![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent in kringetjes aan het draaien.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik een zelfgekweekte haan op een mooie dag uit de ren pak, hem neerleg op een houtblok en een bijl op zijn nek laat neerkomen, dan heb ik net hetzelfde gedaan als een vos die een fazant doodt om de jongen te voederen of om zelf te eten. Ooit heb ik ergens geschreven: 'De honger van de geest doodt anders dan de honger van het lichaam.' Stierengevechten voldoen een honger van de geest. Ik heb effe gegoogeled op 'Hemingway bullfighting' en een Spanjaard uit Baskenland zei iets over 'het bloed van Jezus' op de nek van de stier, en dat de matador ook een vrouwelijk iets kon betekenen (de sokken en het komt niet van mij, al had ik dat ook opgemerkt) en dat de messtokken in de nek een penetratie konden weergeven; het seksuele dus. Ik hecht er niet veel belang aan maar het wijst wel op de 'honger van de geest'. En de mensheid kennende, is zijn brein ietwat kierewiet, als je het mij vraagt. Als de mens doodt om de honger van zijn geest te voldoen zal hij dus anders doden dan als hij de honger van zijn lichaam wilt voldoen. Als je de manieren van doden nagaat (zowel het doden van dieren als mensen) om de honger van de geest te voldoen, dan stoot je op de wansmakelijkste dingen Stierengevechten is er een zeer kleine, haast onbenullige illustratie van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel. Het vlees op mijn bbq is tot op heden steeds dood. Dixit de beenhouwer rennemans uit den aldi. Volgens Eisman zijn hun diepvrieswaren ook dood.
Ik eet geen levende visjes en ik bezondig mij niet aan het braden van levende dieren, behalve een spin die toevallig vanuit de boom boven mijn bbq neerdaalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat van dat roofdier gedoe, ga ik niet eens op in, dat is te belachelijk voor woorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er mis met het antwoord dat je al de vorige keren op diezelfde vraag gekregen hebt?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat maakt stierenvechten walgelijk, en wat maakt dieren doden puur voor de consumptie dat niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het maken van een spektakel daarvan het afmatten en het martelen Nou, dat was een makkie |
|
![]() |
![]() |