![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan hier in Spanje perfect Netflix zien op mijn laptop als ik wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
https://www.rtlnieuws.nl/tech/artike...%20verifiëren. Citaat:
Trump: ‘En wat met de koeien?’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 24 mei 2023 om 10:05. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.rtlnieuws.nl/tech/artike...%20verifiëren. Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten tweede, wat belet U om anderen toe te laten via VPN uw IP te gebruiken naar buiten toe ? Als Jan in Gent woont maar via VPN op het netwerk van zijn ouders binnenkomt in Antwerpen, en vandaar uit "naar buiten" gaat, denkt men aan de buitenkant dat dat van Antwerpen komt he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je gebruikt, maw, een e-mail adres dat enkel daarvoor dient, en dat e-mail adres geef je aan iedereen die de account gebruikt. Kunnen ze geregeld "verifieren". En als ze bij netflix nog wat meer gaan hacken denk ik dat ze binnenkort hun business mogen sluiten, want dan wordt dat "erger dan tik tok" he. Laatst gewijzigd door patrickve : 24 mei 2023 om 10:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edit: Xeno zei zonet juist hetzelfde.
Trump: ‘En wat met de koeien?’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 24 mei 2023 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, het is al "veel geld" voor het beetje dat je eraan hebt. Als ze U nu bovendien ambeteren dat je geregeld eens op een apparaat een check moet doen, en als ge het niet meer deelt met familieleden (wat een reden kan zijn om uw abonnement te houden, omdat ge er tenminste ook nog iemand plezier mee doet) dan hoeft het niet meer he, teveel ambras voor te weinig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge kunt zo dreamboxen beginnen hacken ook , elke 14 dagen 3 nachten werk om terug rond de beveiliging te geraken en gefrustreerd zitten omdat je dan net dat wou zien dat net dan werd uitgezonden, ... Moet ge weten dat zo een dreambox al een serieuze noot kost, los van het gepruts met cam kaarten en software om die spullen te hacken, ... geef mij dan maar een netflix en amazon abonnement. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie daar niks verkeerd in. Het gaat om kind, ouders, grootmoeder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.mirlook.com/2021/09/rai-...rd-13e-is.html Voilla op de hete vogel free to air, dus als je die kunt binnen pakken kan je gratis naar de calcio en volleybal kijken. kan ook via streaming zijn maar eens googelen he. https://altsat.be/nl/ Laatst gewijzigd door Herr Flick : 24 mei 2023 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het nog altijd zo is dan heb je in een basispakket 3 accounts. Dus, kind, ouder, grootouder. Geen probleem want je betaalt voor 3 accounts. Mijn inziens gaat het om het delen van 1 specifieke account. Bijvoorbeeld, we spreken af, ik kijk overdag, en jij belooft enkel 's avonds te kijken op dezelfde account, want met twee kijken op twee verschillende toestellen via dezelfde account op hetzelfde moment gaat niet. Ik vermoed dat dit gebruik bij de jeugd populair is. Laatst gewijzigd door Rudy : 24 mei 2023 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog iets is, dat dat heel dikwijls veranderd, dan kan je iets zien dan weer niet, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar die van ons is zot van volleybal....daarmee dat ze mij genomen heeft hé. ![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan is dat omdat ze nog geen origin filtering doen en dus enkel je credit card gegevens gebruiken om je locatie vast te stellen. (dat is belangrijk ivm auteursrechten. )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaat dat dan ook niet meer mogen in de toekomst? (haar accounts delen)? Ik wil toch ook benadrukken dat wij, noch mijn moeder "profiteren" hoor. Wij vergoeden haar op een andere manier . Vandaag bv is Albeir aan't werk in haar tuin. Onkruid uittrekken, gras maaien, de hagen scheren, de koer afspuiten met de hogedrukreiniger.... Een andere keer ga ik een beetje schoonmaken. Wij hebben een regeling onder elkaar. |
|
![]() |
![]() |