![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de krantencommentatoren denken er alleszins anders over.
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Vermeersch heeft eens "multucultureel" willen doen,wel nu weet hij ook dat het hier gevaarlijk is goed willen doen voor zwarten.Zij zullen alles proberen om geld te verdienen,en liefst als slachtoffer.Dit is een waarschuwing voor iedereen die denkt goed te kunnen doen voor anders gekleureden:ze komen enkel en alleen om geld te verdienen en liefst op zo een mannier.En nog wat: nooit koop ik een KIA auto:dat ze die gaan verkopen in afrika.Laatste bedenking:wie wint er nu:die zwarte speler(mischien),IKA zeker(mooie mannier om te verdwijnen bij een ploeg die op sterven na dood is)en ...Vermeesch(kan zijn centen beter spenderen aan blanke spelertjes,die worden al jaren gediscrimineerd)
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
De kranten mogen schrijven wat het Belgisch regime hen toelaat, niks meer. Met partijgebonden hoofdredacteurs en het middeleeuwse censorship van het CGKR dat over elke autochtone schouder meeleest, zijn de meeste broodschrijvers noodgedwongen ingeperkt en mondgesnoerd in de beschrijving en artikelering van hun aangeduide of zelfgekozen onderwerpen. De TV-zenders zijn eveneens in hetzelfde bedje ziek, al is dat helaas ook geen nieuws. Een journalist die een kat een kat durft te noemen, schrijft of spreekt niet voor de spreekbuizen van het regime, wegens de evidente sine qua non ervan. Dat u dat nog niet doorhad, verbaast me toch enigzins. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of men gaat iedere scheld-uiting op die manier behandelen, dus ook bvb "je bent een hoer" tegen een meisje zonder hoofddoek, of men stopt met dat poco-gezever die onder iedere steen gaan zoeken of ze ergens kabaal kunnen over maken wanneer het in hun hypocriet kraam past! We mogen dan ook veronderstellen dat de advocaten-van-poco-dienst die brave jongen zullen geholpen hebben met de houding die hij moest aannemen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() Wat ne zever weeral, een paar jaar geleden was ik in tunesië en ik vond dat nogal wat mensen daar dom waren, laten we zeggen het verstand van de apen nog niet benaderden.
Ik vind trouwens ook dat hollanders gierig zijn, de vuile keeskoppen. En nog iets, al die limburgers bij mijn in de les zijn zo traag onze blacky denkt nog rapper. En walen zijn zelfs nog dommer, die kunnen zelfs geen nederlands Ha. Misschien moeten we deze maar naar de broesse sturen. Oei, ben ik nu ook een racist of doe ik nu zelf gewoon dom?
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 4 november 2007 om 12:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() Om eerlijk te zijn, ik vond dit te grof van Vermeersch, maar hoe zit dat met Onkelinx die Vlamingen "zwammen" noemde?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Gewone reactie na de zoveelste slechte speeldag. Als Matumona wel degeleijk speelde of slechts een bad day had dan had Vermeersch niet zo gereageerd.
Niets racisme aan en zeker niet als je zijn vorige uitbarstingen beziet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Voila haal nu het cgkr er maar bij ![]()
![]() |
![]() |
#93 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En wat een onzin omdat ik vind dat dit racisme zou zijn mogen ze ons wel uitmaken? Dat heb ik nergens gezegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister
|
![]() Of zoals ik tegen u kan zeggen, ik ben gratis naar het onderwijs kunnen gaan en jij bent voor niets geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Den boom in, den boom in
Kust allemaal ons kloten wij zullen hier wel spelen de bleinen op ons poten zuiver voor 't plezier van nen hoop zakken in de zaal kust allemaal ons kloten de boom in allemaal Dit is een zaak tussen speler en voorzitter. Wil speler ontslag nemen en schadevergoeding eisen, dat hij het doet. Net zoals de voorzitter misschien morgen kan beslissen de hele boel op te doeken.
![]() |
#98 |
|
![]() idd !
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Je kan Vermeersch veel verwijten, maar ne racist is het niet, daarvoor is hij te veel betrokken bij de "actie tegen racisme in het stadion".
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |