![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
dat geloven de moslims dus ni, en vandaar klopt er niets gewoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Uw beeld strookt toch niet met de werkelijkheid hoor...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() waarom ben je zo veralgemenend? 'hun onverdraagzame aard' wijst op een trek die je moslims toewijst zonder enige nuance.
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Gouverneur
|
![]() ik praat over zo goed als alle moslims die ik al tegenkwam.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 9 april 2009 om 22:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Minister
|
![]() Om op het topic terug te komen:
Maar wat maakt nu die honden onrein? Om dat te weten moet je de geschriften in duiken of het aan een schriftgeleerde (mufti of zo) vragen. Ik las dit: Wat de kleding ook onrein maakt is de speeksel van de hond, Aboe Hurayrah (Moge Allah tevreden zijn met hem) zei dat de profeet (Allah's vrede en zegen zij met hem) heeft gezegd: "Wanneer een hond uw vat likt, laat hem dan de inhoud wegwerpen, en dan (het vat) 7 maal wassen." In de overlevering van Moesliem staat: "de eerste keer met aarde" (Boekharie 1/44; Moesliem 1/234). In de hadith staat vat maar de geleerden maken geen onderscheid tussen een vat en andere dingen. De vacht van een hond is niet onrein. Men moet bedenken dat rein in theologische betekenis iets anders is dan ons begrip hygiëne. Ik zie dat er een heel hoofdstuk bestaat over de onreinheid van hondjes. Translation of Sahih Muslim, Book 2: The Book of Purification (Kitab Al-Taharah) Chapter 19: INSTRUCTIONS PERTAINING TO THE LICKING OF A DOG http://www.usc.edu/schools/college/c....html#002.0546 |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Gouverneur
|
![]() eerlijk blijven he, de dingen die je van mij gequote hebt, daar stond wel na "zoals iedereen op dit forum roept" "of telt dat niet voor flikken" het was cynisch, u weet het en laat dat opzettelijk achterwege. hoe eerlijk kan je zijn en jezelf "de grote denker" noemen ![]() trouwens, moslims zijn mensen die denken het ware licht gezien te hebben.Een beetje zoals jij denkt de waarheid in pacht te hebben. dus, als je moslim bent, dan behoor je tot een bepaalde groep, die zich beter voelt dan een ander. Het staat mij vrij om over die groep te praten, over hoe die groep zich gedraagt.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 10 april 2009 om 06:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar jij bent wel de eerste om over flikken te beginnen veralgemenen...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is wat ik bedoelde met mijn Sinterklaas-vergelijking. Maar dat wist u natuurlijk. Nog even toevoegen dat geloven in Sinterklaas iets is wat je de 'gelovigen' natuurlijk niet kwalijk kunt nemen, het zijn immers kinderen. Niet dat ik mensen die geloven in 'iets' iets kwalijk neem hoor. Ze moeten me alleen niet teveel irriteren met 'rationele argumenten' omtrent dat compleet irrationele geloof van ze. Laatst gewijzigd door abou Anis : 10 april 2009 om 08:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 12 april 2009 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
"According to this hadith, a man named Zahir, who used to declare that “the prophet loves me,” said that one day Muhammad crept unawares behind him and put him in a bear-hug. Zahir, alarmed, yelled, “Get off me!” After turning his head and discovering that it was Muhammad, he stopped struggling and proceeded to “push his back into the prophet’s chest—prayers and blessings upon him." Another curious hadith contained in Sunan Bayhaqi and which traces to Sunan Abu Dawud (one of the six canonical hadith collections), has Muhammad lifting up his shirt for a man who proceeded to kiss his entire torso, “from his bellybutton to his armpits.” Botros looked casually at the camera and said, “Imagine if the sheikh of Al Azhar [nearest Muslim equivalent to the pope] went around lifting his shirt for men to kiss his torso” (he proceeded to make smacking kissing noises, for effect). Said the co-host: “Surely there’s more?” Botros: “Indeed there is. No less than 20 Islamic sources—such as the hadiths of Ahmad bin Hanbal—relay that Muhammad used to suck on the tongues of boys and girls"..."
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kallikles; ontkennen van feiten is de morele stuisvogelpolitiek van onvrije mensen. Aan jou de keuze natuurlijk om dat netjes te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Gouverneur
|
![]() Voor de gelegenheid werd op Paasmaandag het Sportpaleis omgevormd tot één grote moskee om de verjaardag van de 'profeet' te vieren.
Het was weer een staaltje van extreemrechts Turks nationalisme. Enkel het eigen volk was uitgenodigd en niet de zovele anderen met een andere nationaliteit of afkomst en moslimachtergrond. Diversiteit is niet besteed aan het merendeel van de extreemrechtse Turken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Schepen
|
![]() Verbaasd me weer niks van een dierenbeulen religie.
![]() |
#119 |
Minister
|
![]() Botros: “Indeed there is. No less than 20 Islamic sources—such as the hadiths of Ahmad bin Hanbal—relay that Muhammad used to suck on the tongues of boys and girls"..."
En in het kader van de navolging van de Perfecte Mens doen ze dat nog steeds, dat Grondpersoneel van Allah. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |