![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Dit is natuurlijk in zekere zin ook een theoretische discussie, dus zit ik nog niet te denken aan mogelijke praktische consequenties. Maar als wij toch plannen maken om homo's te euthanaseren, dan moeten wij meer vergif inkopen, want het zijn er meer dan wij dachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() Afgaande op de literatuur kan men met sommige van deze XY vrouwen geen normale cohabitatie hebben want zij hebben hun eigen kleine boze penis die de doorgang verstopt. De witte vrouwen die in feite zwarten zijn heb ik niet zelf verzonnen, maar als wij toch eenmaal besloten hebben om Zwarten uit Europa verjagen; niet per ongeluk een witte vrouw met en sterk, bruin zwangerschapsmasker in een wagon voor veetransport douwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn geen berichten over Kidman's clitoris, maar haar glad, blond haar is nep. Ze is donker en kroesharig. Geruchten over haar en eerste man Tom Cruise was dat zij beiden gay's zijn. Zijn XY vrouwen vaker Gay? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wij - u en ik, maken alleszins geen plannen om de homo's te euthanaseren.
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Lieve, ik refereerde aan het oorspronkelijke thema van deze draad, en jij hebt niets aanstootgevend gezegd, maar het slaat dus op mannen die met XY vrouwen zijn getrouwd. Het is natuurlijk theoretisch maar houdt verband met de gedachte dat Europa afstormt op een moord en uitdrijving van haar allochtonen. Bejaarde, gehandicapte en homo witte Europeanen zal men ook in één moeite te grazen nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#132 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je zou jezelf wat aandoen met de complexiteit alleen al.
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dit is nieuw voor me. Heb je al enig nieuws over hoe ik denk over aziatische moslims? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ik zal u het voordeel van de twijfel geven en er maar even van uit gaan dat dat over alle homo's vergiftigen een grapje was die verkeerd is over gekomen... Mocht u het wel menen, dan blijf ik bij mijn eerdere uitspraak. Mensen die plannen smeden om andere mensen te vermoorden zijn gevaarlijk...
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=166661 Het is jammer dat de elite van de gay-organisaties zich door middel van subsidie geld van de staat laten gebruiken in de racistische propaganda tegen allochtonen. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 17 februari 2012 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik vrees dat u de bal een beetje mis slaat, heel wat holebi-organisaties zetten zich juist in voor een betere verstandhouding tussen holebi's, allochtonen en allochtone holebi's... Maar hiermee gaan we een beetje off topic... Persoonlijk maakt het mij niet uit met welke genen iemand geboren is. Iemand met XXY-genen, of een m-v-transsexueel die zich identificeert als vrouw en ook die genderrol op zich genomen heeft beschouw ik als vrouw. Ok het is wel even wennen aan het idee als een vrouw tegen mij zegt "ik ben vroeger een man geweest" of "ik ben intersexueel", maar als zij gelukkig zijn in hun vrouwengenderrol (of mannengenderrol, want er zijn ook v-m-transseksuelen), waarom zou ik daar dan lastig over doen ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De draad gaat over XY vrouwen. Ik wist niet dat ze bestonden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waar haalt u het dat vroeger het leven simpel was? Dat is zo'n typische dooddoener ... U bent trouwens ook één van die naïevelingen die denkt dat alle getrouwde vrouwen thuisbleven. In de hogere klassen, ja, die konden het zich permitteren. Mijn moeder en de meeste van haar buurvrouwen gingen poetsen.
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |