Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 mei 2009, 15:42   #41
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maes_P Bekijk bericht
Allez, mevrouw de onderzoeksrechter, zeg eens: waarom hebben ze hem opgepakt.

En kun je dan ook het pv van ondervraging uploaden zodat we kunnen zien dat je de waarheid spreekt?
Anders zitten we weer met die 'historische kritiek' van de opening poster, die uw verhaal op losse schroeven zou kunnen zetten.

dit is de derde keer dat IK vraag: WAAROM?

jij en de jouwen weten dat toch? of niet soms? of ga je nu de politie beschuldigen van willens en wetens ten onrechte onschuldigen op te pakken ?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 15:42   #42
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
dit is nu wel de kern van de zaak, maar ik begrijp dat je dat niet door hebt.
De Cock met C-O-C-K?

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 28 mei 2009 om 15:43.
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 15:44   #43
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door razende bol Bekijk bericht
wat is er racistisch aan de post van circe?
thx. gelukkig zijn er nog normale mensen.

Ik heb de moderatie verwittigd, want ik pik niet dat men mijn op die manier zwaar beledigt.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 28 mei 2009, 15:47   #44
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:

Ik heb de moderatie verwittigd, want ik pik niet dat men mijn op die manier zwaar beledigt.
Gaat ons tokkie huiliewuilie doen?
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 15:49   #45
Maes_P
Staatssecretaris

Maes_P's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hilarisch!!!
Je zit hier de ganse dag racisme te prediken en op te komen voor vrije meningsuiting en nu ga je die vrije menigsuiting beperken van iemand die de nagel op de kop slaat?

"Machtig"
Freddy Devadder
Maes_P is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 15:52   #46
Maes_P
Staatssecretaris

Maes_P's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

jij en de jouwen weten dat toch? of niet soms? of ga je nu de politie beschuldigen van willens en wetens ten onrechte onschuldigen op te pakken ?
Ik weet het niet, het interesseert me niet (ben niet zo'n fan van hln.be nieuws).
Ik maak er dan ook geen speculaties rond.

Jij wel, Inspector Gadget.
Maes_P is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 15:58   #47
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

niet op letten die poco's kunnen enkel op de man/vrouw spelen duidelijk gebrek aan argumenten
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 16:15   #48
De Waal
Banneling

Standaard

Citaat:

doet ne kier zelve, tetidtatute u zagelieke....
skarbyljezeefde
De Waal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 16:52   #49
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door razende bol Bekijk bericht
Dit is de eerste keer dat ik dit voorheb, ik ben geen samenwerings- en complottentype. Maar ergens heb ik mijn twijfels over de officiële berichtgeving van gisterenavond ivm de roofmoord -sorry, het ongeval - in Geraardsbergen.
Je mag - als ze in AZ Aalst de stopper uit de machines trekken - gerust 'roofmoord' zeggen. Dat stelt alvast ons aller De Morgen in zijn editie van vandaag:

"De 19-jarige dader is aangehouden en wordt beschuldigd van diefstal met geweld. (...) D.C. zal waarschijnlijk voor assisen worden gebracht. Als De Cremer sterft, kan hij beschuldigd worden van roofmoord. Dan riskeert hij dertig jaar tot levenslang".

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 28 mei 2009 om 16:57.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 16:58   #50
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ars_Nova Bekijk bericht
²!!
helemaal niet,wie denk je dat de doelgroep van Hln is
Oud 28 mei 2009, 17:00   #51
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maes_P Bekijk bericht
Hilarisch!!!
Je zit hier de ganse dag racisme te prediken en op te komen voor vrije meningsuiting en nu ga je die vrije menigsuiting beperken van iemand die de nagel op de kop slaat?

"Machtig"
Freddy Devadder

Volgens mij doe je dat opzettelijk, doen alsof er geen verschil is tussen 'racisme prediken' en 'islamkritisch zijn', of "(multikul)maatschappijkritisch "zijn.
Ik snap niet dat er mensen zijn zoals P. Maes die zich moedwillig als idioot willen blijven afficheren.
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 17:04   #52
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Je mag - als ze in AZ Aalst de stopper uit de machines trekken - gerust 'roofmoord' zeggen. Dat stelt alvast ons aller De Morgen in zijn editie van vandaag:

"De 19-jarige dader is aangehouden en wordt beschuldigd van diefstal met geweld. (...) D.C. zal waarschijnlijk voor assisen worden gebracht. Als De Cremer sterft, kan hij beschuldigd worden van roofmoord. Dan riskeert hij dertig jaar tot levenslang".
Dat is wat ik gisteren al vermeldde.

In Nederland heeft men dat probleem ook eens gehad. De vraag was ook: als men de stekker uittrekt, is het slachtoffer dan gestorven door het geweld bij de roofmoord,of omdat de stekker werd uitgetrokken.

Stom genoeg kan ik me de uitkomst niet meer herinneren.

Oud 28 mei 2009, 17:06   #53
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
als ze dachten dat die eerste vijf daders er toch niks mee te maken hadden en hen d�*�*rom vrijlieten, waarom hebben ze die 19jarige dan terug opgepakt? toch niet als afleidingsmanoeuver?
Heb je er al eens aan gedacht dat de mogelijkheid bestaat dat die 19-jarige die gisteren werd opgepakt geen van de oorspronkelijke 5 verdachten is, Sherlock? Dat die "19-jarige opnieuw opgepakt" dus gewoon over de persoon gaat die ondertussen bekend heeft en dat die "opnieuw" weer een kwakkel van de media is? Of had je zo ver nog niet nagedacht?
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 17:11   #54
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Alsof het feit dat dit in DM staat ook maar enige betekenis heeft, alsof die nooit de bal misslaan

Kan je nu echt niet wachten tot alle feiten gekend zijn vooraleer je dergelijke discussies voert?
Oud 28 mei 2009, 17:12   #55
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Alsof het feit dat dit in DM staat ook maar enige betekenis heeft, alsof die nooit de bal misslaan

Kan je nu echt niet wachten tot alle feiten gekend zijn vooraleer je dergelijke discussies voert?
wat kom jij hier dan doen? wacht toch gewoon alvorens te discussieren? dan kan je net doen of je het allemaal al op voorhand wist.

Oud 28 mei 2009, 17:21   #56
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wat kom jij hier dan doen? wacht toch gewoon alvorens te discussieren? dan kan je net doen of je het allemaal al op voorhand wist.
Beetje gepikeerd omdat ik jullie zeepbel kom doorprikken, Circe?
Oud 28 mei 2009, 17:23   #57
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Lees het hele artikel. De informatie komt van het gerecht.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 17:32   #58
Hoomer

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Ziek word ik van jullie linkse poco's echt ziek, de 32 messteken omdat ze Frans sprak bleven jullie verdedigen ook nadat ze die krasjes op foto hadden laten zien en bleek dat die puber ze zelf had toegebracht enkel en alleen omdat het jullie goed uitkwam en tegen rechts was bleven jullie doorgaan.
Een mens is hersendood en dat is duidelijk veroorzaakt door allochtoon krapuul en jullie blijven dat uitschot van daders verdedigen ook omdat het jullie goed uitkomt.
Stel dat ze gevallen is, waarom is ze dan gevallen? Enkel en alleen omdat dat uitschot haar handtas afrukte.
Ze is niet gevallen hoot, ze is gewoon vermassakreerd door dat uitschot dat jullie verdedigen.
Waar zit die kronkel bij jullie, wat hebben jullie eraan zo op te komen voor dat uitschot?
Dat de feiten verdraaid worden is duidelijk, laat de verplegers enzo eens aan het woord, wedde dat die zwijgplicht hebben.
Pfff de collaborateurs uit de nazitijd waren niet zo fanatiek als jullie.
Oud 28 mei 2009, 17:38   #59
Geert C

Standaard

Citaat:
Lees het hele artikel. De informatie komt van het gerecht.
Die van HLN ook. Zogezegd.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ziek word ik van jullie linkse poco's echt ziek, de 32 messteken omdat ze Frans sprak bleven jullie verdedigen ook nadat ze die krasjes op foto hadden laten zien en bleek dat die puber ze zelf had toegebracht enkel en alleen omdat het jullie goed uitkwam en tegen rechts was bleven jullie doorgaan.
Een mens is hersendood en dat is duidelijk veroorzaakt door allochtoon krapuul en jullie blijven dat uitschot van daders verdedigen ook omdat het jullie goed uitkomt.
Stel dat ze gevallen is, waarom is ze dan gevallen? Enkel en alleen omdat dat uitschot haar handtas afrukte.
Ze is niet gevallen hoot, ze is gewoon vermassakreerd door dat uitschot dat jullie verdedigen.
Waar zit die kronkel bij jullie, wat hebben jullie eraan zo op te komen voor dat uitschot?
Dat de feiten verdraaid worden is duidelijk, laat de verplegers enzo eens aan het woord, wedde dat die zwijgplicht hebben.
Pfff de collaborateurs uit de nazitijd waren niet zo fanatiek als jullie.
U beeldt zich dingen in. En nog geen klein beetje.

Waar zie jij iemand dat uitschot verdedigen? Waar? Is het soms omdat die "linkse poco's" niet om bloed schreeuwen van zodra Het Laatste Nieuws denkt het warm water te hebben uitgevonden of klaarkomen bij de gedachte dat de initialen van de "daders" niet in de gazet stonden omdat het om Marokkanen ging (zoals Circe dacht), is het soms omdat zij het aandurven om enige kanttekeningen of voorbehoud te plaatsen bij wat in de VB-krant staat (oh heiligschennis!), dat zij volgens jou die gasten verdedigen? Zo ja, dan zou ik toch eens beginnen met te lezen wat die "linkse poco's" écht schrijven, in plaats van te lezen wat jij denkt dat ze schrijven...
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.

Laatst gewijzigd door Geert C : 28 mei 2009 om 17:41.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 17:41   #60
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Ik snap dat ook niet - ik begrijp dat écht niet - waarom mensen kunnen blijven opkomen voor crapuul dat mensen koudweg doodschopt - hebben die lui geen gevoelens - of nog nooit iemand dierbaar verloren?
Relativeren - minimaliseren - reduceren - zelfs ridiculiseren!
Ik zal en kan en wil het nooit begrijpen - crapuul goedpraten!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be