![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Europa moet zich wel achter de oren krabben, dat wij na 30 jaar afbraak van onze defensie voor zoiets afhankelijk zijn van de VS. Een VS die zeker met het zwalkende beleid van verschillende presidenten, niet meer zo betrouwbaar is, als dat ze waren in de tweede helft van de 20e eeuw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nog gevaarlijker dan het Amerikaanse isolationisme is het Europese anti-Amerikanisme.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sterke argumentatie.
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een tweederangsacteureke.
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een juiste omkadering meegeven is niet hetzelfde als geweld goedpraten of legitimeren.
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O ja, daar zijn we weer met die voetnoot uit een debatfiche uit Moskou.
Toch wel vreemd voor een zogezegde "tweederangsacteureke" dat Zelensky razendpopulair was en dat hij in talloze producties, series en films heeft meegespeeld. Vooral dan nog in... Russische films. Hier kunt u de hele lijst bekijken. Russische site, onverdacht dus: https://www.kino-teatr.ru/kino/acter/m/star/6413/works/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
M.i. kan er in Europa beter éérst gedebatteerd worden over hoe precies pakweg het leveren en afvuren van Chinese, Iraanse en Noord-Koreaanse korte, middellange en lange afstandswapens aan en vanuit Zzombieland op al dan niet bezette gebieden van Oekraïne, de veiligheid van Europa verhoogt/verlaagt. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 4 juni 2024 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit weten we dankzij gelekte documenten ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het grote gelijk van beide veroorzaakt doden, maar de grond opgeven veroorzaakt de minste doden en brengt uw kinderen niet mee in gevaar. Ik vind dat laatste reden genoeg. DAarom moeten we de mensen die aansturen op oorlog naar de frontlinie sturen, zou snel heel wat stiller worden. Dan zullen we eens zien wie de "bange blanke" is als ge moet sterven waarvoor ge effectief staat. Waarvoor ik overigens enorm geprikkeld ben Jan, door die opmerking. Vermijd dit in de toekomst aub.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 7 juni 2024 om 04:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn overal mensen die bij Rusland willen, dat is geen reden om al die landen in te lijven. Ge gebruikt precies hetzelfde argument als Hitler om Polen, Tsjechoslowakije, Frankrijk, Oostenrijk etc. aan te vallen en te bezetten.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van alle naties was Oekraïne de enige die de Duitsers met bloemenkransen ontving.
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft die onzin in Godsnaam te maken met de Russische agressie?
![]() |
![]() |