![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1181 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.noordhoek.net/en/inshore_services.htm
Citaat:
Citaat:
http://www.metaldec.nl/verhuur.html http://www.mindef.nl/actueel/nieuws/...evacuatie.aspx Citaat:
Maar die worden door schepen niet verloren en door de zee niet beschadigd he. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1182 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als ik zeg dat jij niet op de maan kan landen wil dit niet zeggen dat de NASA niet op de maan kan landen. Als jij zegt dat JIJ een vliegdekschip kan door midden breken dan zeg ik dat JIJ het niet kan. Zowel, dan zul je met details af moeten komen. Als ik zeg dat jullie geen militair schip kunnen beschadigen wil dit niet zeggen dat een explosie geen schip kan beschadigen. Blijkbaar vinden jullie dit hetzelfde, wat duidelijk niet het geval is. Waarom maddox dus pist is...ok...snap ik maar dan moet hij maar beter lezen wat ik precies zeg ipv ook woorden in mijn mond te leggen. Zijn beweringen over mij kan hij toch ook maar niet quoten, en nu is hij kwaad? Eerst leugens spuien over een ander en dan als een klein kind naar huis gaan omdat mama visjes heeft gebakken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1183 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag enkel om aan te tonen wat men beweerd. Je kunt mij helemaal geen gelijk geven omdat er langs mijn kant geen punt is om me gelijk over te geven, ik vraag enkel bewijzen en bronnen. Of ga je me gelijk geven dat ik die vragen stel? ![]() Kzal jou op geen moment willen nog kunnen tegenhouden om dat te doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#1184 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ze zijn niet uitgerust voor statische gevechtsscenario's.
![]() |
![]() |
![]() |
#1185 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1186 |
Parlementslid
|
![]() Doe ik niet. Op burgers schieten is dezer dagen uit den boze. En al zeker als ze elitair zijn.
![]() |
![]() |
#1187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet dat nu echt. Bu weet Illwilletje wat ik wel zou doen.
Helaas zal het geen Nimitz klasse carrier zijn die ik kelder, da's niet goed voor het milieu, die 2 kernreactoren, en al die 10 000liters kerosine. Ik denk eerder een goeie daad te verrichten dan, en bijvoorbeeld een Belgisch fregatje te kelderen, die 2de hands schepen uit Nederland.
![]() |
#1190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn jullie beweringen, niet de mijne.
![]() |
![]() |
![]() |
#1192 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tenminste 1 militair hier in deze discussie
![]() |
![]() |
![]() |
#1194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik twijfel niet aan Rikskens militaire situatie. Waarom? Ik weet niet
Citaat:
![]() |
![]() |
#1196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weet toch wat de rest van de militiaren denken over Italiaanse militairen.
Je hebt 10 man nodig om 100.000 italiaanse militairen te bewaken als krijgsgevangen, maar je hebt 10 mensen voor nodig om 1 van hen te beschermen. Als italiaanse militair bestempeld worden is dus helemaal geen compliment. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fout, want de Belgische marine is nu juist de beste in het opruimen van mijnen en in het opsporen van zee-valstrikken.
Zij word bijna continu gevraagd om de USA vloot te beschermen tegen de door mij omschreven aanvallen. Samen met de Nederlandse marine zijn zij juist de enige marine eenheden die trainen op het bestrijden van dergelijke aanvallen. Dit omdat men juist enkel in die landen dergelijke aanvallen op schepen aan hun elite eenheden aanleert. Je moet steeds rekening houden met het feit dat deze twee landen slechts over een elite eenheid beschikken die zelfs kleiner is dan de elite eenheden van de andere landen per krijgsmacht. Om zich dus te kunnen meten met de andere eenheden, moeten deze eenheden dus een veel verder doorgedreven opleiding en training krijgen. Deze twee landen moeten hun mindere grote aantal manschappen opvangen door beter te zijn dan de rest. De uitspraak van Bush tegen zijn militairen dat ze zelfs beter zijn dan de Belgische militairen was geen loze uitspraak hoor, het was zuivere pepspraak, want zij weten zelf ook dat ze gewoon niet kunnen tippen aan de Benelux-militair. De enige eenheden die de Benelux eenheden nog kunnen overklassen, zijn de eenheden van het Franse Vreemdelingen Legion. En die doen dat op veel vlakken dan ook met veel overtuiging, zeker als het op oorlogservaring aankomt. Voor hen gaat zelfs de Belgische elite der elite opzij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1198 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1199 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Elite wordt je door intense praktijkervaring, niet door een cursus te volgen of een training waar men het label 'elite' op plakt. Je bent maar elite als jij overleeft waar de rest sterft. Een succesvolle undercover-operatie in pakistan of afghanistan zou bijvb een goed criterium zijn. |
|
![]() |
![]() |