![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Dat moet regelrecht uit een Mel Brooks film komen. Citaat:
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bij geen een van de 2 zullen die kinderen een goede opvoeding genieten. Het is dan aan de rechter om te bepalen of die kinderen uit huis moeten worden gehaald of niet. En neen, bij een homokoppel onder brengen is geen goed idee, allereerst omdat een kind een moederfiguur nodig heeft in zijn leven, en ten tweede omdat je zo het homohuwelijk normaliseert. Laatst gewijzigd door Drukazz : 11 augustus 2015 om 00:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() Ik ben er vrij zeker van dat overtuigde anti-homo gelovigen fors opgewonden geraken van twee kussende homos. Daar zit je dan, in al je christelijke kuisheid, met een paal in je broek....beschamend !
Dan maar homos bashen, om te doen alsof we echte die hard hetero mannen zijn. Lukt niet jongens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Natuurlijk heb je gevallen van overmacht. Het blijft echter geen ideale situatie indien een kind zonder moeder of vader opgroeit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goh, ik zat er al op te wachten: "als je geen homo's knuffelt, dan ben je zelf homo ! "..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Elk heeft z'n eigen maatschappijvisie. In mijn maatschappijvisie is er geen plaats voor kindermoord, legalisatie van drugs of normalisering van het homohuwelijk. Ik mag die maatschappijvisie hebben, want ik leef in een democratie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan heeft Mel Brooks de inspiratie gehaald uit het leven van Henry VIII. Die kwispel is bekend voor zijn vrouwwisselen en het opstarten van de Angelikaanse kerk.
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, mannen en vrouwen getuigen nu eenmaal vanuit hun lichamelijkheid van een andere psychologie, waardoor ze helemaal niet zomaar inwisselbaar is zoals Tavek onterecht en onbewezen stelt. Daarom is en blijft de ideale situatie de aanwezigheid van een mannelijke én vrouwelijke component binnen het gezin. Door allerlei omstandigheden kan het wel eens anders uitdraaien, maar ideaal is het natuurlijk niet. Iedereen weet bijvoorbeeld hoe moeilijk alleenstaande moeders het soms hebben met jongens die puberen, daar ze thuis nu eenmaal geen referentiemodel hebben en ook geen mannelijke hand achter hun schouder kunnen voelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat die lusten voor een nogal beperkte groep weggelegd zijn, nl deze die er op een of andere manier voordeel bij hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral niet stoppen, hier op dit forum zijn wij dol op freaks als u.
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dit DE oplossing tot een vredige samenleving ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk heb je ziekelijke elementen in de samenleving lopen , maar wie zijn zij en waarom zijn zij zo ?? Vanaf wanneer men iets door een andere zijn/haar strot wil rammen , loopt het zondermeer spaak , of is dat wat sommige perse willen ?? Ook: Wie kinderen wil of niet , moet men zelf weten !! Wie trouwen wil of niet , moet men zelf weten !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 11 augustus 2015 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |