![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Minister-President
|
![]() Wat is racisme? Dat er mensen zijn die zich niet geroepen voelen tot het multicul beeld, is dat racisme? Zij die anders de mond vol hebben over vrije menigsuiting, waarom dan hier een probleem overmaken of mee hebben. Men kan stellen dat het een belediging is voor die schepen, wel men kan dan ook stellen dat het een belediging is voor deze koppels "verplicht " te moeten toegeven aan waar bepaalde personen hier voorstander van zijn "de multicul". Als er zijn die vinden dat men dit geval moet voorleggen bij het in het leven geroepen centrum van de jef en door "ons" alle betaald, wel dat deze dan er ook aan denken dat ze de vrijheid van gedachte en mening van anderen eveneens met de voeten treden. Dus voor dat de multicullers zich op hun achterpoten zetten, eerst eens kijken wat ze verstaan onder vrijheid van gedachte en mening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het betekent dat dat koppel Wouter als onvolwaardige schepen aanzien. Niet omdat hij de wet niet zou kennen,, niet omdat hij njet genoeg stemmen haalde, niet omdat hij verdacht wordt van verkiezingsfraude, maar louter en alleen omwille van zijn huidskleur. Dit is een schoolvoorbeeld van racisme.
![]() |
#165 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#166 | |
|
![]() Je probeert racisme te "verklaren" door over kleine criminaliteit te spreken.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#168 |
Minister-President
|
![]() Ja zeg, stel u voor dat die sossen dit zelf in gang gestoken hebben, zou dat kunnen, ik betrouw die gasten voor geen haar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Minister
|
![]() In Wallonië worden ter deze dagen volksvertegenwoordigers met alle mogelijke middelen de mond gesnoerd en nu roepen ze moord en brand omdat het nu om een zwarte gaat.. véél erger natuurlijk
![]() |
#170 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#172 |
Minister-President
|
![]() Tegenwoordig trouwen ze overal behalve in Sint-Niklaas,want daar ligt het aan zwarte piet,dikke zever die mens is zo Vlaams als u en ik en trouwens als dat niet zo was hij is toch rechtmatig gekozen.
Ik vind wel dat dit een beetje ver gaat.
![]() |
#173 |
|
![]() zeg liefste Edina, ik mag er toch eentje komen meedrinken.
![]() |
#174 |
Minister
|
![]()
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou juist hetzelfde zeggen.
![]() |
![]() |
#176 |
Minister
|
![]() Dan zou dat spijtig genoeg géén racisme zijn volgens het CGKR
![]() Ik ben benieuw hoe dit weer gaat aflopen, gelijke de andere verhaaltjes zal het wel een stille dood tegemoet gaan. Pas op, als er werkelijk racisme in het spel is dan keur ik dit af; maar sinds 2006 is er nu zoveel desinformatie verspreidt geweest dat zulke 'feiten' er bij mij niet meer zo snel erin gaan. Vooral al de manier waarop dit in de media is gekomen doet mij eerder aan de verkiezingen denken.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 1 februari 2007 om 18:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Minister-President
|
![]() Als er personen zijn die vinden dat zij recht hebben om één ieder hun multiculbeeld op te dringen, mogen er ook personen zijn die "nee dank u zeggen " tegen de multicul. Als u deze koppels van "racisme" moogt beschuldigen omdat op de één of andere wijze hun reactie niet strookt met uw samenlevingsbeeld is het toch zeker geen probleem dat men "U" bekijkt als zijnde een onverdraagzame die problemen heeft met de vrije menigsuiting en die inplaats van hetgeen het zich noemt "democraat" gewoon een onverdraagzame dictator is die iedereen wil verplichten zijn waanbeeld van multicul aan te hangen. Wat betreft de rol van dat flurk geval "willox" is weer een mooie poging om het nieuws te halen zoals wat was het over een tijdje terug, hij zou bedreigd zijn, zal dan wel door zijn eigen spiegelbeeld zijn gebeurt, zou u van minder bedreigd voelen. Was zoals hij destijds in de kosovo crisis deze in de zevende dag probeerde te linken aan het toenmalig VB met de woorden "kijk van hetgeen ginder gebeurt zou hier ook kunnen gebeuren door het VB". Hetgeen hij er vergat bij te vertellen was, dat het "zijn" geestesgenoten waren die zich ginder te buiten gingen aan , racisme, discriminatie, uitsluiting, deportatie enz. Dus willox, hou uw mond en verwijten voor uzelf en bespaar de samenleving te moeten kijken op uw persoon. Dus blijf uit het nieuws.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Op het forum 'Buitenlandse politiek' zijn momenteel een roedel negationisten aan het werk die zich in alle bochten en kronkels moeten draaien om toch maar niet expliciet te zeggen wat ze willen zeggen. Ik vind dat eigenlijk best wel zielig. ![]()
![]() |
![]() |
#179 |
Minister-President
|
![]() Hebt u ook problemen met allochtoonse vrouwen die "weigeren" onderzocht/behandeld te worden door een mannelijke dokter. Onder welke noemer brengt u dit ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() ![]() Hij krijgt nu assistentie bij het verbinden of ontbinden in de huwelijkse staat. Kijk maar : http://www.totoffclowns.be |
![]() |
![]() |