![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5201 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 8 januari 2007 om 11:16. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5202 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 8 januari 2007 om 11:20. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5203 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5204 |
|
![]() We zijn er! Hip hip hoera. Het is inderdaad jouw MENING dat homoseksualiteit minderwaardig!!! Een mening dus en geen feit. En dan nog een ongefundeerde mening. Eindelijk na meer dan 5000 posts heeft hij het door.
Laatst gewijzigd door Edina : 8 januari 2007 om 11:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5205 | |
|
![]() Citaat:
En bij de meerderheid van de wereldbevolking is homoseksualiteit nog altijd verfoeilijk & bespot. Het homohuwelijk, bv, is enkel geratificeerd door enkele landen (bv België)wiens bevolkingsaantal haast verwaarloosbaar is tegenover de landen waar ze geregeld nog wel eens een homo durven executeren. De demografische toekomst voor de pro-holebi's is trouwens bijzonder somber. En dat is zeker het geval voor België, waar er nu al streken zijn waar ik me veel beter zou thuisvoelen dan u. De mening, als zou homoseksualiteit aanvaardbaar zijn, zal in de geschiedenis komen als een "mode trend" vooral bij Westerse blanke atheïsten. (die allicht zelf ook nog als voetnoot zullen vermeld worden in dat geschiedenisboek ![]()
![]() |
![]() |
#5206 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5207 |
Gouverneur
|
![]() Precies. Eigenlijk zijn mannetjes een fout in de evolutie, maar is dat wel zo ? Een XY-chromosoom is gewoon een XX-chromosoom waar een beentje van de tweede X is afgebroken. Deze "fout" kan toch geen fout zijn ? Maar dit geheel terzijde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nouja, fout is misschien het verkeerde woord. Maar u kunt toch wel zeggen dat als evolutie naar natuurlijk evenwicht streeft, en homoseksualiteit zowel in de dierenwereld en in de mensenwereld voorkomt, en zowel door evolutie is ontstaan als dat het nog steeds door evolutie in stand wordt gehouden, dat het dan een functie heeft?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5209 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 8 januari 2007 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5211 | |||||||||||
|
![]() Citaat:
Maar kom, voor de geïnteresseerden: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2968 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3101 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3299 Citaat:
Citaat:
Terecht aangezien bij lichamelijke gebreken sprake is van het niet of niet correct functioneren van organen of cellen. Iets wat bij homoseksualiteit totaal niet aan de orde is. Overigens ben je compleet fout dat de "meeste geleerden" een fysisch gebrek ook niet meer uitsluiten, want dat doen ze wel degelijk. Het zijn enkel een kleine minderheid van idioten die dat nog beweren en zich nog bezig houden met onderzoeken die dat zouden moeten aantonen. Zonder succes overigens. De talloze onderzoeken die er al gebeurd zijn, tonen juist aan dat het niet om één bepalende factor gaat. De meest aanvaarde hypothese is dan ook dat het een combinatie zou zijn van genetische aanleg en de verhouding van geslachtshormonen waaraan de foetus wordt blootgesteld. En die verhouding geslachtshormonen is niet correct of fout, maar gewoon een heel continuum, zodat ook de geaardheid een continuum is tussen pure hetero- en homoseksualiteit met alle varianten van biseksualiteit ertussen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En overigens gaat het in de overgrote meerderheid van de gevallen bij homo-adoptie over de adoptie van kinderen waarvan de partner biologische ouder is. Niets meer dan een regularisatie van een bestaande situatie dus. Die dringend om een oplossing vroeg! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 8 januari 2007 om 12:41. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5212 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5213 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Volgens Van Dale Taalweb: re·ï·fi·ca·tie (de ~ (v.), ~s)1 gedachte dat een abstract concept over materiële realiteit beschikt Citaat:
Ik begrijp je punt wel hoor, ik ben alleen aan het muggeziften over de woordkeuze ![]()
![]() |
![]() |
#5214 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() @Edina: Ik vrees ervoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5215 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 8 januari 2007 om 15:52. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5216 | |||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
En kom niet beweren dat je bovenstaande postst van mij niet gelezen hebt, je hebt er zelf op gereageerd. Bon, aangezien we een tweede geval van Paulusitis aan boord hebben: Het grootste deel dat de mens bestaat, heeft die in clans of groepen geleefd, vaak zelfs nomadisch, ga daar eens een klassiek gezin in terugvinden. Vele volkeren leven trouwens nog steeds zo. Trouwens, het gaat niet om wat je denkt, het gaat om wat de wetenschap heeft vastgesteld. Je mag denken wat je wilt, zolang, maar weet dat er al veel meer en betere fictie bestaat dan wat jij produceert. Citaat:
. Citaat:
Citaat:
zoals leeuwemannetjes die leeuwejongen van andere manntjes doodbijten? zoals koekoeks, die hun ei in een ander nest leggen? zoals hanen, die een hele harem aan kippen hebben? zoals bidsprinkhanen, waarbij het vrouwtje het mannetje doodbijt? etc. etc. etc. Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5217 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5218 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() En ja, verder heb ik niks inhoudelijks toe te brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5219 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik blijf erbij dat je dat allemaal héél opzettelijk gedaan hebt om de homo's in een héél kwaad daglicht te stellen.
![]() |
![]() |
#5220 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Dus was een discriminatie die door de toenmalige paarsgroene regering weggewerkt is.
![]() |