Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juni 2009, 22:31   #521
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
linkse terrorist

Feit is dat hertogje meerdere malen op leugens en verdraaingen is betrapt. Dat de minister dit inherent zionistisch gegeven aankaart, is een goede zaak. dat jij daar enkel wat persoonlijke verwijten kan tegen over plaatsen, is dan weer hoegenaamd geen verrassing.
De Minister v. Agitatie heeft dat toegegeven, hoor. Hij is al meerdere malen vervolgd en berecht voor bedreiging, oproerkraaien en vandalisering. Nu zien we op dit forum ook nog een link naar een - weliswaar verpakte - oproep tot moord. De titel ''linkse terrorist'' is allesbehalve ongepast.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2009, 22:44   #522
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
De Minister v. Agitatie heeft dat toegegeven, hoor. Hij is al meerdere malen vervolgd en berecht voor bedreiging, oproerkraaien en vandalisering. Nu zien we op dit forum ook nog een link naar een - weliswaar verpakte - oproep tot moord. De titel ''linkse terrorist'' is allesbehalve ongepast.
Ik heb de bekentenissen van de minister waar jij over spreekt nog niet gelezen . Dat moet hij zelf maar uitmaken.

Dat hij zionistische leugens aankaart, is evenwel een goede zaak.

PS: Jij bent toch diegene die anderen laat bannen....en ook daar loog je over.
.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2009, 22:48   #523
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb de bekentenissen van de minister waar jij over spreekt nog niet gelezen . Dat moet hij zelf maar uitmaken.

Dat hij zionistische leugens aankaart, is evenwel een goede zaak.

PS: Jij bent toch diegene die anderen laat bannen....en ook daar loog je over.
Nonsens. Ik had de forummer (Barfo) laten weten dat hij vuile leugens, die rechtstreeks uit nazi-propaganda kwamen, niet zo kon laten staan, en dat anders ik de moderatie zou laten weten van die smeur.

Ik heb op geen enkele manier die antisemitische post van Barfo uitgelokt. Hij kwam gewoon uit het niets.
Oud 25 juni 2009, 22:49   #524
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Nonsens. Ik had de forummer (Barfo) laten weten dat hij vuile leugens, die rechtstreeks uit nazi-propaganda kwamen, niet zo kon laten staan, en dat anders ik de moderatie zou laten weten van die smeur.

Ik heb op geen enkele manier die antisemitische post van Barfo uitgelokt. Hij kwam gewoon uit het niets.
Kortom: jij hebt gelogen.
.
Oud 25 juni 2009, 22:50   #525
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kortom: jij hebt gelogen.
Neen, ik heb hem niet laten bannen. Ik had zijn post niet uitgelokt.
Oud 25 juni 2009, 22:57   #526
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Neen , het ging om deze leugen van je.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL
Citaat:
Alleen tegen persoonlijke aanvallen - zo'n 2 �* 3 keer - verder niet.

je ZOVEELSTE Leugen

Citaat:
Citaat:
LiberaalNL Parlementslid

Had jij ook melding gemaakt van die antisemitische post?

antwoord van liberalist :

Citaat:
Citaat:
5 June 2009, 00:40 #682
liberalist_NL

Ja. Maar ik had er ook tegen Barfo wat over gezegd
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 25 juni 2009 om 22:58.
Oud 26 juni 2009, 02:18   #527
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
U verwijst naar juni 1982, met name de inval van Israel in Libanon, het beleg van Beiroet en de slachtingen van Shabra en Shatila waarbij zo'n 3500 Palestijnse burgers om het leven kwamen. Een slachting waarvoor Israël verantwoordelijk was en waar Ariël Sharon een zwaar aandeel in had.
Ja, ik heb toen met een aantal kameraden in Antwerpen en Brussel diverse gebouwen en monumenten 'beschadigd' door het aanbrengen van slogans als 'ISRAEL MOORDT' en 'STOP NAZIONISME'. Onder de tientallen plaatsen waar we de slogans aanbrachten, was welgeteld één synagoge. Hebben we daarmee de Belgische joden de stuipen op het lijf gejaagd? Zou kunnen. In ieder geval niets in vergelijking met wat zich concreet in Palestina afspeelde.Voel ik me daar schuldig over? Geenszins: we deden niet genoeg. Vandaag, zeventien jaar later, blijkt dat onze actie op geen enkele manier in verhouding staat tot de brutaliteit van de Israëlische entiteit die sindsdien niets anders heeft gedaan dan gemoord, gebied ingepalmd, Palestijnen onderdrukt, kinderen en vrouwen afgeslacht en haar koloniaal project heeft uitgebreid. Het aanbrengen van wat slogans was hooguit een keitje in de vijver, niet meer dan dat.
Goed verhaal hoor, helemaal ideologisch correct, mooi verpakt. Zeer betrokken ook. Als het waar zou zijn.

U zegt nu dat u deze daden in juni 1982 pleegde naar aanleiding van de inval in Libanon en de slachtingen van Shabra en Shatila. Dat is knap. Ik wist niet dat u een vooruitziende blik had. Zoals we weten:
Citaat:
De bloedbaden in Sabra en Shatila vonden plaats vanaf 16 tot 18 september 1982 in de Palestijnse vluchtelingenkampen Sabra en Shatila in de Libanese hoofdstad Beiroet. Naar schatting werden 700-3500 personen, veelal burgers, vermoord door een Falangisten-militie onder het commando van Elie Hobeika.
U zou zich natuurlijk een paar maanden kunden vergissen. Shabra en Shatila waren immers pas in september. Misschien heeft u uw acties naar aanleiding van die slachtingen gewoon pas in september i.p.v. juni uitgevoerd. Dat zou kunnen. Maar wat zegt u er zélf eerder over?
Citaat:
De aktie was kort voor de slachtpartij in Shabra en Shatilla.
Kort ervoor? Dus niet erna? Dus de slachtpartij in Shabra en Shatilla was niet de aanleiding tot uw acties? Hierboven zegt u van wél. Opnieuw uzelf in 2003, toen een andere datum uw beter uitkwam:
Citaat:
Het Ministerie van Agitatie antwoordt
by XXX alias De Minister van Agitatie:
1. Ik ben nooit veroordeeld wegens antisemitisme, aanzetten tot racisme of xenofobie. Ik was wel de eerste persoon in ons land die daarvoor vervolgd werd, maar ik ben vrijgesproken. Ik werd wel veroordeeld wegens het beschadigen van gebouwen en monumenten. We spoten op meer dan twintig plaatsen graffiti's, ondermeer STOP NAZIONISME en ISRAEL MOORDT.
De aktie (in '81 nota bene) was gericht tegen de inval van Israel in Libanon en kwam kort voor de slachtpartij in Shabra en Shatilla waar Sharon medeverantwoordelijk voor was. De aktie was dus meer dan terecht. Meer nog, in verhouding tot de realiteit was ze behoorlijk futiel.
De aktie was in 1981... De inval in Libanon in juni 1982. Shabra en Shatila in september 1982.
Kwam dát even mooi uit, dat u met terugwerkende kracht een ideologisch motief op uw daden kon plakken? Of is ''1981'' een typfout? U heeft vaker 1981 genoemd als jaar van uw ''acties'' maar u zou zich kunnen vergissen. Misschien was het toch 1982? Maar wat was het dan? Vóór Shabra en Shatila, zoals u een paar keer heeft gezegd of naar aanleiding ván Shabra en Shatila zoals u ook een paar keer, waaronder nu, heeft gezegd?

U heeft nog steeds niet uitgelegd waarom u het nodig vond onschuldige Belgische Joden lastig te vallen een jaar (of drie maanden) vóór Christelijke Libanese milities onder verantwoordelijkheid van een Israelische minister tekeergingen in Shabra en Shatila. Zelfs als het erná zou zijn geweest, zoals u in uw laatste post zegt, dan nóg hadden zij er niets mee te maken.

Het is maar een voorbeeldje van uw onbetrouwbaar gedraai. U bewijst echt een slechte dienst aan de mensen die oprecht betrokken zijn bij het lot van de Palestijnen.

En voor de rest heeft u me verkeerd begrepen. De rest van uw verhaal: het gedraai, de uitvluchten, de insinuaties, het kinderachtige en arrogante gedoe rond uw blog (''ik schrijf zooooooooo veel, ik kan het niet vinden''), uw plotselinge en laffe beschuldiging dat Anja Hermans voor de politie werkt, uw ''indekgedrag'', uw oproep tot moord (verpakt als een grapje): het interesseert me niet. Uw persoon interesseert me niet. Althans: wél als sociologisch verschijnsel maar niet uw persoon als zodanig.

Het kan me niet schelen wat u allemaal hebt uitgehaald en wie u er al dan niet voor hebt laten opdraaien. We weten beide wel hoe u te werk gaat. U hoeft zich voor mij niet juridisch in te dekken. U hoeft niet bang te zijn: Ik klaag u niet juridisch aan, ik druk niet op driehoekjes, ik wil niet 'stemmingmaken''. Het zou me niet eens lukken. De meeste mensen hier zijn het eens met de Palestina-standpunten die u hier plaatst. U weet wel: Veel oprecht lijkende waarheden met af en toe een slim leugentje ertussendoor. En de roodhaartjes en consorten kruipen alweer uit hun holletjes om u bij te staan.

U doet me eigenlijk weinig. Mensen als u zullen altijd blijven bestaan, helaas. U bent ook niet degene die me hier wegjaagt. U bent hooguit een katalysator omdat uw gedrag en mijn reactie erop me aan het denken heeft gezet. Ik ben zelf degene die daar conclusies uit heeft getrokken. Eén ervan was dat ik hier geen plezier meer in heb. De lol is eraf.

Misschien dat het plezier weer terugkomt maar voorlopig was dit mijn laatste bericht op dit forum. Ik zal dan ook niet meer reageren.

Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 26 juni 2009 om 02:42.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2009, 06:13   #528
Heel-Nederlander
Burgemeester

Heel-Nederlander's schermafbeelding

Standaard

De Westelijke Jordaanoever krijgt controle over 4 steden terug van Israël. Palestijnse veiligheidstroepen van Fatah, opgeleid door de VS, gaan alles daar zelf regelen. Dus er is toch nog een push in de goede richting, al is hij nog zo klein.

Voor een verenigd Europa voor iedereen!
Heel-Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2009, 09:18   #529
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Eén ervan was dat ik hier geen plezier meer in heb. De lol is eraf..
Idd, als je doelbewust leugens post ten voordele van je israel en men confronteert je daarmee, gaat de lol er wel uiteindelijk vanaf. heb je helemaal aan jezelf te danken.

Citaat:
Misschien dat het plezier weer terugkomt maar voorlopig was dit mijn laatste bericht op dit forum.

veel geblaat, maar je wacht gewoon weer tot men vergeten is hoe je door de mand bent gevallen.

Citaat:
Ik zal dan ook niet meer reageren
die zullen we vermoedelijk weer kunnen gebruiken bij je volgende leugensessie.
.
Oud 26 juni 2009, 11:45   #530
Fiere Jood
Provinciaal Gedeputeerde

Fiere Jood's schermafbeelding

Standaard

Roodhaar je bent de laatste die over leugens mag spreken.
Volgens jou heeft Israel al miljoenen slachtoffers gemaakt.

Published 12:49 11.05.11

Laatst gewijzigd door Fiere Jood : 26 juni 2009 om 11:46.
Fiere Jood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2009, 12:26   #531
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Roodhaar je bent de laatste die over leugens mag spreken.
Volgens jou heeft Israel al miljoenen slachtoffers gemaakt.
en dat is ook correct.

De oorlog tussen Iran-irak alleen al is "goed" voor een miljoen doden
; die oorlog waarbij de Us Saddam opdroeg om Iran aan te vallen, terwijl ze Iran ondertussen bewapenden.

Twee daar relatief machtige staten die door de US tot oorlog worden gebracht en bewapend om elkaar te verzwakken. wie o wie had daar nu voordeel bij ?
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 26 juni 2009 om 12:47.
Oud 26 juni 2009, 12:46   #532
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

en natuurlijk heb je de + 700 000 palestijnse vluchtelingen die ondertussen tot enkele miljoenen zijn aangegroeid .
.
Oud 26 juni 2009, 12:52   #533
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Roodhaar... Volgens jou heeft Israel al miljoenen slachtoffers gemaakt.

Citaat:
en dat is ook correct.

De oorlog tussen Iran-irak alleen al is "goed" voor een miljoen doden ...
Oud 26 juni 2009, 12:54   #534
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

moet zeggen dat israelische fundamentalisten hun argumentatie er nog op achter gaat; Na het hypocriet en walgelijk uitbuiten van de moord op een onschuldig Iraans meisje, zijn ze nu vervallen tot kinderlijkheden.

Niet dat het me verbaast
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 26 juni 2009 om 12:55.
Oud 26 juni 2009, 13:31   #535
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
en dat is ook correct.

; die oorlog waarbij de Us Saddam opdroeg om Iran aan te vallen, terwijl ze Iran ondertussen bewapenden.

Twee daar relatief machtige staten die door de US tot oorlog worden gebracht en bewapend om elkaar te verzwakken. wie o wie had daar nu voordeel bij ?

Te belachelijk voor woorden.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2009, 14:23   #536
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen , het ging om deze leugen van je.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL

je ZOVEELSTE Leugen

Citaat:

antwoord van liberalist :
Citaat:

Jij snapt niet dat dit forum boetes en misschien zelfs een verbod kan krijgen als het antisemitisme erop heeft staan. De moderatie heeft daar vaak naar ons toe over geklaagd. In het belang van het forum zou je het met me eens moeten zijn.
Oud 26 juni 2009, 14:26   #537
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
en natuurlijk heb je de + 700 000 palestijnse vluchtelingen die ondertussen tot enkele miljoenen zijn aangegroeid .
De enige verjaagde Palestijnen, dat zijn de Christelijke Arabieren van Bethlehem, die door hun eigen Islamitische mede-Palestijnen eruit zijn gejaagd. Over verjaging gesproken; toch grappig dat die + 1 miljoen Palestijnen die in Israël wonen daar rustig hebben kunnen blijven zitten. M.a.w., al die gevluchte Palestijnen dachten dat de Joden hen zouden vermoorden, maar in werkelijkheid lieten de Joden zich van hun menselijke kant zien en zaten zij geheel fout; de onafhankelijkheidsoorlog was een vorm van zelfverdediging! Kennelijk waren ze zelf enkel geweld gewend...
Oud 26 juni 2009, 14:32   #538
Fiere Jood
Provinciaal Gedeputeerde

Fiere Jood's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en dat is ook correct.

En waar heeft daar Israel miljoenen mensen vermoord.
Nu snap ik niks meer van.

Published 12:49 11.05.11

Laatst gewijzigd door Fiere Jood : 26 juni 2009 om 14:33.
Fiere Jood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2009, 14:35   #539
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
We hebben het over Israel.
dat klopt.

.
.
Oud 26 juni 2009, 14:37   #540
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

en dan vlug vlug hun post aanpassen

zionisten he
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 26 juni 2009 om 14:37.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be