![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8282 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8283 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Maar voor mij is het een verbintenis tussen man en vrouw en voor anderen een verbintenis tussen twee personen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8284 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8285 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Ook al ben je nog zo arm, je eigen kind gaan verkopen ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8286 | |||
Burgemeester
|
![]() Raf;
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8287 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ging om een Oekraïense draagmoeder. In hoeverre armoede daar iets mee te maken heeft, is niet duidelijk. Zij wist op voorhand waar ze aan begon en heeft haar deel van de overeenkomst ook netjes nagekomen, net zoals het homokoppel dat het kind wou adopteren. Het was een volstrekt idiote wetgeving die bijna roet in het eten gooide. Gelukkig is het allemaal in orde gekomen en is het kind nu bij zijn twee papa's, waar het thuishoort.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8289 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8290 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen, die in het buitenland, buiten elke wettelijke regeling om, op bestelling gemaakt worden en afgeleverd worden in het weeshuis tot de betalende klant het kind kan komen halen, het doet toch enigszins aan mensenhandel denken Raf.
![]() |
![]() |
![]() |
#8293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar om zich zwanger te laten maken en een kind te dragen enkel en alleen om het na de geboorte te verkopen daar heb ik ook maar één woord voor : mensenhandel.
![]() |
![]() |
#8294 |
Banneling
|
![]() Ik moet hier voor een stuk Xeno bijtreden.
Een kind is geen absoluut recht. Een kind heeft wel rechten maar kan geen voorwerp uitmaken van een eis. Het belang van het kind moet steeds centraal staan, commercieel draagmoederschap lijkt me geen must voor de identiteitsvorming van een kind, noch van de draagmoeder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan luidt het argument plots dat die mensen ( zolang het een heterofiel stel betreft ) tenminste de potentiële procreatie bij andere hetero-koppels hoog houden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8298 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat bedoelde je immers niet ![]() Anders moet de wethouder inderdaad in de slaapkamer gaan kijken daar waar het hier eenvoudig zou kunnen door een op gekleefd labeltje M of V ? En dat maakt het nog altijd niet gegrond ( onderscheid in behandeling dus) omdat het onderscheid terecht ( onmiskenbaar ) zou zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het illustreert wel mooi hoe jij, als homo, verkeerdelijk over het huwelijk denkt. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 2 juni 2011 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |