![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bezitters van Euro 5 en 6 moeten ook hun filtersysteem aanpassen/vervangen en ook betalen als ze niet aan de tests voldoen. Of herkwalificeren we Euro 5 en 6 automatisch naar Euro 4 zodra hun roetfilter niet meer werkt?
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die kost geld, en was maar een passieve half-open roetfilter.
Citaat:
Citaat:
![]() Er zijn nog andere emissies die verschillen naast roetuitstoot, denken mag. NOx bijvoorbeeld, hun officiële grenswaarde, mg/km, diesel: Citaat:
Van een euronorm 4 kun je eigenlijk geen euronorm 5 maken. Toch niet in België. Laatst gewijzigd door Micele : 16 september 2022 om 18:05. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal overal stil worden in de steden.
Iedere euro vervalt in de komende jaren. Tja....dat valt niet meer op te lossen.
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aanschuiven van het kiesvee met hun plofwagens aan een stinkstation, gisteren en eergisteren.
Op de drukste momenten zelfs aanschuiven uit beide richtingen... ![]() Waarom? Het duur gesmos was ff 10-13 cent goedkoper dan vandaag, actie van Gabriëls. Ze reden zelfs omwegen en vele extra kilometers om hun tank vol te gooien, zelfs soms alle voertuigen die ze hadden. Citaat:
Citaat:
Onnodige korte afstanden en aanschuiven in de file is slecht voor de roetfilter. ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 19 september 2022 om 19:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een nieuwe wagen met dezelfde laadcapaciteiten is peperduur. Dus ik blijf daarmee rijden tot die uit elkaar valt. En dat kan nog jaren duren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 19 september 2022 om 21:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe slapper de dieselmotor hoe langer ze meegaan.
Deze zul je zeker nog als oldtimer vinden: https://nl.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_OM601 |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In de EU emission standards euro 5 en 6 is er wel sprake van PN, particulate number, maar dan per km niet per cm³. De standards geven dezelfde toegelaten PN aan voor benzines met DI, dus alle moderne benzines. Die worden ook getest? Laatst gewijzigd door PeterCC : 21 september 2022 om 20:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens gazettenbronnen denken ze eraan ook de di-benzines te testen, daar loopt nog een studie over: Citaat:
Maar aangezien di-benzines met hun benzineroetfilter dat verstoppingsprobleem niet zo gaan hebben zoals diesels zal het niets uitmaken. Nog eens herhalen uit post 4: Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 21 september 2022 om 21:17. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ambtenaren die op basis van steekpenningen en smeergeld regeltjes doordrukken.
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is geen samenzwering.
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik pas me aan aan de politieke/bureaucratische onzin , zolang die me niet te veel discomfort bezorgt. Ik heb mijn 2010 Duitse Diesel Mono volume wagen ingewisseld voor de 2017 Benzine versie. Omdat ik het al zag aankomen wat u nu met vlag en wimpel bejubeld. En ook U volgt hetzelfde spoor. Desondanks uw bejubelen van Tesla als het beste ding sinds het vuur en gesneden brood, blijft u uw benzinewagens gebruiken. Net zoals ik.
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het woord discriminatie is perfect vervangbaar door taxatie.
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |