Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 1 november 2011, 15:57   #141
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Het is maar een suggestie maar u had Fonne wel eerst van racisme beschuldigd, ook daar vind ik niet direct een bewijs van terug.
Het is niet omdat iemand zijn bedenkingen heeft bij het AEL dat hij daarom een racist is. Racisme is een twee snijdend zwaard. Abou jahjah is in mijn ogen zelf een racist. En om die mening te vormen heb ik op zijn minst de moeite genomen om zijn interviews in onder andere humo te lezen.
Maar hij is ook een produkt van onze samenleving, net als het Vlaams Belang trouwens.
Waar heb jij het nou weer over? Fonne heeft verschillende maskers op. De ene keer neemt hij het op voor de Marokkanen om de Walen eens goed te kakken te zetten maar doorgaans steekt hij het niet onder stoelen of banken dat hij een racist is, een ex-vlaams blokker weetjewel. De laatste die het moet opnemen voor die gast ben jij. Je kwam net over als een niet-racistische nationalist...

Het gaat overigens niet over de AEL. Ik heb me nooit uitgesproken over die partij, niet op dit forum en ook niet in real life.

Als ik Fonne een racist wil noemen dan is dat mijn zaak. Jij zit nog niet lang genoeg op dit forum om zo'n zaken te weten. En jouw prioriteiten liggen ergens anders.

En ondertussen wacht ik nog op een bewijs dat ik zogezegd pro-S4B ben.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 1 november 2011 om 16:02.
suqar_7loe is offline  
Oud 1 november 2011, 16:24   #142
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Waar heb jij het nou weer over? Fonne heeft verschillende maskers op. De ene keer neemt hij het op voor de Marokkanen om de Walen eens goed te kakken te zetten maar doorgaans steekt hij het niet onder stoelen of banken dat hij een racist is, een ex-vlaams blokker weetjewel. De laatste die het moet opnemen voor die gast ben jij. Je kwam net over als een niet-racistische nationalist...

Het gaat overigens niet over de AEL. Ik heb me nooit uitgesproken over die partij, niet op dit forum en ook niet in real life.

Als ik Fonne een racist wil noemen dan is dat mijn zaak. Jij zit nog niet lang genoeg op dit forum om zo'n zaken te weten. En jouw prioriteiten liggen ergens anders.

En ondertussen wacht ik nog op een bewijs dat ik zogezegd pro-S4B ben.
Het volstaat nochtans dat iemand de AEL vernoemd om door jou voor racist te worden uitgescholden. Je hebt dus echt wel een dubbel gezicht: aan de ene kant proberen een beetje de gematigde uit te hangen, maar aan de andere kant gaat je sympathie dus wel degelijk uit naar Hamas, de AEL, Sharia4Belgium. Ook al wil je dat niet gezegd hebben.

Ondertussen mag je natuurlijk nog altijd het bewijs leveren dat ik racistische uitspraken zou gedaan hebben, of een ex-VBer ben.
fonne is offline  
Oud 1 november 2011, 16:29   #143
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Het volstaat nochtans dat iemand de AEL vernoemd om door jou voor racist te worden uitgescholden. Je hebt dus echt wel een dubbel gezicht: aan de ene kant proberen een beetje de gematigde uit te hangen, maar aan de andere kant gaat je sympathie dus wel degelijk uit naar Hamas, de AEL, Sharia4Belgium. Ook al wil je dat niet gezegd hebben.

Ondertussen mag je natuurlijk nog altijd het bewijs leveren dat ik racistische uitspraken zou gedaan hebben, of een ex-VBer ben.
Daar gaat het niet over. Ik kan je wel bronnen geven waarin ik duidelijk stel dat ik een hekel heb aan sharia4B. Ik zie dat je geen linkjes kunt plaatsen die aantonen dat ik pro-S4B ben. Dat is bij deze genoteerd.

Ik aanvaard je excuses.
Oud 1 november 2011, 16:43   #144
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Wat een waardeloos onderzoek. "Populisme" is niet meer dan een pejoratieve term om iemands ideeën te gaan omschrijven die populair zijn maar niet door jou gedeeld zijn. In feite is dat een scheldwoord voor mensen zonder argumenten.
Inderdaad! En deze wordt dan onder het mom van "objectief wetenschappelijk onderzoek" door onze strot geramd! En door wie? Door de heel neutrale professor Mark Elchardus, de buikspreker van de sp.a ...

Allemaal neutraal en objectief natuurlijk!
Kallikles is offline  
Oud 1 november 2011, 17:58   #145
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lavox Bekijk bericht
Populisme is een populair scheldwoord heden ten dage, gebruikt door mensen met een gebrek aan argumenten.
Andere modewoordjes zijn fascisme, nazisme, Führer en dergelijke.
Ook 'den dikke' is populair.
Ah welnee, ik hoop voor jou en de jouwen dat populisme helemaal geen scheldwoord dat gebruikt wordt mensen met gebrek aan argumenten. Ten ware jij natuurlijk nu beweren gaat dat belgicist, volksverrader, francofiel, etc. geen scheldwoorden zouden zijn.

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline  
Oud 1 november 2011, 18:24   #146
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Ah welnee, ik hoop voor jou en de jouwen dat populisme helemaal geen scheldwoord dat gebruikt wordt mensen met gebrek aan argumenten. Ten ware jij natuurlijk nu beweren gaat dat belgicist, volksverrader, francofiel, etc. geen scheldwoorden zouden zijn.
Waarom zijn woorden als belgicist en francofiel scheldwoorden? Tenzij je je daar natuurlijk zelf niet gemakkelijk bij voelt!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 1 november 2011 om 18:31.
Bokkenreyder is offline  
Oud 1 november 2011, 18:28   #147
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Waarom zijn woorden als belgicist en francofiel scheldwoorden? Tenzij jeje daar natuurlijk zelf niet gemakkelijk bij voelt!
nummerplaat, dat is pas een scheldwoord.
stuyckp is offline  
Oud 1 november 2011, 18:32   #148
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
nummerplaat, dat is pas een scheldwoord.
Eigenlijk vind ik 'marionet' nog een beter scheldwoord!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 1 november 2011, 18:35   #149
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Eigenlijk vind ik 'marionet' nog een beter scheldwoord!
bwa dat hangt af van de cijfers en letters die op de nummerplaat staan.
Vooral in wetenschappelijke notatie en als blijkt dat er eigenlijk geen wetenschap aan te pas komt omdat men niet blijkt te weten.

Laatst gewijzigd door stuyckp : 1 november 2011 om 18:36.
stuyckp is offline  
Oud 1 november 2011, 20:46   #150
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Blokkers?

Blokkers vroeger : dat waren Vlaams-nationalisten die vroeger voor 5/5 stemden op het Vlaams Belang ofte het Vlaams Blok (what's in a name?).

Blokkers nu: dat zijn Vlaamsnationalisten die voor 2/5 blijven stemmen op het Vlaams Belang en voor 3/5 op de NVA!
De groep is er alleszins niet kleiner op geworden:

In 2003: 17 VB + 3 % NVA = 20 %
In 2004: 24 % VB (we rekenen de NVA stemmen in het kartel niet mee)
In 2009: 15 % VB + 13% NVA = 28 %
In 2010: 10 % VB + 28% NVA = 38 %
Vandaag zou dat volgens de peilingen: 8% VB + 33 % NVA = maar liefst 41% zijn.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be