![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat hij zionistische leugens aankaart, is evenwel een goede zaak. PS: Jij bent toch diegene die anderen laat bannen....en ook daar loog je over.
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb op geen enkele manier die antisemitische post van Barfo uitgelokt. Hij kwam gewoon uit het niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Neen , het ging om deze leugen van je.
![]() ![]() ![]() Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Citaat:
je ZOVEELSTE Leugen Citaat: Citaat:
antwoord van liberalist : Citaat: Citaat:
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door roodhaar : 25 juni 2009 om 22:58. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U zegt nu dat u deze daden in juni 1982 pleegde naar aanleiding van de inval in Libanon en de slachtingen van Shabra en Shatila. Dat is knap. Ik wist niet dat u een vooruitziende blik had. Zoals we weten: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kwam dát even mooi uit, dat u met terugwerkende kracht een ideologisch motief op uw daden kon plakken? Of is ''1981'' een typfout? U heeft vaker 1981 genoemd als jaar van uw ''acties'' maar u zou zich kunnen vergissen. Misschien was het toch 1982? Maar wat was het dan? Vóór Shabra en Shatila, zoals u een paar keer heeft gezegd of naar aanleiding ván Shabra en Shatila zoals u ook een paar keer, waaronder nu, heeft gezegd? U heeft nog steeds niet uitgelegd waarom u het nodig vond onschuldige Belgische Joden lastig te vallen een jaar (of drie maanden) vóór Christelijke Libanese milities onder verantwoordelijkheid van een Israelische minister tekeergingen in Shabra en Shatila. Zelfs als het erná zou zijn geweest, zoals u in uw laatste post zegt, dan nóg hadden zij er niets mee te maken. Het is maar een voorbeeldje van uw onbetrouwbaar gedraai. U bewijst echt een slechte dienst aan de mensen die oprecht betrokken zijn bij het lot van de Palestijnen. En voor de rest heeft u me verkeerd begrepen. De rest van uw verhaal: het gedraai, de uitvluchten, de insinuaties, het kinderachtige en arrogante gedoe rond uw blog (''ik schrijf zooooooooo veel, ik kan het niet vinden''), uw plotselinge en laffe beschuldiging dat Anja Hermans voor de politie werkt, uw ''indekgedrag'', uw oproep tot moord (verpakt als een grapje): het interesseert me niet. Uw persoon interesseert me niet. Althans: wél als sociologisch verschijnsel maar niet uw persoon als zodanig. Het kan me niet schelen wat u allemaal hebt uitgehaald en wie u er al dan niet voor hebt laten opdraaien. We weten beide wel hoe u te werk gaat. U hoeft zich voor mij niet juridisch in te dekken. U hoeft niet bang te zijn: Ik klaag u niet juridisch aan, ik druk niet op driehoekjes, ik wil niet 'stemmingmaken''. Het zou me niet eens lukken. De meeste mensen hier zijn het eens met de Palestina-standpunten die u hier plaatst. U weet wel: Veel oprecht lijkende waarheden met af en toe een slim leugentje ertussendoor. En de roodhaartjes en consorten kruipen alweer uit hun holletjes om u bij te staan. U doet me eigenlijk weinig. Mensen als u zullen altijd blijven bestaan, helaas. U bent ook niet degene die me hier wegjaagt. U bent hooguit een katalysator omdat uw gedrag en mijn reactie erop me aan het denken heeft gezet. Ik ben zelf degene die daar conclusies uit heeft getrokken. Eén ervan was dat ik hier geen plezier meer in heb. De lol is eraf. Misschien dat het plezier weer terugkomt maar voorlopig was dit mijn laatste bericht op dit forum. Ik zal dan ook niet meer reageren. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 26 juni 2009 om 02:42. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Burgemeester
|
![]() De Westelijke Jordaanoever krijgt controle over 4 steden terug van Israël. Palestijnse veiligheidstroepen van Fatah, opgeleid door de VS, gaan alles daar zelf regelen. Dus er is toch nog een push in de goede richting, al is hij nog zo klein.
![]() |
#529 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
veel geblaat, maar je wacht gewoon weer tot men vergeten is hoe je door de mand bent gevallen. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Roodhaar je bent de laatste die over leugens mag spreken.
Volgens jou heeft Israel al miljoenen slachtoffers gemaakt.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 Laatst gewijzigd door Fiere Jood : 26 juni 2009 om 11:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De oorlog tussen Iran-irak alleen al is "goed" voor een miljoen doden ; die oorlog waarbij de Us Saddam opdroeg om Iran aan te vallen, terwijl ze Iran ondertussen bewapenden. Twee daar relatief machtige staten die door de US tot oorlog worden gebracht en bewapend om elkaar te verzwakken. wie o wie had daar nu voordeel bij ? ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door roodhaar : 26 juni 2009 om 12:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() en natuurlijk heb je de + 700 000 palestijnse vluchtelingen die ondertussen tot enkele miljoenen zijn aangegroeid .
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() moet zeggen dat israelische fundamentalisten hun argumentatie er nog op achter gaat; Na het hypocriet en walgelijk uitbuiten van de moord op een onschuldig Iraans meisje, zijn ze nu vervallen tot kinderlijkheden.
Niet dat het me verbaast
Laatst gewijzigd door roodhaar : 26 juni 2009 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Te belachelijk voor woorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij snapt niet dat dit forum boetes en misschien zelfs een verbod kan krijgen als het antisemitisme erop heeft staan. De moderatie heeft daar vaak naar ons toe over geklaagd. In het belang van het forum zou je het met me eens moeten zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige verjaagde Palestijnen, dat zijn de Christelijke Arabieren van Bethlehem, die door hun eigen Islamitische mede-Palestijnen eruit zijn gejaagd. Over verjaging gesproken; toch grappig dat die + 1 miljoen Palestijnen die in Israël wonen daar rustig hebben kunnen blijven zitten. M.a.w., al die gevluchte Palestijnen dachten dat de Joden hen zouden vermoorden, maar in werkelijkheid lieten de Joden zich van hun menselijke kant zien en zaten zij geheel fout; de onafhankelijkheidsoorlog was een vorm van zelfverdediging! Kennelijk waren ze zelf enkel geweld gewend...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Nu snap ik niks meer van.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 Laatst gewijzigd door Fiere Jood : 26 juni 2009 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Twee daar relatief machtige staten die door de US tot oorlog worden gebracht en bewapend om elkaar te verzwakken. wie o wie had daar nu voordeel bij ?
![]() ![]() dat klopt. .
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() ![]() zionisten he
Laatst gewijzigd door roodhaar : 26 juni 2009 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |