![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Welzijnskloof tussen Vlaanderen en Wallonië wordt groter
Link; http://destandaard.be/artikel/detail...MF20111228_054 Studie uitgevoerd door Universiteit van Luik. De hamvraag; door de PS gesponsorde studie of niet (in een poging meer € in Vlaanderen los te weken)? En zo ja; gevaarlijke strategie, daar ze aantoont dat hun hangmatmodel niet werkt? PP |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Maar Wouter Beke en Alexander De Croo zeiden toch dat dit vlinderakkoord de vlamingen en walen dichterbij zou brengen?
![]() ![]() Laatst gewijzigd door matthias999 : 28 december 2011 om 13:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Dubbel: http://forum.politics.be/showthread.php?t=165440
(Ik zie trouwens niet in waarom u dit gepost heeft in "Verkiezingen 2010 en regeringsvorming" )
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques ~Siméon Poisson (Wiskundige) ]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[ Laatst gewijzigd door gehuigert : 28 december 2011 om 13:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dit heeft ALLES met het verkiezings-hoofdthema te maken. PP |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ach, laat maar, ik doe geen moeite meer...
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Hoe ik dacht dat het Marshallplan in Wallonië zo goed gewerkt heeft?
Ik zie niet in waarom de PS dit zou sponsoren, want dat bevestigd alleen maar de onbekwaamheid en leugens van Waalse politici. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik moet eerlijk toegeven; persoonlijk ben ik er nog niet uit hoe ik deze studie moet zien. Iig; als JIJ gelijk hebt, dan is de relevantie met de verkiezingen er evenzeer. Het toont namelijk aan dat de huidige leiding-gevende partij deze leiderspositie helemaal niet verdient. Wel integendeel. PP |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
2. Ook al faalt die "theorie", dan is de link met de verkiezingen er evenzeer. Zie mijn vorige post. Persoonlijk vind ik het van kwade wil getuigen (en van een uiterst linkse visie?) als je deze studie op geen enkele manier verbonden wil zien met de huidige politieke situatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tenzij u sneller dan het licht beweegt -waardoor voor alle duidelijkheid de tijdsordening voor u als waarnemer is omgedraaid- is er geen enkele mogelijkheid dat een studie die op 28/12/2011 gepubliceerd wordt, invloed kan hebben op verkiezingen van juni 2010 of op regeringsonderhandelingen van een regering die gevormd is op 06/12/2011.
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik heb niets gezegd over "invloed". Leer lezen. En doe ze de groeten, daar aan de andere kant van de IQ curve. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Misschien moet u toch nog maar eens het forumreglement doornemen. In deze topic heeft u al drie overtredingen begaan. Citaat:
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques ~Siméon Poisson (Wiskundige) ]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[ Laatst gewijzigd door gehuigert : 28 december 2011 om 14:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U ziet waar de PS buikspreekpoppen van SPA staan in Vlaanderen= amper boven de 10% terwijl in Wallonië de PS 3 keer zo groot is. Laatst gewijzigd door giserke : 28 december 2011 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
- Het is niet de studie die werd gepubliceerd, maar wel het resultaat van die studie. - Een studie - dat mag ik toch veronderstellen - neemt altijd wel tijd in beslag, de ene studie al wat meer dan de andere. - De publicatie-datum van een studie - of ruimer gezien alle publicaties - is niet altijd dezelfde als de creatie-datum - Er zijn genoeg voorbeelden voorhanden van zaken die pas na een hele periode worden gepubliceerd en dit om verschillende redenen. EDIT: Je hebt wel - volkomen - gelijk in verband met: - dubbele draad - verkeerd subforum - persoonlijk aanval (hoewel je je zelf ook op de grens begeeft ![]() Laatst gewijzigd door HRobin : 28 december 2011 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Tweede ook; er is amper tijdsverschil tussen beide posts. Kijk jij zeven keer elk subforum na in een tweede browser tab, vooraleer je op "post" drukt? En wat de derde betreft; je had kunnen antwoorden; "aan welke kant van de curve zit jij dan?" Ik wil maar zegggen; in wezen heb ik niks verkeerd gezegd. Maar gezien je de open doelkans hebt laten liggen heb ik al een vermoeden wie aan welke kant zit. Weet je wat? Als je denkt dat ik overtredingen heb begaan, dan moet je maar op het driehoekje klikken. Persoonlijk denk ik echter dat je gewoon graag trolt. Natuurlijk in threads van mensen met een andere politieke mening dan jijzelf. Maar ook al ben je een trol; ik ga niet zo flauw doen als jij en dreigen met het het gele driehoekje. Is maar zwakjes. Ik heb een dikkere huid. Iemand met een huid als de jouwe zoekt best elders zijn heil, en niet op internet fora. EDIT; vlug, je laat kansen liggen om puntjes uit te delen! http://forum.politics.be/showthread.php?t=165455 PP Laatst gewijzigd door pixelpower : 28 december 2011 om 14:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat dat vooral ging over de portemonnee van de Vlamingen die dichterbij de Walen ging gebracht worden.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eén voorbeeld: de produktiviteit in Vlaanderen is de 2de hoogste ter wereld ! In Wallonie is dat ergens vooraan in de 20... ![]() |
|
![]() |
![]() |