![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aangezien de daders nog nooit iets over hiphop/gangsta-cultuur hebben gezien of gelezen . 1 omdat ze geen tv hebben en 2 omdat ze niet kunnen lezen . Daarentegen heeft die cultuur veel weg van het gewoon bestelen en pronken van Afrikaanse ongeletterden . Het gros van de straatschoffies zijn inderdaad jongens , omdat meisjes binnen moeten blijven in N-Afrika . Iets dat nu ook naar Europa komt . Overal waar de schoffies heersen blijven meisjes , homo's of blanken beter weg . Leuk dat je het verschil opmerkt tussen Marokkaanse jongens en meisjes . Daar ligt het bewijs dat de achterstelling niets met oorsprong , maar alles met opvoeding te maken heeft . Misschien moet een wetenschapper eens de criminaliteit van Marokkaanse meisjes vergelijken met die van hun eigenaars . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je doet me kotsen met je "god-gedoe"! Dat gezeik bestaat niet en heeft nooit bestaan! Geloof jij echt dat daar ergens hoog in de lucht een oude zeikerd zit met lange baard die jou voortdurend in het oog houdt en alles weet wat je denkt en doet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder , het zijn dus maar gebruiksvoorwerpen ?? U bent of enorm naïef , of u durft niet uitkomen voor uw mening !! btw: Leuk leidertje is me dat !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het niet om een trol gaat , dan is't naïviteit vrees ik !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want , wat als er geen kind van komt na de liefdebesdrijving van die keer ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is maar 1 Aarde , help die om zeep , wat dan ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen kindjes... da's allahs wil.
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is maar 1 Aarde , help die om zeep , wat dan ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 22 mei 2015 om 00:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moslima's , ja natuurlijk. hun getuigenissen tellen maar voor een kwart tegenover mannen, en ze krijgen maar de helft van de erfenis vergelijken met hun broers.
Om maar een klein greepje te doen uit alle muzelmaniakale regeltjes en verordeningen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen zijn geen ge(ver)bruik(er)svoorwerpen !!
Slaven = gebruiks- & verbruikersvoorwerp !! Iedereen die zoiets goedkeurt en aanvaardt , daar zit een degelijke vijs los , of die is er zelfs niet ! Wat voor een ziekelijke ben je als je zoiets nog doet ?? Het toont duidelijk aan geen respekt voor het leven te hebben !! Ik snap niet welke misselijke onnozelaar zoiets kan verzinnen !!
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
|
![]() Er valt helemaal niets aan te passen. Buiten met dat vieze tuig.
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, tuchtigen mag ook als de weigering iets te hardnekkig is (engelengepest is blijkbaar niet allesomvattend of dwingend), maar daar zijn regels voor. De belangrijkste grondregel die niet zo omschreven is: "zorg dat het niet zichtbaar is".
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hola hola: als je nog maar vréést dat ze niet zal luisteren mag het handje al wapperen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een vrouw is geen gekocht bezit. Zij is een gelijkwaardige partner in de islam en kan op elk moment de scheiding aanvragen. |
|
![]() |
![]() |