![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#581 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Dat doe je toch niet wanneer je blok staat, in het algemeen. Hertog van Gelre schrijft in een andere draad De regels van het debat zijn als volgt: wie stelt bewijst.http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3227 Maar als ik bewijzen durf te vragen is het kot te klein. Citaat:
Citaat:
Wie/wat bedoel je met "het extreemlinkse deel van dit forum" en met "racismevalkuilen"? Kan ik daar bewijzen voor krijgen? Laatst gewijzigd door artisjok : 31 augustus 2011 om 08:20. |
|||
|
|
|
|
|
#582 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#583 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#584 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Typisch dat dit laffe gedrag weeral uit de autochtone hoek komt. Edit : We zouden a.d.h.v. dit laatste feit ook een topic kunnen starten om aan te klagen dat dit typisch is voor alle alcohol-gebruikers. Laatst gewijzigd door artisjok : 31 augustus 2011 om 08:55. |
|
|
|
|
|
|
#585 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De helft van alle suggesties is één klaagzang over de I&I subforum met de bedoeling van bepaalde draden en/of forummers te verwijderen.. Linkjes ? nu even niet..lees het zelf maar eens na.. |
|
|
|
|
|
|
#586 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar blijkbaar mag er niet eens gesteld worden dat er racistische uitspraken voorkomen op dit forum. De tegenargumentatie is dan ook één klaagzang om die, die het racisme aanklagen, het zwijgen op te leggen. edit : Wat zijn "racismevalkuilen"? Wat wel verboden is, is : aanzetten tot geweld, haat of, discriminatie op basis van zogenaamd ras, afkomst, sekse, seksuele voorkeur, etc. (8 bp) Laatst gewijzigd door artisjok : 31 augustus 2011 om 09:00. |
|
|
|
|
|
|
#587 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#588 | |
|
Minister
|
Citaat:
Daar heb je je bewijs.
|
|
|
|
#589 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://standaard.be/artikel/detail.a...MF20110830_094 |
|
|
|
|
|
|
#590 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Nergens staat de voorgeschiedenis van dit conflict vermeld. Nergens laat men de andere partij aan het woord. |
|
|
|
|
|
|
#591 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er is dan ook maar zelden een reden in het spel voor die allochtone agressievelingen. Vaak vallen ze in groep aan zonder dat er enige voorgeschiedenis was of zonder reden.
|
|
|
|
|
|
#592 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar je hebt gelijk, op basis van dergelijke losstaande feiten kan je geen discussie voeren. Wellicht was het ook niet de bedoeling van de topicstarter om een discussie te voeren. |
|
|
|
|
|
|
#593 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En gelukkig zijn de kranten niet racistisch, en melden ze de ongetwijfeld ontelbare neusbloedingen en blauwe ogen bij allochtoonse confrontaties ook niet.. |
|
|
|
|
|
|
#594 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Het grote voordeel van persoonlijke observaties en consequenties die je daaruit trekt is dat je ze niet moet bewijzen. Ik stel niets (meer), ik stel ook niets (meer) ter discussie, ik heb mijn conclusies getrokken en handel daarnaar. Ik ben zo blij dat ik die vrijheid heb. |
|
|
|