Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 juli 2015, 09:54   #21
Athelas
Minister
 
Geregistreerd: 12 oktober 2011
Berichten: 3.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Die mensen met kantoorjobs verdienen minder dan zo'n treinbestuurder, er zijn er zelfs met een universitair diploma die minder verdienen.

Dan komen kankeren en wenen, terwijl men in de jobdescriptie voor treinbestuurder zéér duidelijk is, gaat er bij mij niet in. De ware schuldigen blijven buiten schot, want o wee Jean Pierre Goossens.
Alé mannekes. Als uw loon te laag is, dan moet je beter onderhandelen of een andere werkgever zoeken hé. Staken omdat je loon te laag is... Imo geen goede basis om te onderhandelen. Ge zijt nu eenmaal akkoord gegaan met een bepaald loon. The hand who feeds you, wordt in dit geval onder druk gezet samen met uw klanten. Staken om wantoestanden, zaken die niet gerespecteerd/gehonoreerd worden, akkoord. Maar als het enkel om loon gaat, tja. Iedereen weet dat universitairen in de privé meer kunnen verdienen en de nmbs op droog zaad zit.
Athelas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2015, 09:54   #22
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Dus dan moet het maar uitgewerkt worden op de reiziger?

Dat de NMBS vierkant draait is de schuld van de bonden, niet van "ons".
Als een onderneming vierkant draait is dat in de eerste plaats de schuld van het management.
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"

Laatst gewijzigd door Zeus : 6 juli 2015 om 09:54.
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2015, 09:54   #23
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.795
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Die mensen met kantoorjobs verdienen minder dan zo'n treinbestuurder, er zijn er zelfs met een universitair diploma die minder verdienen.

Dan komen kankeren en wenen, terwijl men in de jobdescriptie voor treinbestuurder zéér duidelijk is, gaat er bij mij niet in. De ware schuldigen blijven buiten schot, want o wee Jean Pierre Goossens.
Er zijn altijd treinbestuurders nodig, iedereen die vindt dat ze het zo goed hebben, waarop wacht je om het ook zo goed te hebben? Wordt ook treinbestuurder en geniet van het mooie leven en beroep...

Dit betekent nog niet dat ik die stakingen goedkeur.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 6 juli 2015 om 09:56.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2015, 10:00   #24
Athelas
Minister
 
Geregistreerd: 12 oktober 2011
Berichten: 3.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Niemand van dit forum zal kunnen ontkennen dat er ONVREDE is bij die groep mensen. Het is dan aan de werkgever om die onvrede weg te nemen. Ofwel praat je met die mensen en kom je tot oplossingen, ofwel moet je de procedure opstarten om deze mensen te ontslaan, maar......de NMBS doet geen enkel van de twee.
De politiekers, twee vroegere NMBS bazen, nl E Schouppe CD&V en Marc Descheemaecker NVA voeren nu het hoge woord. Maar toen zij het voor het zeggen hadden bij de NMBS was de chaos nog kompleter !
En wat de uitleg over ZWAAR beroep betreft: dat JAN JAMBON eerst eens komt uitleggen WAAROM politieagent een zwaar beroep is, en bijgevolg 8 jaar eerder op pensioen mag gaan dan bv een bouwvakker, en WAAROM parlementaire op 52 op pensioen mogen, en of dit een NOG ZWAARDER beroep is dan politieagent ?
Dat zou heel veel duidelijk maken.
Tja, "zwaar" is een relatief woord hé. Is een kassei van 1 kilo zwaar? Voor een kind wel, tov een pluimpje wel. Tov een betonblok van 1 ton niet natuurlijk.

Ik ken allesinds veel zwaardere beroepen dan werken bij de politie. Maar dat maakt dat beroep natuurlijk niet minder zwaar op zich. Vraag is hoe je dat gaat kwantificeren. Fysieke beroepen zullen ook zwaarder of minder zwaar zijn afhankelijk van persoon tot persoon. Altijd leuk natuurlijk om met zo'n zaken op de proppen te komen.
Athelas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2015, 10:03   #25
rookie
Staatssecretaris
 
rookie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 2.684
Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Maak een tabel zet om naar JPG, dan kan je het leesbaar maken. Nu is het bijna niet te doen.
http://forum.politics.be/attachment....1&d=1436173428
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf reeks.pdf‎ (146,2 KB, 268x gelezen)
__________________
не ходить вокруг да около
Draai niet rond de pot
rookie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2015, 10:17   #26
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
Daarom ook mijn vraag om een machinist het te laten uitleggen, hé.....
Aan de andere kant.....wat voor nut hebben die vakbonden eigenlijk als ze nog niet capabel zijn om zo'n toestanden in te dijken ??????? Hoeveel jaar horen we die verhalen al ?????? En dit is wel degelijk een serieuze vraag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(En dan is het nog moeilijker te begrijpen dat een kennis van mij geflest werd in een mondelinge (voor)proef omdat hij de negenproef aan 't bord niet kende.... Vertaling : zijn niveau was te hoog en ze moesten toch iets verzinnen om hem te weigeren.... )
Duid dat niet op heel ver doorgedreven politisering, de pest van la Belgique?
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2015, 10:29   #27
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

En dat gepeupel op het perron dat ze dan altijd interviewen bij zo'n staking.
'Teleurgesteld' omdat ze niet op hun muf kantoortuinjobke zijn geraakt.
Moeha.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2015, 10:33   #28
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.874
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
En dat gepeupel op het perron dat ze dan altijd interviewen bij zo'n staking.
'Teleurgesteld' omdat ze niet op hun muf kantoortuinjobke zijn geraakt.
Moeha.
De arrogantie van de ambtenaar, die er zonder problemen lustig kan op los staken.
Bob is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2015, 10:35   #29
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
De arrogantie van de ambtenaar, die er zonder problemen lustig kan op los staken.
De ambtenarij is voor zover ik weet één grote kantoortuin of ben ik mis?
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2015, 10:36   #30
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.874
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Er zijn altijd treinbestuurders nodig, iedereen die vindt dat ze het zo goed hebben, waarop wacht je om het ook zo goed te hebben? Wordt ook treinbestuurder en geniet van het mooie leven en beroep...

Dit betekent nog niet dat ik die stakingen goedkeur.
Och, stakingen organiseert men als men het slecht heeft. Niet als men het goed heeft, en het nog beter wil hebben.
Bob is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2015, 10:37   #31
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.874
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
De ambtenarij is voor zover ik weet één grote kantoortuin of ben ik mis?
Soms heb ik den indruk dat het eerder een kleuterschool is.
Bob is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2015, 10:41   #32
rookie
Staatssecretaris
 
rookie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 2.684
Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Och, stakingen organiseert men als men het slecht heeft. Niet als men het goed heeft, en het nog beter wil hebben.
of stakingen organiseert men om zijn macht te vergroten en/of de vriendjes in de regering te krijgen (erkende maffiabonden) en wat heel leuk is er hoeft niemand te staken want wij leggen alles van bovenaf plat, daarom altijd Oost Duitse resultaten
__________________
не ходить вокруг да около
Draai niet rond de pot

Laatst gewijzigd door rookie : 6 juli 2015 om 10:41.
rookie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2015, 11:35   #33
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN
 
Vrijheideerst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2011
Berichten: 32.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Er zijn altijd treinbestuurders nodig, iedereen die vindt dat ze het zo goed hebben, waarop wacht je om het ook zo goed te hebben? Wordt ook treinbestuurder en geniet van het mooie leven en beroep...

Dit betekent nog niet dat ik die stakingen goedkeur.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De witte is niet de enige op dit forum die zich grandioos belachelijk maakt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik heb nooit beweerd dat De Wever geen klootzak is. Maar ik heb hem nooit horen vloeken. Noch pornoactrices versieren.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2015, 11:57   #34
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Klojo eerste klas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2012
Berichten: 10.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7
s1 4:00 11:05 5:35 13:00 c 13:45 19:45 r 6:20 15:00 r
s2 6:05 12:10 5:35 11:35 5:35 13:00 6:05 12:10 4:40 11:50 r r/c
s3 r/c 6:05 12:10 4:00 10:30 r 15:35 0:30 14:35 23:10 14:10 22:45
s4 13:45 19:45 10:40 19:00 c 5:35 11:35 3:00 10:30 r c
s5 5:35 11:35 5:05 13:45 4:00 11:05 3:00 10:30 4:00 10:30 r r/c
s6 r/c 16:25 1:10 15:30 0:30 14:30 22:35 13:45 19:45 10:45 18:35 9:35 18:00
s7 r c 6:05 12:10 4:10 11:05 5:45 13:45 r r/c
s8 13:00 19:00 13:45 19:45 12:45 19:05 13:50 21:45 13:00 20:00 r r/c
s9 11:45 19:25 12:20 19:00 10:40 19:00 c 5:35 13:00 r r
s10 5:00 13:10 r 11:20 19:45 11:15 19:25 13:50 20:25 c r
s11 13:00 19:00 14:15 22:30 16:25 1:10 15:35 0:30 14:30 22:35 c r/c
s12 r 11:40 19:10 c 5:35 13:00 4:10 11:05 5:25 12:00 7:15 16:00
s13 r 12:45 19:05 12:25 19:00 15:00 0:15 14:15 22:30 c r
s14 12:45 19:05 13:50 21:45 13:00 19:00 13:00 19:00 12:20 19:00 r o
s15 4:30 11:40 r 6:00 14:05 5:05 13:45 5:35 11:35 r R/C
s16 15:20 0:15 15:30 0:30 15:20 0:15 14:15 22:30 13:00 19:00 r/c r
s17 11:45 19:10 r/c 12:20 19:00 c 6:05 12:10 3:05 10:05 5:55 13:00
s18 3:00 10:30 r 14:15 22:30 13:45 19:45 13:45 19:45 c r
s19 14:30 22:35 13:45 19:45 13:50 21:45 13:45 19:45 10:40 19:00 r o
s20 4:40 11:50 4:00 10:30 4:40 12:50 c 5:00 13:10 r c
s21 5:00 12:30 3:00 10:30 r 16:25 1:10 16:25 0:40 14:45 22:45 14:35 23:35
s22 14:15 22:30 13:45 19:45 r 12:20 19:00 12:45 19:05 c c
s23 6:00 14:00 4:00 11:05 r 12:45 19:05 13:45 19:45 r r/c
s24 13:45 19:45 13:00 19:00 11:15 19:25 10:40 19:00 r 7:15 16:00 6:20 15:00
s25 RES 6:00 14:00 c 5:00 13:10 4:30 11:40 r c
s26 5:05 13:45 4:40 11:50 3:00 9:45 4:00 10:30 r 17:35 0:40 15:40 0:40
s27 16:25 1:10 15:20 0:15 14:30 22:35 13:00 19:00 r/c c r
s28 12:20 19:00 c 5:00 13:10 5:00 12:30 6:00 14:00 c r
s29 13:50 21:45 13:00 19:00 11:45 19:10 c r 9:35 18:00 10:45 18:35
s30 c 5:00 13:10 4:30 11:40 4:40 11:50 5:00 12:30 r o
s31 4:00 10:30 5:00 12:30 5:05 14:00 r 15:20 23:55 15:40 0:40 17:35 0:40
s32 15:30 0:30 14:30 22:35 13:45 19:45 r 11:45 19:10 c c
s33 5:35 13:00 4:30 11:40 5:00 13:45 6:00 14:00 r r r/c
s34 13:45 19:45 11:15 19:25 13:20 19:45 11:45 19:10 11:15 19:25 r r/c
s35 10:40 19:00 c 5:35 11:35 4:30 11:40 r 5:55 13:00 5:25 11:55

ik hoop dat het leesbaar is (tabellen is blijkbaar niet voorzien ).
Je leest het zo : je begint met dienst S1 op een maandag (R1) dan ga je naar dienst S2 op een dinsdag(R2)enz. na R7(zondag) begin je terug op R1 (maandag).het eerste is het beginuur het tweede het einduur. Tijdens je uren heb je GEEN onderbreking dus eten is terwijl je rijdt of terug meenemen naar huis
Dit systeem volg je 2 - 3 maand dan ben je een maand "buiten reeks" dwz men zegt u op het eind van de dienst wanneer/of je 's anderendaags moet komen. Verlof (dat volgens de NMBS een gunst is) kan enkel toegekend worden als alle diensten verzekerd zijn, dus min. 3 maand op voorhand aanvragen.(kan dan nog de laatste dag terug ingetrokken worden).de R is rust equivalent van zondag, C is compensatie equivalent van zaterdag. In de RTP periode (verlofperiode) worden verschillende C en R omgezet naar een speciale dienst voor seizoenstreinen(toeristentreinen)
P.S. de reeks is van 2009 : vanaf 7 september 2009 verplicht thuis om al het achterstallig verlof op te nemen tegen 1 mei 2010 (pensioen) Sindsdien is het nog verslechterd zowel qua uren als verlof (personeelstekort.
verlof : 24 dagen + 13 KD dagen(omdat men indertijd te lam was om de reeksen aan te passen naar de nieuwe werktijden.
uw arbeidsperiode wordt berekend over 3 maand en dan gemiddelede per week. een O overgang is een fopspeen omdat de ir's geen opeenvolging van diensten kunnen opstellen waarin de rusttijden(tussen 2 diensten) kunnen gerealiseerd worden, men is wel zo vriendelijk om hiervoor 9 h van de gepresteerde uren af te trekken
Da's al wat duidelijker, qua ambetante onregelmatige uren en het moeilijk verlof kunnen nemen. Maar......er zijn toch nogal veel andere beroepen waar men in shiften werkt en dus ook onregelmatige uren heeft ? Enfin, ik ken de details natuurlijk niet, maar da's toch 't eerste waar ik dan aan denk, hé.
En mijn opmerking 'wat hebben die vakbonden dan eigenlijk al die jaren gepresteerd als die problemen nog altijd voortduren ?' blijft mij intrigeren....
__________________
Proud to be a koljo, sorry, klojo.
Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175
Klojo eerste klas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2015, 12:02   #35
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Klojo eerste klas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2012
Berichten: 10.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Duid dat niet op heel ver doorgedreven politisering, de pest van la Belgique?
Ik vermoed van wel, maar het zou interessant zijn om het eens van een spoorman, al of niet vakbonder, te horen waarom dat nu nog altijd zo is.....ondanks die ongelooflijk goeie spoorvakbonden....
__________________
Proud to be a koljo, sorry, klojo.
Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175
Klojo eerste klas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2015, 12:11   #36
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Je vindt dus dat de vakbonden meer zeggenschap moeten krijgen binnen de NMBS? Postjes in de raad van bestuur of zo?

Dan zullen er inderdaad niet veel stakingen meer nodig zijn.
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2015, 12:57   #37
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Athelas, als ik zeven nachten op rij doe heb ik inderdaad zaterdag en zondag gewerkt. Mijn recupe dagen zijn dan die 2 dagen van het weekend. Maar soms krijg ik maar 1 dag recupe en sta ik 1 dag achter. Zo blijft dat maar duren. Ik sta nog 35 KD dagen achter van vorige jaren en iedereen bij ons is in dat geval. Soms is het zelf 1 weekend werken , 1 weekend thuis. Dan doe je op 1 maand 2 weekends werken en 2 weekends thuis en werk je nog dagen in de week. Sta ook nog cv dagen en rust dagen achter. Daarbij komt het verlof van dit jaar er nog eens bij.
Normaal moet je verlof van het vorig jaar eind april opgenomen hebben maar dit jaar mocht je dat tot eind juni opnemen omdat ze anders de achterstallige verlofdagen niet konden geven. Dan begin je in juli aan je verlof van dit jaar maar dan kunnen ze niet alle verlofdagen geven en zo heb je dan verlofdagen van dit jaar die je volgend jaar moet opnemen.
Het probleem wordt niet opgelost, het wordt verplaatst.
Soms zelf 3 weekends op een rij werken.
En Schouppe moet zo niet van zijn toren blazen, toen hij baas was bij de NMBS is hij opgepakt voor verhoor om gesjoemel bij de NMBS. Daarna is Schouppe in de politiek gegaan en voila, iedereen is de zaak vergeten.
Vroeger geen maaltijdcheques bij de NMBS, mevrouw Schouppe was baas bij Sodexo en ineens maaltijdcheques voor het personeel van de NMBS.
Dat is toch ook belangenvermenging.

Laatst gewijzigd door Patrick M. : 6 juli 2015 om 13:01.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2015, 13:08   #38
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 43.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Als een onderneming vierkant draait is dat in de eerste plaats de schuld van het management.
Vooral wanneer de Raad van Bestuur voor een flink stuk bestaat uit vakbondspionnen.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2015, 14:12   #39
rookie
Staatssecretaris
 
rookie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 2.684
Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Athelas, als ik zeven nachten op rij doe heb ik inderdaad zaterdag en zondag gewerkt. Mijn recupe dagen zijn dan die 2 dagen van het weekend. Maar soms krijg ik maar 1 dag recupe en sta ik 1 dag achter. Zo blijft dat maar duren. Ik sta nog 35 KD dagen achter van vorige jaren en iedereen bij ons is in dat geval. Soms is het zelf 1 weekend werken , 1 weekend thuis. Dan doe je op 1 maand 2 weekends werken en 2 weekends thuis en werk je nog dagen in de week. Sta ook nog cv dagen en rust dagen achter. Daarbij komt het verlof van dit jaar er nog eens bij.
Je zit op de rangeringen, op de baan is het max aantal weekends dat je na een "mag" werken 5, maar er moet in iedere maand een volledig weekend vrij vallen.
VB het eerste weekend van juli ben je vrij en dan werk je de volgende 5 weekends na een, weer een weekend vrij en terug 5. Jaarlijks terugkerende kost in de vakantiemaanden juli en augustus.(niet voor niets dat men nu de zaterdagen wil staken)
Tweede grap in de vakantie maanden als je buiten reeks staat draai je 7 diensten van 9h na een om dan EEN rust te krijgen en terug aan 7 begint, maw weken van 63h/week met een 36h regeling. En oliebol Schouppe maar beweren dat ze niet te klagen hebben
__________________
не ходить вокруг да около
Draai niet rond de pot

Laatst gewijzigd door rookie : 6 juli 2015 om 14:13.
rookie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2015, 17:17   #40
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Neem nu ander spoorwegpersoneel namelijk de treinconducteurs of de kaartjesknippers. Er werd gevraagd aan de treinconducteurs die al in pensioen waren om te komen werken in juli en augustus. Dan konden de treinconducteurs die nog aan het werk waren verlof nemen.
Nog een knelpuntberoep.
Er werd dus gevraagd aan de treinconducteurs die al in pensioen waren om 2 maanden vakantiejob te komen doen bij de NMBS.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be