Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 februari 2012, 12:18   #121
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
En dan?
Dit is natuurlijk in zekere zin ook een theoretische discussie, dus zit ik nog niet te denken aan mogelijke praktische consequenties. Maar als wij toch plannen maken om homo's te euthanaseren, dan moeten wij meer vergif inkopen, want het zijn er meer dan wij dachten.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2012, 12:19   #122
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Natuurlijk, ik merk dat men een verkeerd beeld van mijn persoon heeft vanwege mijn onverschrokken toon en bijzondere denkbeelden, maar ik ben zeer gevoelig hoor...Als je denkt dat je de wereld eindelijk snapt blijken vrouwen opeens geen vrouwen te zijn, en zijn witte vrouwen eigenlijk negerinnen.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=162329

Katharine Hepburn ook!
Volgende ontdekking: alle witte meisjes zijn in feite zwarte jongetjes.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2012, 12:21   #123
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Asperger =/= autisme.
Natuurlijk niet. Met een spiegel ei en in de botersous
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2012, 12:29   #124
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Afgaande op de literatuur kan men met sommige van deze XY vrouwen geen normale cohabitatie hebben want zij hebben hun eigen kleine boze penis die de doorgang verstopt. De witte vrouwen die in feite zwarten zijn heb ik niet zelf verzonnen, maar als wij toch eenmaal besloten hebben om Zwarten uit Europa verjagen; niet per ongeluk een witte vrouw met en sterk, bruin zwangerschapsmasker in een wagon voor veetransport douwen.
Oud 17 februari 2012, 12:34   #125
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
ik heb dat ook.

wil dit nu zeggen dat we allemaal Asperger hebben? Want dan heb ik een halve familie met Asperger: het is genetisch volgens ons.

Stuur mij, mijn broer, mijn dochter, mijn vader, mijn vaders broer en diens zuster ergens naar toe, en we rijden GEGARANDEERD met z'n allen verloren.

GPS is niet echt aangewezen bij ons, want daar willen we niet echt naar luisteren (ik zal voor mezelf spreken) en dan weet ik helemaal niks meer. Kaartlezen daar ben ik dan weer héél goed in.

----------------

maar ging deze topic nu niet over de clitoris van Nicole Kidman?
Je zou je opmerkelijke en onvoorstelbare grote haat tegen bruine, zwarte en moslim burgers kunnen voorleggen aan een psychiater om Asperger vast te kunnen stellen.

Er zijn geen berichten over Kidman's clitoris, maar haar glad, blond haar is nep. Ze is donker en kroesharig. Geruchten over haar en eerste man Tom Cruise was dat zij beiden gay's zijn.

Zijn XY vrouwen vaker Gay?
Oud 17 februari 2012, 12:38   #126
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit is natuurlijk in zekere zin ook een theoretische discussie, dus zit ik nog niet te denken aan mogelijke praktische consequenties. Maar als wij toch plannen maken om homo's te euthanaseren, dan moeten wij meer vergif inkopen, want het zijn er meer dan wij dachten.

Wij - u en ik, maken alleszins geen plannen om de homo's te euthanaseren.
Oud 17 februari 2012, 12:49   #127
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht

Wij - u en ik, maken alleszins geen plannen om de homo's te euthanaseren.
Lieve, ik refereerde aan het oorspronkelijke thema van deze draad, en jij hebt niets aanstootgevend gezegd, maar het slaat dus op mannen die met XY vrouwen zijn getrouwd. Het is natuurlijk theoretisch maar houdt verband met de gedachte dat Europa afstormt op een moord en uitdrijving van haar allochtonen. Bejaarde, gehandicapte en homo witte Europeanen zal men ook in één moeite te grazen nemen.
Oud 17 februari 2012, 12:51   #128
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je bent al even gek (en gevaarlijk?) als die flippo van Sharia4Belgium!
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2012, 12:58   #129
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Je bent al even gek (en gevaarlijk?) als die flippo van Sharia4Belgium!

Ik zit mij af te vragen of je ook op mijn negeerlijst hoort want persoonlijke aanvallen zijn niet gewenst, en geven aan dat je voor mij een waardeloze gesprekspartner bent.
Oud 17 februari 2012, 13:50   #130
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gelet op de staatsschuld is het nu niet het moment om de homo’s te euthanaseren. Laten we ze eerst nog maar eens fiscaal uitschudden tot op het bot. Daarna kunt er mee doen wat u wil.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2012, 14:08   #131
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lieve filosoof, ik maakte mij zorgen om de mannen die met XY vrouwen zijn getrouwd of daarmee seks hebben gehad, want zij hebben het dus met een man gedaan en zijn virtueel, homoseksuelen. Wat het cijfer van homofiele mannen tenminste virtueel doet stijgen, want wij zullen nooit precies weten hoeveel het er zijn en of ze ook al tot de post van premier van Nederland zijn doorgedrongen.
Als je seks hebt met een XY zonder dat je dat beseft en dus geilt op een beeld van een vrouw, ben je geen homoseksueel. Anders is het als je als man seks hebt met je "vriend" terwijl die zich verkleed als vrouw. Dan heb zogezegd seks met een vrouw, maar je weet dat het een man is. Dan ben je homoseksueel.
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2012, 14:09   #132
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vandaar dat het onzinnig is plannen te maken omtrent homo-euthanasie.
Je zou jezelf wat aandoen met de complexiteit alleen al.
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2012, 14:15   #133
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Je zou je opmerkelijke en onvoorstelbare grote haat tegen bruine, zwarte en moslim burgers kunnen voorleggen aan een psychiater om Asperger vast te kunnen stellen.
bedoel je nu dat ik enkel iets tegen islam heb als het bruine en zwarte volgelingen zijn, terwijl de Vandalen en hun nazaten dan helemaal buiten schot blijven, net zoals de meer lichtgekleurde arabische en turkse volgelingen?
dit is nieuw voor me.

Heb je al enig nieuws over hoe ik denk over aziatische moslims?
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2012, 14:27   #134
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
bedoel je nu dat ik enkel iets tegen islam heb als het bruine en zwarte volgelingen zijn, terwijl de Vandalen en hun nazaten dan helemaal buiten schot blijven, net zoals de meer lichtgekleurde arabische en turkse volgelingen?
dit is nieuw voor me.

Heb je al enig nieuws over hoe ik denk over aziatische moslims?
En over de mogelijke islamitische afstammelingen van 5.500 Jazygische iraanse nomaden die Marcus Aurelius in 175 NC naar Brittannië verscheepte?
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2012, 14:43   #135
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik zit mij af te vragen of je ook op mijn negeerlijst hoort want persoonlijke aanvallen zijn niet gewenst, en geven aan dat je voor mij een waardeloze gesprekspartner bent.
Het vermoorden van homo's is ook niet gewenst en als u dat plant, dan beschouw ik dat ook als een persoonlijke aanval.

Maar ik zal u het voordeel van de twijfel geven en er maar even van uit gaan dat dat over alle homo's vergiftigen een grapje was die verkeerd is over gekomen...

Mocht u het wel menen, dan blijf ik bij mijn eerdere uitspraak. Mensen die plannen smeden om andere mensen te vermoorden zijn gevaarlijk...
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Oud 17 februari 2012, 15:06   #136
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Het vermoorden van homo's is ook niet gewenst en als u dat plant, dan beschouw ik dat ook als een persoonlijke aanval.

Maar ik zal u het voordeel van de twijfel geven en er maar even van uit gaan dat dat over alle homo's vergiftigen een grapje was die verkeerd is over gekomen...

Mocht u het wel menen, dan blijf ik bij mijn eerdere uitspraak. Mensen die plannen smeden om andere mensen te vermoorden zijn gevaarlijk...
Helaas, je begrijpt mijn uitspraak niet binnen de context waarin ik steeds betoog. Natuurlijk is het levensgevaarlijk om een naar satire neigende stijl te hanteren op een openbaar forum. Maar voor alle duidelijkheid, ik ben tegen Holocaust, of discriminatie van Gays, en heb juist verschillende draden hier geopend die Gays willen empoweren.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=166661

Het is jammer dat de elite van de gay-organisaties zich door middel van subsidie geld van de staat laten gebruiken in de racistische propaganda tegen allochtonen.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 17 februari 2012 om 15:08.
Oud 17 februari 2012, 15:21   #137
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Helaas, je begrijpt mijn uitspraak niet binnen de context waarin ik steeds betoog. Natuurlijk is het levensgevaarlijk om een naar satire neigende stijl te hanteren op een openbaar forum. Maar voor alle duidelijkheid, ik ben tegen Holocaust, of discriminatie van Gays, en heb juist verschillende draden hier geopend die Gays willen empoweren.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=166661

Het is jammer dat de elite van de gay-organisaties zich door middel van subsidie geld van de staat laten gebruiken in de racistische propaganda tegen allochtonen.
In dat geval trek ik mijn woorden demoedig in (waar is dat "ironietekentje" als je het nodig hebt)...

Ik vrees dat u de bal een beetje mis slaat, heel wat holebi-organisaties zetten zich juist in voor een betere verstandhouding tussen holebi's, allochtonen en allochtone holebi's... Maar hiermee gaan we een beetje off topic...

Persoonlijk maakt het mij niet uit met welke genen iemand geboren is. Iemand met XXY-genen, of een m-v-transsexueel die zich identificeert als vrouw en ook die genderrol op zich genomen heeft beschouw ik als vrouw. Ok het is wel even wennen aan het idee als een vrouw tegen mij zegt "ik ben vroeger een man geweest" of "ik ben intersexueel", maar als zij gelukkig zijn in hun vrouwengenderrol (of mannengenderrol, want er zijn ook v-m-transseksuelen), waarom zou ik daar dan lastig over doen
Oud 17 februari 2012, 15:28   #138
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
In dat geval trek ik mijn woorden demoedig in (waar is dat "ironietekentje" als je het nodig hebt)...

Ik vrees dat u de bal een beetje mis slaat, heel wat holebi-organisaties zetten zich juist in voor een betere verstandhouding tussen holebi's, allochtonen en allochtone holebi's... Maar hiermee gaan we een beetje off topic...

Persoonlijk maakt het mij niet uit met welke genen iemand geboren is. Iemand met XXY-genen, of een m-v-transsexueel die zich identificeert als vrouw en ook die genderrol op zich genomen heeft beschouw ik als vrouw. Ok het is wel even wennen aan het idee als een vrouw tegen mij zegt "ik ben vroeger een man geweest" of "ik ben intersexueel", maar als zij gelukkig zijn in hun vrouwengenderrol (of mannengenderrol, want er zijn ook v-m-transseksuelen), waarom zou ik daar dan lastig over doen
Dank je wel.
De draad gaat over XY vrouwen.
Ik wist niet dat ze bestonden.
Oud 17 februari 2012, 15:31   #139
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
zuurtemeter slaat weer tilt
onkundemeter ook.

Mensen kwetsen is een verslaving. "MKS"

Vroeger hadden ze er geen naam voor. En nogmaals: het leven was simpel. Een moeilijk kind eindigde in de sloot, criminaliteit of vond alsnog een job. En mama was vaak thuis als vaste haven binnen een gezinsstructuur. Als je dat ok vindt, mag je van mij de labels afschaffen.
Ik sprak gisteren met de grootmoeder van een 2 1/2 jarig kindje dat reeds 2 hersenbloedingen had en epilepsie heeft. Sta me toe daar meer medelijden mee te hebben dat met een Aspergerke.
En waar haalt u het dat vroeger het leven simpel was? Dat is zo'n typische dooddoener ...
U bent trouwens ook één van die naïevelingen die denkt dat alle getrouwde vrouwen thuisbleven. In de hogere klassen, ja, die konden het zich permitteren. Mijn moeder en de meeste van haar buurvrouwen gingen poetsen.
Oud 17 februari 2012, 15:32   #140
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be