![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Zijn motards suicidaal | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
3 | 27,27% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
8 | 72,73% |
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Rudy : 14 oktober 2014 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fantastisch.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En dat masochisme... da's het genieten van pijn en/of vernedering. Dat moet U toch wel kennen, zo rommelende met een of andere bimbo op de achterbank van uw peugeot.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 14 oktober 2014 om 16:35. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik doe dat niet , iemand persoonlijk aanvallen , ik vind dat motards in het algemeen moeten geholpen worden . Welke persoon die zichzelf graag ziet kiest voor een voertuig waarvan hij weet dat hij 12 keer meer kans heeft op overlijden . En dat je nog geen ongeluk hebt gehad , sommige bergbeklimmers klimmen 20 jaar zonder ongeval , sommige zatlappen rijden 20 jaar zat zonder ongeluk , maar ze zoeken ook een gewisse dood .
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het liefhebbersvoetbal is de ongevallenincidentie nog hoger.
En een wielerterrorist die eens verkeerd valt, zit ook redelijk lang op ziekenkas. Ieder diertje zijn pleziertje.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat voetgangers daar de top in zijn , of fietsers ? De absolute nul ligt bij nonnen . Als ge het klooster niet verlaat kan je nooit een verkeersslachtoffer zijn . Ouderen kunnen ook binnenblijven en alles laten leveren . Daarbij is het risico ook 0 . Dan kan je ook eens gaan berekenen wie de grootste dader is . Wie zou de grootste doodsoorzaak van verkeersdeelnemers zijn ? Wie rijdt het meeste mensen plat ? Denk je dat moto-rijders het meeste aantal voetgangers of fietsers aanrijdt ? Of zijn auto-rijders meestal de doodsoorzaak van zwakke weggebruikers ? Alléz wie is er nu asociaal ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
Niks van wat jij hier opnoemt kom ik tegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
|
![]() Pak enkele dagen vrijaf, denk eens goed na en lees vervolgens nog eens wat je hier neerschrijft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Door hier niet meer te posten .
![]() |
#172 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ongeveer 10% van de bevolking is depressief .
Zelfmoord plegen wordt nog steeds als laf aanzien en ze willen het hun familie niet aandoen . Als ze dan op een andere manier aan hun einde komen kan de familie zeggen , hij heeft pech gehad . Risico's nemen dan maar .
![]() |
#173 |
Staatssecretaris
|
![]() Leven en laten leven. Maar ik heb een nogal grote wagen en ik ken de afmetingen niet zo goed. Dus in een file tussen mij en de wagen naast mij rijden = op eigen risico. Bijkomend probleem is dat mijn wagen naar rechts trekt.
Sorry aan de motorijder van enkele weken geleden. Ik hoop dat uw elleboog snel geneest. En dat er niet meer dan enkele krassen op uw moto zijn omdat je even de asfalt wou kussen. Mijn spiegel is al door de omnium vervangen. De krassen zijn er uit gepolierd. De schade viel dus heel goed mee, waarvoor mijn dank ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan de moderator dit even aan de politie doorsturen A.U.B. Geef gelijk de correcte naam mee . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Staatssecretaris
|
![]() Zowel motard als ik hebben geen klacht ingediend of verzekeringspapieren ingevuld. Trouwens hoogste vorm van verkeersagressie? Omdat ik op mijn rijvak rij en hij tegen mijn spiegel knalt? Grappige interpretatie van u
![]() ![]() Trouwens met naar politie te roepen maak je mij niet bang. Al meer dan genoeg met die jongetjes in contact geweest. Ik weet ook hoe het systeem werkt ![]() Laatst gewijzigd door PORSCHE : 15 oktober 2014 om 15:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mensen als jou doet de wet van het karma echter zijn werk al... Veel plezier nog...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dus opzettelijk een persoon in levensgevaar heeft gebracht . Onbewijsbaar waarschijnlijk . Maar uw tekstje doet dat vermoeden . Mocht ik in die file gestaan hebben en u dat opzettelijk zien doen hebben . Dan ademde u nu door een buisje en dan was de kost van de spiegel en polierbeurt een miniscuul probleempje tegenover de lange en pijnlijke revalidatie . Ik ,mijn zoon en vele vrienden rijden ook met de moto . Moordaanslagen van frusty autobestuurders vinden wij niet leuk . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() Triestig voorbeeld van het feit dat een groot aantal van die verkeersdoden te wijten is aan kutchauffeurs die express of per ongeluk ongevallen veroorzaken .
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Anderzijds ik wil wel even revalideren hoor. Eén klop en ik lig er. Of ik ga liggen. Ik vrees dan dat ik wel heel lange tijd werkonbekwaam ga zijn. Mak uw spaarpot al maar leeg. Oja de dubbele dashcam zal alles wel registeren. Kwestie van achteraf niets verkeerd te moeten zeggen ![]() Jullie vinden frusty autobestuurders vinden niet leuk. Dat is jullie recht. Net zoals er heel veel autobestuurders zijn die macho motards niet leuk vinden. En zo is de cirkel weer rond. Tot misschien eens op de autosnelweg ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |