Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Zijn motards suicidaal
Ja 3 27,27%
Nee 8 72,73%
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 14 oktober 2014, 15:08   #161
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Dat zijn genotsmiddelen , ik doe het allemaal .
Een moto is een marteltuig , je rijdt door in het zonnetje , keert weer in een hagelstorm terwijl ik op de achterbank van mijn peugeot met mijn zoveelste minnares bezig ben .
Motards , met hun tientallen schaafwonden , na enkele jaren met hun kunstbeen , na 10 jaar in hun rolstoel , dat is geen genotsmiddel , dat is masochisme .
Syndrome. Niet overdrijven. Een motor is ook een optie, een luxeproduct. Een voertuig dat door heel wat uit de kast wordt gehaald om eens tijdens zonnige dagen een luchtje te scheppen, een pint te pakken, met vrienden motards, en de vrouwen op de achterbank.

Laatst gewijzigd door Rudy : 14 oktober 2014 om 15:10.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2014, 16:33   #162
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Dat zijn genotsmiddelen , ik doe het allemaal .
Fantastisch.
Citaat:
Een moto is een marteltuig
Sommigen vinden gemarteld worden een genot.
Citaat:
Je rijdt door in het zonnetje , keert weer in een hagelstorm
In beide gevallen kan ik zeggen, daar kan je je op kleden. En om het af te werken, je kan desnoods even onder een brug gaan wachten.
Citaat:
terwijl ik op de achterbank van mijn peugeot met mijn zoveelste minnares bezig ben .
Ne peugeot. Blijkbaar hebben ze de uitlaat in het passagierscompartiment laten uitkomen. Dat verklaart uw waanzin. Hersenschade door zuurstofgebrek. En rommelen op de achterbank. Ik geef dan toch de voorkeur aan iets meer geciviliseerde geplogenheden. Oftewel, niks wat een hotelkamer niet kan oplossen met meer comfort en minder kans op gezeik.
Citaat:
Motards , met hun tientallen schaafwonden , na enkele jaren met hun kunstbeen , na 10 jaar in hun rolstoel , dat is geen genotsmiddel , dat is masochisme .
Effe checken. 20 jaar gemotoriseerd 2wielig rijden... Nope, geen kunstbeen. Schaafwonden, nope, momenteel geen schaafwonden. En aangezien ik nog alle onderdelen heb, is er ook geen rolstoel nodig.

En dat masochisme... da's het genieten van pijn en/of vernedering. Dat moet U toch wel kennen, zo rommelende met een of andere bimbo op de achterbank van uw peugeot.

Laatst gewijzigd door maddox : 14 oktober 2014 om 16:35.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2014, 17:01   #163
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Fantastisch.
Sommigen vinden gemarteld worden een genot.
In beide gevallen kan ik zeggen, daar kan je je op kleden. En om het af te werken, je kan desnoods even onder een brug gaan wachten.

Ne peugeot. Blijkbaar hebben ze de uitlaat in het passagierscompartiment laten uitkomen. Dat verklaart uw waanzin. Hersenschade door zuurstofgebrek. En rommelen op de achterbank. Ik geef dan toch de voorkeur aan iets meer geciviliseerde geplogenheden. Oftewel, niks wat een hotelkamer niet kan oplossen met meer comfort en minder kans op gezeik.

Effe checken. 20 jaar gemotoriseerd 2wielig rijden... Nope, geen kunstbeen. Schaafwonden, nope, momenteel geen schaafwonden. En aangezien ik nog alle onderdelen heb, is er ook geen rolstoel nodig.

En dat masochisme... da's het genieten van pijn en/of vernedering. Dat moet U toch wel kennen, zo rommelende met een of andere bimbo op de achterbank van uw peugeot.
Ge kunt u niet meer weren hé , al die beledigingen in 1 post .
Ik doe dat niet , iemand persoonlijk aanvallen , ik vind dat motards in het algemeen moeten geholpen worden .
Welke persoon die zichzelf graag ziet kiest voor een voertuig waarvan hij weet dat hij 12 keer meer kans heeft op overlijden .
En dat je nog geen ongeluk hebt gehad , sommige bergbeklimmers klimmen 20 jaar zonder ongeval , sommige zatlappen rijden 20 jaar zat zonder ongeluk , maar ze zoeken ook een gewisse dood .
Oud 14 oktober 2014, 17:07   #164
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

In het liefhebbersvoetbal is de ongevallenincidentie nog hoger.
En een wielerterrorist die eens verkeerd valt, zit ook redelijk lang op ziekenkas.

Ieder diertje zijn pleziertje.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2014, 17:21   #165
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Ik zie geen beledigingen in die post. Als ge vind dat ge persoonlijk beledigd bent, het rode driehoekje staat te lonken.
Citaat:
Ik doe dat niet , iemand persoonlijk aanvallen , ik vind dat motards in het algemeen moeten geholpen worden .
Awel, deze motard vind dat U geholpen moet worden.
Citaat:
Welke persoon die zichzelf graag ziet kiest voor een voertuig waarvan hij weet dat hij 12 keer meer kans heeft op overlijden .
Een hele hoop personen.
Citaat:
En dat je nog geen ongeluk hebt gehad , sommige bergbeklimmers klimmen 20 jaar zonder ongeval , sommige zatlappen rijden 20 jaar zat zonder ongeluk , maar ze zoeken ook een gewisse dood .
Dus die zijn allemaal krankzinnig?
Oud 14 oktober 2014, 18:26   #166
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Welke vergelijking ? Het aantal km's tegenover de ongevallen ?
Ik vrees dat voetgangers daar de top in zijn , of fietsers ?
De absolute nul ligt bij nonnen . Als ge het klooster niet verlaat kan je nooit een verkeersslachtoffer zijn .
Ouderen kunnen ook binnenblijven en alles laten leveren . Daarbij is het risico ook 0 .
Dan kan je ook eens gaan berekenen wie de grootste dader is .
Wie zou de grootste doodsoorzaak van verkeersdeelnemers zijn ?
Wie rijdt het meeste mensen plat ?
Denk je dat moto-rijders het meeste aantal voetgangers of fietsers aanrijdt ?
Of zijn auto-rijders meestal de doodsoorzaak van zwakke weggebruikers ?
Alléz wie is er nu asociaal ?
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2014, 23:04   #167
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
sommige bergbeklimmers klimmen 20 jaar zonder ongeval
Dat noem ik leven. Nooit zal angst mijn leven bepalen. Jij jouw keuzes, andere mensen hun keuze, heb je daar iets tegen?
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2014, 23:07   #168
Johan Daelemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Syndrome. Niet overdrijven. Een motor is ook een optie, een luxeproduct. Een voertuig dat door heel wat uit de kast wordt gehaald om eens tijdens zonnige dagen een luchtje te scheppen, een pint te pakken, met vrienden motards, en de vrouwen op de achterbank.
Jij komt nooit tijdens weekdagen op straat zeker?
Niks van wat jij hier opnoemt kom ik tegen.
Oud 14 oktober 2014, 23:11   #169
Johan Daelemans

Standaard

Citaat:
Motorchiks hebben of anorexia of boulemie , meestal anorexia .
Het zijn vaak mishandelde of seksueel misbruikte , die willen nog 1 ding , sterven .
Dus kiezen ze een motard .
Pak enkele dagen vrijaf, denk eens goed na en lees vervolgens nog eens wat je hier neerschrijft.
Oud 14 oktober 2014, 23:17   #170
Johan Daelemans

Standaard

Citaat:
Amai....The Syndrome is er erg aan toe. Hoe kunnen we je helpen?
Oud 15 oktober 2014, 12:29   #171
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Amai....The Syndrome is er erg aan toe. Hoe kunnen we je helpen?
Door hier niet meer te posten .
Oud 15 oktober 2014, 12:31   #172
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Dus die zijn allemaal krankzinnig?
Ongeveer 10% van de bevolking is depressief .
Zelfmoord plegen wordt nog steeds als laf aanzien en ze willen het hun familie niet aandoen .
Als ze dan op een andere manier aan hun einde komen kan de familie zeggen , hij heeft pech gehad .
Risico's nemen dan maar .
Oud 15 oktober 2014, 12:45   #173
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Leven en laten leven. Maar ik heb een nogal grote wagen en ik ken de afmetingen niet zo goed. Dus in een file tussen mij en de wagen naast mij rijden = op eigen risico. Bijkomend probleem is dat mijn wagen naar rechts trekt.

Sorry aan de motorijder van enkele weken geleden. Ik hoop dat uw elleboog snel geneest. En dat er niet meer dan enkele krassen op uw moto zijn omdat je even de asfalt wou kussen. Mijn spiegel is al door de omnium vervangen. De krassen zijn er uit gepolierd. De schade viel dus heel goed mee, waarvoor mijn dank
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2014, 15:16   #174
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Leven en laten leven. Maar ik heb een nogal grote wagen en ik ken de afmetingen niet zo goed. Dus in een file tussen mij en de wagen naast mij rijden = op eigen risico. Bijkomend probleem is dat mijn wagen naar rechts trekt.

Sorry aan de motorijder van enkele weken geleden. Ik hoop dat uw elleboog snel geneest. En dat er niet meer dan enkele krassen op uw moto zijn omdat je even de asfalt wou kussen. Mijn spiegel is al door de omnium vervangen. De krassen zijn er uit gepolierd. De schade viel dus heel goed mee, waarvoor mijn dank
Poging tot moord met de wagen als wapen . De hoogste vorm van verkeersagressie . En er dan nog trots op zijn ook .
Kan de moderator dit even aan de politie doorsturen A.U.B.
Geef gelijk de correcte naam mee .
Oud 15 oktober 2014, 15:44   #175
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Zowel motard als ik hebben geen klacht ingediend of verzekeringspapieren ingevuld. Trouwens hoogste vorm van verkeersagressie? Omdat ik op mijn rijvak rij en hij tegen mijn spiegel knalt? Grappige interpretatie van u Of misschien toch nog klacht indienen? Omdat hij er tussen kwam gewrongen en mijn wagen heeft beschadigd. Maar hij zal al wel genoeg afgezien hebben en het geen tweede keer meer doen

Trouwens met naar politie te roepen maak je mij niet bang. Al meer dan genoeg met die jongetjes in contact geweest. Ik weet ook hoe het systeem werkt

Laatst gewijzigd door PORSCHE : 15 oktober 2014 om 15:46.
Oud 15 oktober 2014, 16:23   #176
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zowel motard als ik hebben geen klacht ingediend of verzekeringspapieren ingevuld. Trouwens hoogste vorm van verkeersagressie? Omdat ik op mijn rijvak rij en hij tegen mijn spiegel knalt? Grappige interpretatie van u Of misschien toch nog klacht indienen? Omdat hij er tussen kwam gewrongen en mijn wagen heeft beschadigd. Maar hij zal al wel genoeg afgezien hebben en het geen tweede keer meer doen

Trouwens met naar politie te roepen maak je mij niet bang. Al meer dan genoeg met die jongetjes in contact geweest. Ik weet ook hoe het systeem werkt
Over de politie heb je gelijk natuurlijk... Zeker als je binnenkort kabinetschef wordt van de baas van de politie...

Voor mensen als jou doet de wet van het karma echter zijn werk al... Veel plezier nog...
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2014, 16:41   #177
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:

Uw cynische toon , doet vermoeden dat u opzettelijk de afstand hebt verkleind .
En dus opzettelijk een persoon in levensgevaar heeft gebracht .
Onbewijsbaar waarschijnlijk . Maar uw tekstje doet dat vermoeden .
Mocht ik in die file gestaan hebben en u dat opzettelijk zien doen hebben . Dan ademde u nu door een buisje en dan was de kost van de spiegel en polierbeurt een miniscuul probleempje tegenover de lange en pijnlijke revalidatie . Ik ,mijn zoon en vele vrienden rijden ook met de moto . Moordaanslagen van frusty autobestuurders vinden wij niet leuk .
Oud 15 oktober 2014, 16:47   #178
vlaams realist
Banneling

Standaard

Triestig voorbeeld van het feit dat een groot aantal van die verkeersdoden te wijten is aan kutchauffeurs die express of per ongeluk ongevallen veroorzaken .
Oud 15 oktober 2014, 16:53   #179
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Uw cynische toon , doet vermoeden dat u opzettelijk de afstand hebt verkleind .
En dus opzettelijk een persoon in levensgevaar heeft gebracht .
Onbewijsbaar waarschijnlijk . Maar uw tekstje doet dat vermoeden .
Mocht ik in die file gestaan hebben en u dat opzettelijk zien doen hebben . Dan ademde u nu door een buisje en dan was de kost van de spiegel en polierbeurt een miniscuul probleempje tegenover de lange en pijnlijke revalidatie . Ik ,mijn zoon en vele vrienden rijden ook met de moto . Moordaanslagen van frusty autobestuurders vinden wij niet leuk .
Dan hoop ik u echt eens tegen te komen. Dan zou ik eigenlijk eens kunnen zien of mijn jarenlange ervaring in het portiers- en beveiligingsmilieu (zelfs les gegeven aan speciale diensten) iets opgeleverd heeft. Niet te verwarren met de safety first pippo's met hun vigilis teken op hun borstkas

Anderzijds ik wil wel even revalideren hoor. Eén klop en ik lig er. Of ik ga liggen. Ik vrees dan dat ik wel heel lange tijd werkonbekwaam ga zijn. Mak uw spaarpot al maar leeg. Oja de dubbele dashcam zal alles wel registeren. Kwestie van achteraf niets verkeerd te moeten zeggen

Jullie vinden frusty autobestuurders vinden niet leuk. Dat is jullie recht. Net zoals er heel veel autobestuurders zijn die macho motards niet leuk vinden. En zo is de cirkel weer rond. Tot misschien eens op de autosnelweg
Oud 15 oktober 2014, 17:02   #180
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan hoop ik u echt eens tegen te komen. Dan zou ik eigenlijk eens kunnen zien of mijn jarenlange ervaring in het portiers- en beveiligingsmilieu (zelfs les gegeven aan speciale diensten) iets opgeleverd heeft. Niet te verwarren met de safety first pippo's met hun vigilis teken op hun borstkas

Anderzijds ik wil wel even revalideren hoor. Eén klop en ik lig er. Of ik ga liggen. Ik vrees dan dat ik wel heel lange tijd werkonbekwaam ga zijn. Mak uw spaarpot al maar leeg. Oja de dubbele dashcam zal alles wel registeren. Kwestie van achteraf niets verkeerd te moeten zeggen

Jullie vinden frusty autobestuurders vinden niet leuk. Dat is jullie recht. Net zoals er heel veel autobestuurders zijn die macho motards niet leuk vinden. En zo is de cirkel weer rond. Tot misschien eens op de autosnelweg
Ik had u nog niet op dit forum ontmoet , maar u bent net met stip gedaald tot het laagste punt . Proficiat .
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be