![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() als het geen religieus symbool is, valt het in ieder geval onder hoofdbedekking neem ik aan? tenzij je wil gaan aantonen dat het hoofd van je beschermde doelgroep zich tussen hun benen (of onder hun oskels?) bevindt?
Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 6 februari 2011 om 13:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Er zullen vrouwen durven ervoor uitkomen. Met nadruk dat het geen taboe meer is om niet politiek correct te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() toen onder controle kunnen houden. Dit zal niet meer gebeuren (natuurlijk afhankelijk van het aantal bebaarde soepjurk-bodyguards dat het laken naast zich heeft staan) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Beschouwd ons varkentje dreadlocks ook als religieus?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() dat zijn toch de volgelingskes van Hailie Selassié ? die bob Marley adepten?
Moest Marley nog leven (hij was even halfbloed als Barack Hussain Obama) dan mocht hij naast me komen zitten! De dommerik meende dat huidkanker enkel bij volbloed blanken voorkwam en hij "voelde" zich zwart dus liet hij er niks aan doen, daarmee zijn blanke vader helemaal negerend. De voorvechter tegen racisme is dus gestorven aan eigen racisme.... intriest, ik ben dol op zijn muziek. Wat was je vraag nu weer? Stinkende dreadlocks? nee liever niet. ze hoeven niet te stinken, je kan je dreadlocks ook wassen en met eau de toilette inwrijven, dan ruik je hen niet zo aankomen. Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 6 februari 2011 om 17:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan er prat op gaan dat de moslimgemeenschap nu nog extra hoofddoekjes naar het parlement zal sturen. Ze zijn immers heel vredelievend.
Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ALS het de bezorgdheid is dat uitgerekend het zou gaan over neutraliteit inzake religie dan ... dan is Annemans dus dik fout bezig door zich net niet neutraal op te stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat bedoelt u dan wel met "zich neutraal opstellen inzake religie"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wees gerust, Jan... ik denk dat inzake het seculiere karakter van de staat ik jou ( jij hebt er immers belang bij ) volledig bijtreed... al zie ik je wel allerhande redenen verzinnen om in dit geval ( wederom in jouw belang ) weer anders te vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Ik heb hier ergens gelezen dat moslims te lui zijn. Vrees niet kloeke krijger.
Laatst gewijzigd door Serenity : 6 februari 2011 om 23:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Burger
|
![]() lol COCHINILLO, hoe kunde zo bekrompen zijn.
|
![]() |
![]() |