![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
|
![]() Citaat:
Microsoft doet hier net hetzelfde als Adobe en Autodesk bv. "Get them while they're young". Open Source is al lang main stream. Open Source gaat nu eenmaal verder dan Ubuntu.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||
|
![]() Citaat:
http://www.gartner.com/technology/re...t=131028&st=sb Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nog een woordje over Android, want dat heb ik ook reeds geprobeerd: Android op een tablet = BROL. Ik beschouw Android als nog veel grotere brol dan Windows.
Enquêtes: "Laissez-faire kapitalisme" - Criminaliteit en geweld - Eigenbelang. Governments will use whatever technology is available to combat their primary enemy – their own population. -- Noam Chomsky In a time of deceit telling the truth is a revolutionary act. -- George Orwell |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vuescan Citaat:
Dus de analyse is zeker niet correct. Citaat:
MS Office kan overweg met ODF.
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Effect : 21 februari 2014 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() Zelf ben ik software ingenieur, ik werk dag in dag uit met embedded apparaten, maar desktop Linux voor thuis- en officegebruik is gewoon de moeite niet waard. Ik heb het vaak geprobeerd. Het is exact wat ge zou verwachten van een groep vrijwilligers: goed geprobeerd maar net niet goed genoeg.
Windows is tegenwoordig niet meer duur, zeker niet voor bedrijven. Voor 30 euro kunt ge een pc met Windows en Office hebben via groepslicenties MET uitgebreide support. Dat is vaak belangrijk. Ik heb meer dan eens een kritiek probleem gehad. Een belletje met Microsoft en 2 dagen later was er een security patch. Dát is waar ge voor betaalt. Voor een firma ter grootte van NV België is het vrijwel gegarandeerd dat dergelijke problemen wekelijks voorkomen. In vergelijking met "gratis" Linux is Windows in veel gevallen spotgoedkoop. Dat neemt niet weg dat Linux superieur is voor andere toepassingen. Alle argumenten dat Linux goedkoper is voor de overheid alsook dat Windows server zou zijn is fanboypraat. Toen ik 16 was geloofde ik dat ook. |
![]() |
![]() |