Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 mei 2017, 21:38   #101
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Oei, de kranten kunnen niet meer leven, overleven zonder subsidies en ik zou op mijn dooie eentje een rechtse krant kunnen oprichten...
Ge moet dat niet alleen doen. Zoek gelijkgezinden. Vraag Knuppel of ze mee wil doen.
Hoe denkt gij dat andere kranten zijn opgericht? Door mensen die op voorhand excuses zoeken om het niet te doen? Of mensen die hun mouwen opstropen en bereid zijn een inspanning te doen?
Citaat:

Regelrechte kleuterpraat.

Nog erger is het dat als men de waarheid vertelt men dan uitgescholden wordt van gejammer, gejank en de anderen voor stoute mensen te houden...

Man, man, man, opnieuw zuivere kleuterpraat...

De bijdrage van Knuppel #69, #70 en #71 niet gelezen.
Vergeten hoe ze de geest van de gazet van Antwerpen totaal gecorrumpeerd hebben van eerder rechtse, Vlaamse ingesteldheid naar linkse, Belgische geijkte zever die we overal lezen in onze officiële gesubsidieerde media???
U hebt een geweldige fantasie. Maar nogmaals, richt een rechtse krant op, het zal ongetwijfeld een gigantisch succes hebben! Al die rechtse mensen zoals u zullen ze kopen!

Maar om dat te bereiken zult ge wel iets moeten ... doen! Een inspanning leveren! Ipv kritiek te geven op anderen die een inspanning leveren.
Citaat:
Waarom noem je de waarheid zeggen janken en jammeren... Voel je je misschien aangesproken en in je wiek geschoten???
Uw poging om het persoonlijk te maken is zielig ....
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2017, 21:42   #102
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Marie; zolang er regen uit de hemel valt zal een poreuze steen bealgen.
Het heeft geen zin om hem te poetsen. Bij de eerste regenbui wordt hij toch opnieuw groen.
Behalve als ge er vergif op spuit.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 5 mei 2017 om 21:42.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2017, 22:29   #103
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht

Wij beiden weten al waarom bepaald giffen niet meer mogen gebruikt worden.
Nu de anderen nog.
Misschien beseffen ze dan ook dat het verbod er is om met hun kl... te spelen.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2017, 22:32   #104
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht

Wij beiden weten al waarom bepaald giffen niet meer mogen gebruikt worden.
Nu de anderen nog.
Misschien beseffen ze dan ook dat het verbod er is om met hun kl... te spelen.

Daar is mogelijk weer een piston uit de motor van het forum gevlogen.
Niks werkt nog.
Oud 6 mei 2017, 09:30   #105
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ge moet dat niet alleen doen. Zoek gelijkgezinden. Vraag Knuppel of ze mee wil doen.
Hoe denkt gij dat andere kranten zijn opgericht? Door mensen die op voorhand excuses zoeken om het niet te doen? Of mensen die hun mouwen opstropen en bereid zijn een inspanning te doen?
U hebt een geweldige fantasie. Maar nogmaals, richt een rechtse krant op, het zal ongetwijfeld een gigantisch succes hebben! Al die rechtse mensen zoals u zullen ze kopen!

Maar om dat te bereiken zult ge wel iets moeten ... doen! Een inspanning leveren! Ipv kritiek te geven op anderen die een inspanning leveren.

Uw poging om het persoonlijk te maken is zielig ....
Wie wil het persoonlijk maken??? Richt zelf een rechtse krant op... Inderdaad dat is niet persoonlijk bedoeld... pfff...

Hewel, Doorbraak en De Bron doen het toch... Oei, maar dan komt het verwijt dat ze niet over echte journalisten zouden beschikken... want ze werken met vrijwilligers...
Dus ze doen het, zoals u eist, maar ze tellen niet want ze betalen niet en ze betalen niet want ze krijgen geen subsidies en bovendien mag iedereen ze gratis inkijken en lezen...
En, totaal niet moeilijk, maar qua inhoud steken ze mijlenver uit boven onze officieel gesubsidieerde propagandapers...

Maar u blijft liever maar verwijten sturen...
Kunt u niet lezen; ik wens met mijn geld geen linkse nep en propaganda te betalen onder het mom van persvrijheid en multi-kulgezever.
En als meebetaler, tegen wil en dank, heb ik alle rechten om tegen de van boven uit gedirigeerde leugens te reageren...
Voel jij je daardoor persoonlijk aangevallen... Spijtig dan voor je laag objectiviteits- en neutraliteitsvermogen...
Dat is niet mijn, maar jouw probleem...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2017, 09:55   #106
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Wie wil het persoonlijk maken??? Richt zelf een rechtse krant op... Inderdaad dat is niet persoonlijk bedoeld... pfff...
Ik geef u een advies! daar is niets persoonlijks aan! Integendeel. Een 'mercike' zou eigenlijk op zijn plaats zijn.
Citaat:
Hewel, Doorbraak en De Bron doen het toch... Oei, maar dan komt het verwijt dat ze niet over echte journalisten zouden beschikken... want ze werken met vrijwilligers...
dat verwijt komt niet van mij.

Citaat:
Dus ze doen het, zoals u eist, maar ze tellen niet want ze betalen niet en ze betalen niet want ze krijgen geen subsidies en bovendien mag iedereen ze gratis inkijken en lezen...
Als dat hun keuze is, wat is daar dan erg aan?

Citaat:
En, totaal niet moeilijk, maar qua inhoud steken ze mijlenver uit boven onze officieel gesubsidieerde propagandapers...
Laat me eens raden waarom... Omdat ze dezelfde mening uitdragen als u?

Maar ik zie geen sportverslaggeving op die websites. Ik koop toch vooral een krant daarvoor. Dus hebben ze nog veel werk voor de boeg om een krant te worden.

Citaat:

Maar u blijft liever maar verwijten sturen...
En gij doet dat niet??

Citaat:
Kunt u niet lezen; ik wens met mijn geld geen linkse nep en propaganda te betalen onder het mom van persvrijheid en multi-kulgezever.
En als meebetaler, tegen wil en dank, heb ik alle rechten om tegen de van boven uit gedirigeerde leugens te reageren...
Zelfs al zoudt ge niet meebetalen hebt ge dat recht. vrijheid van meningsuiting heeft geen inherente financiele voorwaarden.

Citaat:
Voel jij je daardoor persoonlijk aangevallen... Spijtig dan voor je laag objectiviteits- en neutraliteitsvermogen...
Dat is niet mijn, maar jouw probleem...
Ik voel mij daardoor niet persoonlijk aangevallen. dat is in uw verbeelding.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2017, 10:11   #107
marie daenen
Banneling

Standaard

[quote=geertvdb;8443735]Ik geef u een advies! daar is niets persoonlijks aan! Integendeel. Een 'mercike' zou eigenlijk op zijn plaats zijn.
dat verwijt komt niet van mij.[quote]

Citaat:
Als dat hun keuze is, wat is daar dan erg aan?
Lees Panda; hun journalisten zijn geen echte journalisten want ze zijn niet aangesloten bij de onderzoeksjournalisten en ze kunnen dus zeveren wat ze willen... om, met andere woorden te zeggen dat ze onbetrouwbaar zouden zijn in tegenstelling met de anderen die wel aangesloten zijn. Maar dat die vereniging waarbij die anderen wel aangesloten zijn geen of niet de juiste controle uitoefent blijkt er niet toe te doen...

Citaat:
Laat me eens raden waarom... Omdat ze dezelfde mening uitdragen als u?
Lang niet altijd... Ten andere wat heb ik aan een krant die hetzelfde zou vertellen dan dat wat ik al lang weet???

Citaat:
Maar ik zie geen sportverslaggeving op die websites. Ik koop toch vooral een krant daarvoor. Dus hebben ze nog veel werk voor de boeg om een krant te worden.
Zou het niet beter zijn wanneer we alle sportverslagen in alleen maar sportkranten zou schrijven? Dan koop je die kranten omdat de sport je interesseert en dan scheep je al de andere leden niet op met torenhoge stapels vuil papier...
Misschien hetzelfde voor wat de politieke en maatschappelijke bijdragen betreft; vele mensen stoken dat papier alleen maar gewoonweg op...
Dus we zouden zo het vervuilingsniveau wat kunnen terugdringen...

Citaat:
En gij doet dat niet??
Men kan niet genoeg verwijten sturen aan alles wat ons van bovenuit ongenadig en leugenachtig opgedrongen wordt...

Citaat:
Zelfs al zoudt ge niet meebetalen hebt ge dat recht. vrijheid van meningsuiting heeft geen inherente financiele voorwaarden.
Inderdaad; wanneer gaan de mensen doorhebben dat alles wat echt waarde heeft gratis is? Vanaf het ogenblik dat men er een prijskaartje aanhangt is het al gecorrumpeerd...

Citaat:
Ik voel mij daardoor niet persoonlijk aangevallen. dat is in uw verbeelding.
Oud 8 mei 2017, 12:17   #108
marie daenen
Banneling

Standaard

Gisteren weer eens onze beroemde persvrijheid aan het werk gezien... en dan dit keer aan de franstalige kant...
Franse presidentsverkiezingen; de hele namiddag lang... Je moet toch iets over hebben voor je moederland, niet???
Maar wanneer dat moederland je besteelt, hier de wet komt bepalen... Je bent een moeder of je bent het niet...
Stoute Vlamingen die de Belgische franstaligen willen vervreemden van hun eigen moeder...
Oud 8 mei 2017, 13:26   #109
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Gisteren weer eens onze beroemde persvrijheid aan het werk gezien... en dan dit keer aan de franstalige kant...
Franse presidentsverkiezingen; de hele namiddag lang... Je moet toch iets over hebben voor je moederland, niet???
Maar wanneer dat moederland je besteelt, hier de wet komt bepalen... Je bent een moeder of je bent het niet...
Stoute Vlamingen die de Belgische franstaligen willen vervreemden van hun eigen moeder...

Zolang de Belgen denken dat politiek hetzelfde is als voetbal of sport zal dat gehakketak hier blijven duren Marie. Supporteren doe je meestal voor de beste ploeg van het ogenblik. Maar dergelijke supporters zijn nooit de trouwste.
Vandaag wisten ze op de VRT pas te zeggen dat Macron het heel moeilijk zal krijgen. Gisteren wisten ze dat nog niet.
Nu de overwinning binnen is (????) kan er pas genuanceerder worden gesproken. Pas nu blijkt men te erkennen dat het een ploeg was die samengesteld is uit de beste spelers van alle andere degraderende ploegen.
Wat België betreft zegt men al eeuwen dat als het motregent in Parijs men onweer mag verwachten in Brussel.
Feit is wel dat ook de Fransen niet meer weten waar Nele haar mosterd haalt.
Voorlopig is het nog ergens in Europa zeker?
Oud 8 mei 2017, 22:11   #110
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Zolang de Belgen denken dat politiek hetzelfde is als voetbal of sport zal dat gehakketak hier blijven duren Marie. Supporteren doe je meestal voor de beste ploeg van het ogenblik. Maar dergelijke supporters zijn nooit de trouwste.
Vandaag wisten ze op de VRT pas te zeggen dat Macron het heel moeilijk zal krijgen. Gisteren wisten ze dat nog niet.
Nu de overwinning binnen is (????) kan er pas genuanceerder worden gesproken. Pas nu blijkt men te erkennen dat het een ploeg was die samengesteld is uit de beste spelers van alle andere degraderende ploegen.
Wat België betreft zegt men al eeuwen dat als het motregent in Parijs men onweer mag verwachten in Brussel.
Feit is wel dat ook de Fransen niet meer weten waar Nele haar mosterd haalt.
Voorlopig is het nog ergens in Europa zeker?
Dat is toch de rol van de media... Er vooral voor zorgen dat de Belgen nooit verder komen dan politiek te zien als voetbal of sport...
Brood en spelen...
Maar het geld is op en het avondland staat voor een lange afgang naar een soort tweede Afrikaanse hel...
Oud 9 mei 2017, 05:20   #111
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
VTM besteedde totaal geen aandacht aan de Franse verkiezingen misschien ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2017, 05:31   #112
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is toch de rol van de media... Er vooral voor zorgen dat de Belgen nooit verder komen dan politiek te zien als voetbal of sport...
Brood en spelen...
Maar het geld is op en het avondland staat voor een lange afgang naar een soort tweede Afrikaanse hel...
Een visioen omtrent Orania gekregen?
Oud 9 mei 2017, 06:54   #113
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik hoop dat je de zaak Chodiev niet via Doorbraak volgt, want echt heel veel zal je niet te weten komen, hé...
Oud 9 mei 2017, 07:30   #114
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ik hoop dat je de zaak Chodiev niet via Doorbraak volgt, want echt heel veel zal je niet te weten komen, hé...
BA, je moet dit artikel zeker eens lezen, het is de moeite waard.
https://www.apache.be/2017/05/04/fak...nd-kazachgate/
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2017, 07:41   #115
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
BA, je moet dit artikel zeker eens lezen, het is de moeite waard.
https://www.apache.be/2017/05/04/fak...nd-kazachgate/
Heb geen toegang...
Oud 9 mei 2017, 08:06   #116
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heb geen toegang...
PM send
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2017, 08:16   #117
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
PM send
heb nix gezien.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2017, 08:42   #118
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
heb nix gezien.
Eerst in mijn geheime winkel geraken.
Oud 9 mei 2017, 08:48   #119
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
De zaak Chodiev is klaar en duidelijk... Opdracht vanuit Parijs en Belgique, een zogezegd vrij en democratisch land, in een minimum van tijd, want het was dringend, voert de bevelen uit...

Kolonialisme ten top... Leve de francofonie... Leve la Belgique en de Vlamingen, ex-collaborateurs (?) mogen de pot op...
Het is natuurlijk maar welke collaborateurs zeggen wie de collabo's zijn, niet???

Maar stt. dat is haat tegen de francofonie en deze, alles in het oog springende waarheid, mag op straffe van de zogenaamde Belgische geloofwaardigheid niet gezegd worden...

Het enige dat er nog verrassend aan heel deze affaire kan zijn, is de vraag op welke wijze, buiten een paar beunhazen die, voor het oog van de brave burgers gestraft zullen worden; deze hele zaak weer onopgelost en als de normaliteit zelve de Frans-Belgo-geschiedenisboeken in verwijnt...
Oud 9 mei 2017, 08:49   #120
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De zaak Chodiev is klaar en duidelijk... Opdracht vanuit Parijs en Belgique, een zogezegd vrij en democratisch land, in een minimum van tijd, want het was dringend, voert de bevelen uit...

Kolonialisme ten top... Leve de francofonie... Leve la Belgique en de Vlamingen, ex-collaborateurs (?) mogen de pot op...
Het is natuurlijk maar welke collaborateurs zeggen wie de collabo's zijn, niet???

Maar stt. dat is haat tegen de francofonie en deze, alles in het oog springende waarheid, mag op straffe van de zogenaamde Belgische geloofwaardigheid niet gezegd worden...

Het enige dat er nog verrassend aan heel deze affaire kan zijn, is de vraag op welke wijze, buiten een paar beunhazen die, voor het oog van de brave burgers gestraft zullen worden; deze hele zaak weer onopgelost en als de normaliteit zelve de Frans-Belgo-geschiedenisboeken in verwijnt...
Dat was de vraag niet. De vraag was gewoon via welke media jij die zaak volgt.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be