![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien moesten de aanpassingen, om wettig te zijn, wel degelijk geopenbaard worden... Oh, ik weet het niet tot in detail; het zijn dwazen die denken dat de kleine lettertjes er hier iets toe doen... Wat mij meer geschokt heeft is de tekst van Dedecker waarnaar ik hierboven verwezen heb... En inderdaad, mijn ogen zijn opengegaan en de maffieuze werking van la Belgique ligt daar klaar en duidelijk voor iedereen met wat verstand uitgestald... We zouden daar eens over kunnen spreken en dan is het klaar en duidelijk hoe de media de mensen eerder dwaas en dom probeert te houden dan haar taak van inlichten en in een breder kader plaatsen van de feiten uit te voeren zodat de mensen een eigen mening kunnen vormen over wat er werkelijk gaande is in dit land ipv altijd de waarheid pas in te zien als het veel te laat is en er niets meer aan veranderd kan worden en ze met de gebakken peren zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of misschien is het zo dat je de zaak in de "corrupte francofiele weet ik wat allemaal" media die alle zaken verzwijgen voor de gewone burger, in tegenstelling tot Doorbraak? En dat je je eigen vermeende feiten tegenspreekt met jouw eigen verklaringen? ![]()
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet je hoe ze vroeger in Rusland wisten dat er bij hen iets gebeurd was??? Hewel wanneer hun eigen media van rampen in het buitenland spraken wisten de mensen dat er bij hen ook zo iets gebeurd moest zijn... Maar ga verder met oogkleppen op de totale tegenstellingen die onze democratie, onze welvaart en zoveel meer ondermijnen met de media in hand niet te begrijpen... Hoe heeft dat verdomme zo ver kunnen komen en wij lazen nog wel zo trouw de gazetten...? Tot wat propaganda in staat is toont ons de wereldgeschiedenis... Overal ging het zogezegd over de goede tegen de kwade en de kwade waren natuurlijk onveranderlijk onze tegenstanders... Over onszelf, over onze potentaten, evengoed en/of vooral de hedendaagse, niets dan goed... Inderdaad, nog steeds geen antwoord op jouw vraag want jouw vraag bij een media die haar plicht niet vervult is totaal zinloos. Maar wat we hebben is niet een vrije media, maar zijn vrije mensen die op de internestsites vrijblijvend hun waarheid kunnen vertellen... En natuurlijk, zoals bij de officiële media, moeten al die vertelseltjes met een korreltje zout genomen worden... Maar als de media ons op iets voorbereid heeft dan is het wel op die dikke korrel zout waarmee we elk zogenaamd nieuws moeten lezen... Laatst gewijzigd door marie daenen : 9 mei 2017 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ik eigenlijk vragen of jij mijn vraag wel begrijpt? Of wil de Franstalige versie ervan?
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik had hier jaren geleden al eens een topic over gepost. Schover heeft dat toen ook gelezen maar ik denk niet dat het zijn stemgedrag echt veranderd heeft ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En zo blijft de molen draaien; je hoort hier iets, je hoort daar iets en je hoort nog meer ontkenning dan bevestiging, maar het louche van het hele geval kan niemand, ook al zou hij willen, verbergen... Eergisteren op TV heeft ecolokopman duidelijk gesteld dat de opdracht komt vanuit de franse regering... Dus iets wat je eigenlijk al heel lang wist, maar waar officieel zogezegd geen reukje aan zat wordt weeral eens bevestigd... Wat is de bijdrage van de media??? Wie heeft het uitgebracht, die hele zaak... Was het niet de ene of andere politieke oppositiepartij en niet de media??? Was het geen afleidingsmanoeuver van de PS van hun eigen schandalen??? Nog maals monddood kunnen ze ons niet maken, maar de rol van de media is alles behalve doorslaggevend... Ze komen erna... ze komen nooit op voorhand om de mensen te waarschuwen voor mogelijks politiek geschoemel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij maken ze niet wijs dat journalisten niets wisten van al dat gegraai door politici dat de laatste maanden aan het licht kwam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus neen, ondanks wat graag zou willen, heeft de PS hier niks mee te maken. Citaat:
![]() Al is jouw bewering ook complete zever.
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niemand weet alles; maar er waren genoeg elementen om echte journalisten die zich met de wetstraat bezig houden, wakker te schudden en aan te sporen om aan onderzoek- en opsporingsjournalistiek te gaan doen... Misschien waren er wel genoeg elementen; maar waren de motieven om het te doen er niet... En waarom waren die motieven er niet??? En volgens Bad Attila hierboven, waren er wel motieven om het in Frankrijk te onderzoeken (welke?) en als brave dochter is la Belgique dan ook maar in gang geschoten... In ieder geval, weer niets om fier over te zijn... vooral als je dan tot de Belgische media behoort... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb uiteraard wel gezocht in Doorbraak, maar ook daar heb ik niks gevonden... Voor het overige, follow the money, zoals steeds. Citaat:
![]() |
![]() |
#135 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pas nadat een onderzoeksjournalist dit uitbracht is de reguliere pers hierop gesprongen en pas dan is de politiek (de oppositie) wakker geworden. Je bent weer bezig met kemels te schieten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
|
![]() Maar ga dat dan tegen Daiwa janken en laat mij met rust!
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.levif.be/actualite/belgiq...al-114529.html
![]() |