![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() volgens het zelfbeschikkingsrecht der volkeren heeft ze geen keuze (als ik mij niet vergis).
dat past het territorialiteitsbeginsel toe en naar mijn mening zijn de Brusselaars geen apart volk want die zijn met 30 % franstalige, 10 % nederlandstalige en de rest zijn buitenlanders. |
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U mag dat gerust doen, solidarnosc. En ik kan mij voorstellen dat jouw conclusies eruit van de creatitiviteit zullen getuigen die jou zo kenmerkt.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 9 juni 2010 om 21:11. |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou zeggen ; "non" mais bon we zien wel.
#67 |
Burgemeester
|
![]() Dat die maar niet door hebben dat Wallonie met Brux niks kan . Wij hebben de centen en alleen wij kunnen Brussel centen geven . Dus het beste voor de Brusselaar is dat dat gewestje volledig door Vlaanderen beheerd wordt . Wallonie samen met Brux . Hoe gaan ze dat betalen ? En zeker als de EU gaat vertrekken . De EU en vele andere bedrijven willen niet in een PS staat leven .
Laatst gewijzigd door Busse87 : 9 juni 2010 om 21:33. |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is Vlaanderen, de gemeenschap Vlaanderen, bevoegd om in Brussel in een aantal domeinen, waaronder vb. onderwijs en kultuur, wetten te stemmen ? Dan mag het juridisch als een nonsens term klinken, maar simpel gezegd durf ik dan beweren dat Brussel "gedeeltelijk Vlaams en gedeeltelijk Frans grondgebied" is. En dan vind ik jouw poging om zoiets lachwekkend als een nieuw Niveaans woord te bestempelen, godverdondemiljaardedju het waard om u een fuguurlijke maar toch ferme harde sjot tegen uw teelballen te verkopen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe West-Vlamingen en Limburgers zich voelen, daar heb ik nu even geen tijd voor om dat uit te leggen. 'k Moet even nog wat woorden opzoeken. Misschien zal u mij geloven als ik zeg dat ik me geen Vlaamse Belg voel. Wellicht bent u akkoord dat stedelijke of andere lokale gevoelens hoogst aangenaam, uiterst dienstig voor het sosiale leven enz. zijn, maar van weinig tel voor de nasionaliteitswetgevingen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
bij splitsing belgie zal brussel altijd tot vlaanderen behoren of milquet er nu tegen is of ni. zonder corridor geen wallobrux. stadstaten mogen niet volgens het zelfbeschikkingsrecht der volkeren (brusselaar is ook geen apart volk want er wonen in brussel 60 % buitenlanders). Laatst gewijzigd door Shadowke : 9 juni 2010 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hetzelfde vanuit de Franstalige kant tegenover Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Franstalige partijen betekenen veel meer in Brussel dan Vlaamse partijen, dat u het wil of niet! Dat u niet accepteert dat Franstalige Brusselaars een Franstalige cultuur hebben, is enkel en alleen UW probleem. U kan de Kabouterdans dansen zolang u wil, niets zal veranderen! Begrepen? |
|
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |