, The Ultimate Warrior, The Million Dollar Man Ted Di Biasi, Jake The Snake Roberts, Hulk Hogan, The Undertaker ... Hulkster vs. The Ultimate Warrior Ok, ik probeerde mij onlangs Obama eens voor te stellen met ene lange baard en wie zag ik in gedachten verschijnen: Osama Bin Laden ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=194391 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Obama regime in een notedop:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Burger
|
![]() Waarom staat deze draad niet in de Internationaal-sectie?
Heeft de Obama-dictatuur en haar gat likkende, buitenlandse tentakels weer toegeslagen?
Enquêtes: "Laissez-faire kapitalisme" - Criminaliteit en geweld - Eigenbelang. Governments will use whatever technology is available to combat their primary enemy – their own population. -- Noam Chomsky In a time of deceit telling the truth is a revolutionary act. -- George Orwell |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het teleurstellende is hier vooral dat de moderatie haar ogenschijnlijke 'vergissing' niet wil toegeven, maar doet alsof de draad in de sectie 'binnenland' stond. De draad waarin Zonbron zich beklaagt over de beslissing van de moderatie werd gesloten. Zolang er geen systematiek achter zit is het als een 'ongelukkig voorval' te beschouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vragen om consequent te zijn noemt u dus een 'aanval'. Ach zo. Ik stel voor dat u dan het rode driehoekje weer gebruikt.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 4 februari 2014 om 12:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Regime is een goede woordkeuze.