![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om, ons, EUR-AZIATEN, op te zetten tegen elkaar. Zie ook het onderschrift van Kodo Kodo.
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vraag mij af wat die twee gesmoord hebben om zo een gedrocht te baren ?
Ne zak geld van hun uitgever om het "juiste" verhaal te brengen ? en wie denkt dat er nog naar Stattler en Waldorf geluisterd wordt ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat de dollar zo aangesterkt is, is voor een miniem deel toe te schrijven aan de oorlog. Eerder door een falend ECB beleid dat politiek gestuurd is en ook ee FED die moet vroeten om toch maar zijn geloofwaardigheid te houden (die de ECB VOLLEDIG kwijt is) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Omdat de EU net de "managementslaag" is die de kolonisator heeft opgezet om geografisch Europa onder controle te houden.
Het is ook daarom dat men zo vaak politieke standpunten in de EU inneemt die ingaan tegen de geografische belangen van Europa. De EU verdedigt dan ook andere belangen dan die van de Europese bevolking. We zien dat nu. En we gaan het in de winter voelen.
![]() |
#107 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#108 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://twitter.com/DeItaone/status/1567521672030261249
Citaat:
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De sancties zorgen ervoor dat de Groene Smoes op zijn bek gaat, dat is de reden waarom die een bevrijding zijn (jaja, een beetje zoals de Russen ook de Dombass bevrijden, maar kom...). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
heb toch den indruk dat die groen zotten fel ontzien worden en ermee weg gaan komen
![]() |
![]() |
#112 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Op de ondiepe Noordzee en Oostzee komt er 1 windmolen per vierkante kilometer bij. Dat betekent circa 550.000 windmolens op de Noordzee en nog eens 350.000 windmolens op de Oostzee. Aan een gemiddelde kostprijs van circa 5 miljoen per zeewindmolen zou dat voor de Noordzee slechts een investering zijn van 2.750 miljard euro. Voor de Europese staal- en de cementindustrieën een ware bonanza. Ware het niet dat de elektriciteitsprijzen het deze industrieën nu onmogelijk maakt verder te bestaan. Men zal die hoognodige windmolens dienen aan te kopen in China of in de VS. De assemblage en inplanting gebeuren dan in Europa en werk verschaffen aan circa 150.000 monteurs gedurende 5 jaar. Naderhand zal ook het onderhoud van de 'windmolenvloot' goedbetaald werk verschaffen aan circa 1 miljoen personen. Gezien de levensduur van een windmolen op zee 20 jaar bedraagt, zal men ook ieder jaar 1/5 van de windmolenvloot dienen af te breken en vervangen. Hetgeen weer vast werk verschaft aan 300.000 vakmensen. Niets belet de EU om dit project onmiddellijk te starten. Het volstaat een lening van 2.750 miljard euro uit te geven in jaarlijkse schijven van 550 miljard euro. Succes verzekerd! PS. Gezien er ook windstille dagen voorkomen, zal eenzelfde capaciteit dienen aanwezig te zijn op land met de meer traditionele productiewijze. Maar dat kan geen bezwaar zijn om in volle vaart de goed richting uit te stomen.
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt volstrekt niets te "fixen". Dat zijn trukken van smeerlappen. De moderatie is met dergelijke praktijken niet opgezet.
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het grote voordeel van dat NU voor te hebben, is dat de hoeveelheid hernieuwbaar, zoals je terecht aangeeft gewoon veel te klein is om zelfs met drastische totalitaire "zuinigheidsplannen" toe kunnen te komen. Dat gaat gewoon niet werken. En dat is nu heel duidelijk. Laatst gewijzigd door patrickve : 9 september 2022 om 06:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
Zelfs COVID en Oekraïne schudden Europa niet wakker momenteel. Nochtans financiële coups tegen Europa in de praktijk.. De essentiële vragen ontbreken in de media. Er rust een taboe op. Triest om die brainwashing te zien eigenlijk. Laatst gewijzigd door Bach : 9 september 2022 om 06:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]() 25 procent van het VS uranium komt uit Rusland. Nu nog steeds. En er is juist per schip een immense lading fertilizer vanuit Rusland vertrokken naar de VS. Die zijn slimmer dan de masochistische EU die op bevel van de VS een ijzeren gordijn aan het oprichten zijn met het oosten.
Laatst gewijzigd door Bach : 9 september 2022 om 06:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#120 | |