![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Partijlid
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nieuwe voetbalwijsheid
Een match duurt twee keer 45 minuten, na negentig minuten winnen de Duitsers en in de blessuretijd gaan de Turken erover. bron: humo.be schitterend
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Politiek moet los van voetbal blijven.
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Partijlid
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Vreemdeling
|
Flipke, zou je ook zo luidop reageren moesten de Joden van Israel in een komend EK overal toeteren en vlaggen zwaaien?
Ik denk niet dat hij daarvoor het lef heeft! Maar vooral: Hou de politiek uit het voetbal AUB!
|
|
|
#66 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
http://www.skynet.be/index.html?or=t...articleindex=0
|
|
|
|
#67 | |
|
|
Citaat:
Helaba...Israël is veel meer Europa dan Turkije hoor...
|
|
|
|
#68 |
|
Staatssecretaris
|
Waarom?
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Een politici mag voetbalfan zijn(Burgmeester Jannsens is hevige van van Germinal Beerschot) maar mag voetbal niet mengen met politiek.
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Minister
|
En waarom niet? Uit angst dat ze het economisch misschien wel eens beter zouden kunnen doen dan anderen? Omdat die o zo gemene islam ons allen komt afslachten?
|
|
|
#71 |
|
Partijlid
|
De meeste politici zijn absoluut geen voetbal fan, maar gaan gewoon naar de volkssport nummer 1 om zich te profileren. Je moest de politiekers elkaar eens zien verdringen toen HUN club (Standard) won. Walgelijk gewoon. Zeker tegenover de echte supporters. Wat niet wegneemt dat er sommige politici tussen kunnen zitten die wel degelijk fan zijn.
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Partijlid
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
|
Omdat de joodse kultuur een (belangrijk) aandeel heeft gehad
in de Europese kultuur... En de moslims, in tegenstelling tot de gangbare pocoleugens, nauwelijks.
|
|
|
#74 | |
|
|
Citaat:
Ja
|
|
|
|
#75 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Lukt dat, zoveel haat opbrengen? Als je iemand ziet, waarvan je niet zeker bent dat hij Turk is, wat doe je dan? Wachten met haten, eerst eens vriendelijk vragen "Mijnheer, ben je Turk zodat ik weet of ik je haat?" |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Minister
|
Ik supporter voor niemand, ik hou niet van voetbal. Toch wil ik dat Turkije in het gras bijt. Gewoonweg omdat ik regelmatig staaltjes zie van Turkse feestvierders (huwelijken) die al toeterend met hoge snelhied ons kruispunt oprijden. Uit ieder autoraampje hangt dan zo'n 'wij mogen alles' gast. Tot er een met zijn kloten uitdondert en door een Vlaming overreden wordt. Racistische Vlaming overrijdt allochtoon, een mooie krantenkop.
Laatst gewijzigd door Duym : 24 juni 2008 om 21:27. |
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een hekel hebben aan Turkse vlaggen, wat een racistische daad!!!! Maar oh wee als een Vlaming bij een dorpskoers een leeuwenvlag bovenhaalt. Dat druppelt het gal vanaf de hoofdpagina uit die krant. |
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Israël is nul de botten Europa. Even weinig of evenveel als de half-Mongolen uit Klein-Azië. Misschien is Turkenland zelfs nog iets meer Europees omdat ze twee stukken van Europa ongestraft(!) bezet houden, zijnde noordelijk Cyprus en het Europese deel aan de Bosporus. |
|
|
|
|