Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 31 mei 2010, 19:18   #221
t ignition
Burger

t ignition's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Ben blij dat u uw eigen idiotie inziet.
Weinig sportief hoor. LOSER!!! zullen we ons maar op het zelfde niveau begeven.

Laatst gewijzigd door t ignition : 31 mei 2010 om 19:18.
t ignition is offline  
Oud 31 mei 2010, 19:31   #222
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Basiskenneis van belgische strafwet. Samenwerken met een veroordeelde VZW is verboden en ook strafbaar.
Nee hoor, dat is helemaal niet verboden en strafbaar. Die vzw's zijn trouwens ook niet opgedoekt. Ze hebben een boete en een schadevergoeding aan de burgerlijke partijen moeten betalen, da's alles.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 31 mei 2010, 19:51   #223
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ons land kent duizend en een wetten die dag in dag uit overtreden worden, ge kunt u de vraag stellen, welke inhoud hebben die en door wie zijn ze gestemd. Wat is de ernst van de aangelegenheid. Met twee op een fiets rijden is ook verboden.

Er zijn hier andere partijen die fraude gepleegd hebben op grote schaal maar ik heb ze nog niet in een cordon zien zitten daarvoor. Misschien om dat hun soortgenoten evenveel boter op het hoofd hebben?
Neen omdat die standputnen beter op elkaar aansluiten, probleem van het VB is en blijft hun redelijk extreme standputnen tov traditionele partijen.

Citaat:
Ik heb het vorige verkiezingen gezegd en ik zeg het nu nog eens. Er bestaan slechts twee partijen in België. Het VB en andere. Dat wordt bewezen door het cordon. VB in het cordon en andere er buiten.
Onzin een partij zoals LDD of NVA erkennen het CS niet en ondertekenen het nog minder.

Citaat:
Stemmen wordt daardoor zeer eenvoudig. Ge stemt Vlaams of Belgisch. Stem je voor een onafhankelijk Vlaanderen, stem je VB. Stem je voor het behoud van België, stem je andere.

Stemmen voor Vlaanderen doe je dus uitsluitend door te stemmen op aartsvijand ( letterlijk en figuurlijk )nummer 1 van de Belgische staat. En al de rest is kul in pakjes.
Als je misschien heel simplistisch bent. Een stem voor het VB is een nutteloos sem: voor vlaanderen als voor belgie, eigenlijk zelfs nog beter voor belgie .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 31 mei 2010, 19:57   #224
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Nee hoor, dat is helemaal niet verboden en strafbaar. Die vzw's zijn trouwens ook niet opgedoekt. Ze hebben een boete en een schadevergoeding aan de burgerlijke partijen moeten betalen, da's alles.
jawel hoor je mag geen "medewerking verlenen aan" Alsook de partij financiering zou in het gedrang kunnen komen. Vlaamse partijen hebben dat nooit doorgezet en het VB veranderde toch van naam maar ze hadden het kunnen doen.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

k9 is offline  
Oud 31 mei 2010, 20:51   #225
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Correctie: Ja.
Van zodra je voor een rechtbank moet verschijnen als beklaagde is het mogelijk dat je veroordeeld wordt.

Dit antwoordde u op deze posting

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Was het mogelijk om de VZW's voor de wetswijzigingen te laten veroordelen door enkel een politiek benomed Assysenrechter die voetstampend stond te wachten op een (politiek gefasciliteeerde) promotie?

Antwoord: neen
Het spreekt voor zich dat uw moedwillige manipulatie van mijn posting hierboven de grenzen van uw argumentatieve anemie hebben gemarkeerd.
Van intellectuele oneerlijkheid gesproken.

Er is niets oneervols aan ongelijk hebben of zich vergissen...met valsspelen (zoals met het blokproces) echter....
Oud 31 mei 2010, 21:12   #226
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen omdat die standputnen beter op elkaar aansluiten, probleem van het VB is en blijft hun redelijk extreme standputnen tov traditionele partijen.

Onzin een partij zoals LDD of NVA erkennen het CS niet en ondertekenen het nog minder.

Als je misschien heel simplistisch bent. Een stem voor het VB is een nutteloos sem: voor vlaanderen als voor belgie, eigenlijk zelfs nog beter voor belgie .
Dat is niet het probleem van het VB, dat is eerder haar sterkte. Het is eerder het probleem van de andere.

Van simplistisch gesproken. Natuurlijk is één stem voor het VB van weinig nut. Ik zeg daarom ook dat massaal stemmen voor het VB het enige echt Vlaams stemmen is.

Stemmen voor het NVA is juist het zelfde als stemmen voor het CD&V. En zeker nu dat ze het paard van Trojen hebben binnen gehaald. Van die boer dus geen eieren.

Laatst gewijzigd door Garry : 31 mei 2010 om 21:16.
Garry is offline  
Oud 31 mei 2010, 21:13   #227
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
jawel hoor je mag geen "medewerking verlenen aan" Alsook de partij financiering zou in het gedrang kunnen komen. Vlaamse partijen hebben dat nooit doorgezet en het VB veranderde toch van naam maar ze hadden het kunnen doen.
Kwatsj. De vzw's zijn veroordeeld en hebben hun boete betaald. Ze hebben, bij wijze van spreken, hun schuld aan de maatschappij ingelost. Er is geen enkele reden waarom er niet met deze vzw's zou mogen samengewerkt worden.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Raf is offline  
Oud 31 mei 2010, 21:33   #228
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eventjes voor de duidelijkheid: over welke "vijf wetten" heeft u het precies?
En toen werd het stil...

Citaat:
Raf is offline  
Oud 31 mei 2010, 22:17   #229
Fieseler

Standaard

Citaat:
Dat is niet het probleem van het VB, dat is eerder haar sterkte. Het is eerder het probleem van de andere.

Van simplistisch gesproken. Natuurlijk is één stem voor het VB van weinig nut. Ik zeg daarom ook dat massaal stemmen voor het VB het enige echt Vlaams stemmen is.

Stemmen voor het NVA is juist het zelfde als stemmen voor het CD&V. En zeker nu dat ze het paard van Trojen hebben binnen gehaald. Van die boer dus geen eieren.
Het kan mij geen kl*ten schelen hoe nuttig mijn of iemand anders' stem is.
Ik stem uit overtuiging.

Nuttig-niet nuttig...wat is me dat zeg...
Oud 31 mei 2010, 22:28   #230
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Basiskenneis van belgische strafwet. Samenwerken met een veroordeelde VZW is verboden en ook strafbaar.

Jij denkt dat het VB voor het plezietr van naam veranderE ?
Die naamsdverandering is de naam niet waardig. Ze veranderden van VB naar VB, dit kan echt tellen hoor.
Oud 1 juni 2010, 06:41   #231
k9

Standaard

Citaat:
Sterkte? Nee hoor misschien als je een luceratief postje hebt als VB'er, hun kiezer krijgen amper tot nooit iets verweznlijkt van het programma, voor een politieke partij een serieuze zwakte hoor .

Citaat:
Onzin je zegt het zelf : nutteloos op die manier maak je die vlaamse beweging monddood (of is dat je bedoeling?)

Citaat:
Tuurlijk vandaar dat ze andere programma hebben en al maanden ruzie maken en elkaar liggen te verwijten. Vandaar dat de NVA ook uit het kartel stapte.

k9 is offline  
Oud 1 juni 2010, 07:23   #232
grhluna
Burgemeester

Standaard

ja stem VB dan ben je met alles oke
juist.......
grhluna is offline  
Oud 1 juni 2010, 10:02   #233
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Frappant dat niemand schijnt te kunnen antwoorden welke nu precies die "vijf wetten" zijn die "aangepast" werden...

Citaat:
Raf is offline  
Oud 1 juni 2010, 13:49   #234
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Kwatsj. De vzw's zijn veroordeeld en hebben hun boete betaald. Ze hebben, bij wijze van spreken, hun schuld aan de maatschappij ingelost. Er is geen enkele reden waarom er niet met deze vzw's zou mogen samengewerkt worden.
Dat is mooi nieuws. Dus de moskee die de hatelijke bedreiging tov België in de shelter heeft gebracht zal deze straf ook krijgen?
grimbergen is offline  
Oud 1 juni 2010, 13:59   #235
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Dat is mooi nieuws. Dus de moskee die de hatelijke bedreiging tov België in de shelter heeft gebracht zal deze straf ook krijgen?
Ik heb spijtig genoeg geen betrouwbare kristallen bol.

Citaat:
Raf is offline  
Oud 1 juni 2010, 14:04   #236
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb spijtig genoeg geen betrouwbare kristallen bol.
Ik kan er eentje leveren.
Henri1 is offline  
Oud 1 juni 2010, 14:25   #237
EddyBal

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Helaas heeft Raf gelijk.

Op wie ga jij stemmen als morgen het VB ineens niet meer zou bestaan? De N-VA zou supergroot worden...
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 1 juni 2010, 15:44   #238
Fieseler

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal Bekijk bericht
Helaas heeft Raf gelijk.
Waar, wanneer...groot nieuws...primeur...

Citaat:
Op wie ga jij stemmen als morgen het VB ineens niet meer zou bestaan?
Op het Vb dat we onmiddellijk opnieuw zouden uitvinden tiens...

Citaat:
De N-VA zou supergroot worden...
Ik hoop dat ze niet wachten met groot worden tot ze denken het VB kapotgecordoneerd te hebben...
Oud 1 juni 2010, 15:53   #239
EddyBal

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

[quote=Fieseler;4784714]
Citaat:

Waar, wanneer...groot nieuws...primeur...

Op het Vb dat we onmiddellijk opnieuw zouden uitvinden tiens...

Ik hoop dat ze niet wachten met groot worden tot ze denken het VB kapotgecordoneerd te hebben...
DAT was helemaal niet mijn stelling he. Van mij mag het VB best nog groeien, hoewel de peilingen een iets andere trend aangeven. Als men maar Vlaams stemt. Voor mij liefst op de NVA, maar ik heb niks tegen VB stemmers.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 1 juni 2010, 16:23   #240
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

[quote=EddyBal;4784738]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht

DAT was helemaal niet mijn stelling he. Van mij mag het VB best nog groeien, hoewel de peilingen een iets andere trend aangeven. Als men maar Vlaams stemt. Voor mij liefst op de NVA, maar ik heb niks tegen VB stemmers.
Ik ook niet

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be