![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als Uw antwoord ja is , was dat waarschijnlijk in toeristische plaatsen en shopping centers. maar niet in de woonblokken met 80 verdiepingen en appartementjes van 16 tot 19.50 m² Jij bent een echte uitvinder man, k'zal u een tip geven waar je kan aan rijk worden . Begin appartementen te bouwen waar de mensen rechtstaand kunnen in slapen . das de toekomst en er is nog veel ruimte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#862 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#863 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer hoeft niet noodzakelijk, want een voldoende aantal. En nu kan het Westen zelf dat niet meer: het doet aan afbouw en, op lange termijn, het uitgommen van de eigen beschaving. Europa sterft. Daarentegen staat er een jonge en krachtige bevolkingsgroep die wel kinderen heeft en die na verloop van tijd de autochtonen zal overvleugelen. Een beetje zoals het moegeleefde Romeinse Rijk de genadeslag kreeg van de veerkrachtige Germanen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#864 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#865 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moeten wij meer kweken om tegenoffensief te bieden , of zouden zij die een hele nest kinderen hebben die ze niet fatsoenlijk kunnen opvoeden beter wat matigen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#866 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar u hier al meer dan eens stelt dat we beter minder of geen kinderen hebben, is het duidelijk dat met mensen als u Europa zichzelf ten grave draagt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#867 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou liever naar een Europese populatie gaan met wat meer inhoud voor kwaliteit . Meer mensen met kwaliteit ipv een meute domme consumenten kweken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#868 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Soms vraag ik mij wel eens af op welke planeet jij meent te leven.
![]() |
#869 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De reden waarom jij geen kinderen hebt/krijgt/wenst doet er gewoonweg niet toe. Medische redenen hetzij vrije keuze, het is irrelevant.
![]() |
![]() |
#870 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
- personeel om voor de ouden van dagen te zorgen - behouden van pensioenstelsel annex sociale zekerheid - stervend Europa - uitgommen van eigen beschaving - verbreken van de keten van het doorgeven van eigen genen - uitsterven van het blanke ras - Europa ten grave dragen - minachting voor de vroegere voortplantende generaties Ik ben niet bepaald onder de indruk van die zogenaamde "pro-argumenten"... Kunnen jullie nu écht niks beters bedenken?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 13 november 2013 om 05:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#871 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#872 | |
|
![]() Citaat:
Je hoeft echt geen fortuinen uit te geven om een deftige opvoeding te geven. Integendeel zou ik zeggen liever wat meer tijd spenderen met kinderen dan er geld tegen gooien. En ik herhal wat ik hier nog al zij : als iets af en toe wat moeilijker is moet men dat maar laten?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#873 |
|
![]() Dat heeft iedereen, waar wil je dus naartoe met je commentaar?
![]() |
![]() |
![]() |
#874 | |
|
![]() Citaat:
In die landen hebben ze meer kinderen juist omdat er veel armoede is en geen sociaal vangnet. Dat is natuurlijk redelijk simpel op te vangen. De welvaart hier met 40-50% naar beneden halen, en daar met 20-30% naar boven. Genoeg zodat men beseft dat er niet x kinderen nodig zijn. Dat is natuurlijk redelijk ingrijpend voor jou, maar doen alsof je vanuit het rijke westen eventjes kan beslissen wat armere landen al dan niet zouden mogen doen zonder 1 iota van die mensen te kennen is redelijk hypocriet .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#875 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je dergelijke onzin leest weet je genoeg natuurlijk. Ga en vermenigvuldig u.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#876 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#877 | |||
|
![]() Citaat:
Een bedrijf is om winst te maken, niet enkel om voor jou te zorgen. 1 persoon consumeert minder dan 2 , logisch dat hotels dan elders hun geld vandaan willen halen . Citaat:
Citaat:
En voortbestaan menselijke soort? Laten we beginnen met onze eigen maatschappij, zonder genoeg kinderen kan die niet voortbestaan.
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#878 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
In 'reken' misschien te veel en word al ambetant als ik denk dat ik mijn kinderen niet naar behoren zou kunnen geven wat ik ze wil geven, dat is minstens wat ik zelf gehad heb van mijn ouders. Alleen de liefde is niet genoeg, neen. Zorgen dat ze het ooit beter hebben dan hoe je het zelf hebt/had, zou een doel moeten zijn. Zeggen van 'ik kan het niet, het lukt niet' is de easy way, ook al kom je soms in situaties terecht die soms uitzichtloos lijken te zijn. Velen proberen gewoon niet, geven zich niet 200%. Dat is jammer, maar blijkt het aard van 't beestje te zijn. Of als alternatieve reactie 'dat is goed genoeg, meer hoeft je niet te proberen, want je kan dat toch niet'. Citaat:
Veel heeft te maken met tijdsverdrijf en thuis zijn vermoed ik..; als je niets om handen hebt, wat doet ge dan? Bij mekaar en opeen kruipen, geen idee van anticonceptie etc etc en dan krijg je sowieso meer kinderen. Ik wil maar zeggen: geld storten, materiaal leveren, sociale opvang heeft allemaal geen zin op termijn... misschien kunnen ze geholpen worden door ze wat meer te 'ontwikkelen/onderwijzen/bij te leren' ja, gegarandeerd zijn de capaciteiten er, maar dat moet gevoed worden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#879 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat met niet-gelovige & niet-christenen , beseffen zij dat dan niet ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#880 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |