![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Is Ronald Janssen de moordenaar van Annick ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
26 | 76,47% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
8 | 23,53% |
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op welk gevonden bewijs baseren die heren van sporenonderzoek zich dan wel.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het lichaam van Annick gaat minitieus onderzocht zocht zijn , de onderzoekers zullen vreemd genoeg geen zweet gevonden hebben dus de dader heeft het lijk gewassen . En Ronald de ideale verdachte bevestigt ![]()
![]() |
![]() |
#263 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Moordwapen moord Kevin en Shana nog niet gevonden. Hard bewijs van moord op Annick was eerst de algen op haar fiets , algen die in alle waters voorkomen , je zal maar van moord verdacht worden en een vijver hebben. Toen het parket besefte dat dit allesbehalve een hard bewijs was zegden ze dat ze een ander hard bewijs hadden . Welnu , dat ze dan zeggen welk. Janssen bekent vierde moord in de oostkantons , geen kat weet wie het zou kunnen zijn . Kortom , na 17 dagen hebben ze enkel bekentenissen , wie weet is het geen labiel persoon die misschien niets misdaan heeft .
![]() |
![]() |
#265 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Volkomen onschuldig da ken ik niet..meestal gaat men eerst zoeken bij personen met een 'voorgeschiedenis'..ik heb het nu over zware criminaliteit..kleinere vergrijpen komen niet in den bak.. Citaat:
Advocaat Quintens, bekend als een gewetensvol man, had aan anderhalf uur genoeg om te weten dat hij de maatschappij niet kon dienen door RJ te verdedigen..het lijkt me sterk dat hij bij een mentaal labiele of verkeerdelijk beschuldigde deze conclusies zou trekken..héééél sterk. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 17 januari 2010 om 19:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vreemde werkwijze voor een persoon die Annicks lijk op een héél andere manier heeft gedumpt... Héél vreemd voor die serialkiller die er hier velen van willen maken... Of zijn er in Uw direkte buurt soms géén geschikte waterlopen en of grote vijvers waar een auto mét lijken kan gedumpt worden... Citaat:
Laat mij niet lachen,mijn oude schoolkameraad destijds had hélemaal géén criminele voorgeschiedenis.... Dat was een volkomen blanco blad wat dat betreft..... Citaat:
En ten tweede, al antwoordend op dit citaat,bent U nog al vlug om Uw conclusies te trekken,nu is er niet één ,maar al twee advocaten die deontologisch gezien hun boekje zijn te buiten gegaan....... En ten derde, waarom negeert U de helft van mijn post,en citeert U daarvan maar het onderste deel.... Zullen we maar stellen dat roddels voor U belangrijker zijn dan onweerlegbare bewijzen.... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er heeft geen advocaat een fout gemaakt, een advocaat mag zeggen waarom hij geen client wil, zonder details uit het onderzoek te onthullen. Vermassen mag zijn voorkennis gebruiken om (makkelijke) hypotheses voor te stellen op voorwaarde dat hij geen dossierinformatie onthuld. Zullen we maar zeggen dat u en uw medestander zich graag als tegendraads profileren.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De tweede had gewoon kunnen weigeren zonder dat aan de grote klok te hangen.
![]() |
![]() |
#271 |
Banneling
|
![]() Het is zeer nobel van u dat u het voordeel van de twijfel hanteert..iets wat zelfs zijn eigen famillie, collega's en vrienden niet meer kunnen opbrengen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten tweede hoever is het huis van de verdachte verwijderd van dit kanaal.. Ten derde, zijn er nergens in de direkte omgeving grote vijvers en of mergelgrotten beschikbaar om een een groot voorwerp te laten verdwijnen... Ten vierde,hoelang denk jij dat het zou duren vooralleer een brandend voertuig zou worden opgemerkt op de plaats waar het momenteel gedumpt was... De dader die momenteel aansprakelijk wordt gesteld voor deze feiten is er één die daar het hele natuurgebied als zijn broekzak kent... Zijn er in dat héle natuurgebied dan écht géén afgelegen plekjes waar je iets kan dumpen en of verbranden zonder dat dit direkt opvalt... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebt U gelezen wat ik schreef over wat mijn oude schoolvriend destijds is overkomen...Wel mijn beste ,dan wil ik graag als tegendraads overkomen om te beletten dat de massahysterie de overhand haalt zonder de échte harde bewijzen die noodzakelijk zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2. 15 km 3. wagen kopje onder,neen niet in omgeving 4. vrij snel 5. hij zal ze wel weten, maar heeft gekozen voor het autostrade om vermoedelijk speurders op het verkeerde been te zetten,een maand geleden is iets verder een schietpartij geweest met gansters..er werd ook eerst gedacht aan een vluchtauto op de snelweg. De zaak van een schoolvriend vergelijken met een zaak die de wereldpers haalt ? Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 18 januari 2010 om 00:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#277 |
Europees Commissaris
|
![]() Niets nobel aan om rationeel te blijven.
![]() |
#278 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heeft uw vriend bekentenissen afgelegd ? Heeft uw vriend die bevestigd in het bijzijn van 3 verschillende advocaten op 3 verschillende tijdstippen? Heeft uw vriend bekentenissen afgelegd over een dozijn andere zaken ? Heeft uw vriend die bekentenissen bevestigd aan zijn naaste famillie ? Heeft uw vriend tijdens de ondervragingen dwingende eisen gesteld over wie hem mag ondervragen of wanneer en hoe hij bekentenissen wou afleggen ? Ter info, er zijn enkel mergelgrotten in het uiterste zuidoosten van Limburg, niet op de grens met vlaams brabant, sterk staaltje van algemene kennis over deze zaak.. Ik zie alleen een koppige tiener die de absurdheid van zijn stellingen niet kan toegeven..of dacht u dat ik als veertiger géén mensen ken die in voorarrest hebben gezeten of veroordeelt zijn geweest ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |||