![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dit is de derde keer dat IK vraag: WAAROM? jij en de jouwen weten dat toch? of niet soms? of ga je nu de politie beschuldigen van willens en wetens ten onrechte onschuldigen op te pakken ?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 28 mei 2009 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() thx. gelukkig zijn er nog normale mensen.
Ik heb de moderatie verwittigd, want ik pik niet dat men mijn op die manier zwaar beledigt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Je zit hier de ganse dag racisme te prediken en op te komen voor vrije meningsuiting en nu ga je die vrije menigsuiting beperken van iemand die de nagel op de kop slaat? "Machtig" Freddy Devadder |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik maak er dan ook geen speculaties rond. Jij wel, Inspector Gadget. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niet op letten die poco's kunnen enkel op de man/vrouw spelen duidelijk gebrek aan argumenten
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"De 19-jarige dader is aangehouden en wordt beschuldigd van diefstal met geweld. (...) D.C. zal waarschijnlijk voor assisen worden gebracht. Als De Cremer sterft, kan hij beschuldigd worden van roofmoord. Dan riskeert hij dertig jaar tot levenslang". Laatst gewijzigd door E. Gidius : 28 mei 2009 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() helemaal niet,wie denk je dat de doelgroep van Hln is
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij doe je dat opzettelijk, doen alsof er geen verschil is tussen 'racisme prediken' en 'islamkritisch zijn', of "(multikul)maatschappijkritisch "zijn. Ik snap niet dat er mensen zijn zoals P. Maes die zich moedwillig als idioot willen blijven afficheren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Nederland heeft men dat probleem ook eens gehad. De vraag was ook: als men de stekker uittrekt, is het slachtoffer dan gestorven door het geweld bij de roofmoord,of omdat de stekker werd uitgetrokken. Stom genoeg kan ik me de uitkomst niet meer herinneren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heb je er al eens aan gedacht dat de mogelijkheid bestaat dat die 19-jarige die gisteren werd opgepakt geen van de oorspronkelijke 5 verdachten is, Sherlock? Dat die "19-jarige opnieuw opgepakt" dus gewoon over de persoon gaat die ondertussen bekend heeft en dat die "opnieuw" weer een kwakkel van de media is? Of had je zo ver nog niet nagedacht?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]() Kan je nu echt niet wachten tot alle feiten gekend zijn vooraleer je dergelijke discussies voert? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat kom jij hier dan doen? wacht toch gewoon alvorens te discussieren? dan kan je net doen of je het allemaal al op voorhand wist.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Ziek word ik van jullie linkse poco's echt ziek, de 32 messteken omdat ze Frans sprak bleven jullie verdedigen ook nadat ze die krasjes op foto hadden laten zien en bleek dat die puber ze zelf had toegebracht enkel en alleen omdat het jullie goed uitkwam en tegen rechts was bleven jullie doorgaan.
Een mens is hersendood en dat is duidelijk veroorzaakt door allochtoon krapuul en jullie blijven dat uitschot van daders verdedigen ook omdat het jullie goed uitkomt. Stel dat ze gevallen is, waarom is ze dan gevallen? Enkel en alleen omdat dat uitschot haar handtas afrukte. Ze is niet gevallen hoot, ze is gewoon vermassakreerd door dat uitschot dat jullie verdedigen. Waar zit die kronkel bij jullie, wat hebben jullie eraan zo op te komen voor dat uitschot? Dat de feiten verdraaid worden is duidelijk, laat de verplegers enzo eens aan het woord, wedde dat die zwijgplicht hebben. Pfff de collaborateurs uit de nazitijd waren niet zo fanatiek als jullie.
![]() |
#59 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Waar zie jij iemand dat uitschot verdedigen? Waar? ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 28 mei 2009 om 17:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snap dat ook niet - ik begrijp dat écht niet - waarom mensen kunnen blijven opkomen voor crapuul dat mensen koudweg doodschopt - hebben die lui geen gevoelens - of nog nooit iemand dierbaar verloren?
Relativeren - minimaliseren - reduceren - zelfs ridiculiseren! Ik zal en kan en wil het nooit begrijpen - crapuul goedpraten!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |