![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#821 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#822 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En waarom is een ongeboren kind niets waard in deze wereld?
|
|
|
#823 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#824 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is iets dat nog geen enkel contact gehad heeft, nog niks nuttigs gedaan heeft. Het is een last voor een vrouw die het in haar lijf zitten heeft. Die vrouw kan dat oftewel zinvol vinden, en dan heeft die kleine waarde voor haar. Oftewel niet, en dan heeft die kleine geen waarde voor haar. En voor de buitenwereld bestaat dat kind niet, he, het heeft nog nooit iemand ontmoet. Kortom, dat kind bestaat enkel maar voor die moeder, en als die het waardeloos vindt dan is het waardeloos he. Maar daar gaat het zelfs niet eens om. Het gaat erom dat die vrouw baas is over haar eigen lichaam en dus over leven en dood beschikt van alles wat van dat lijf afhankelijk is. |
|
|
|
|
|
|
#825 | |
|
|
Citaat:
Ik bedoel, er zijn mensen die de doodstraf overleven, omdat, ik weet niet, de stroom niet sterk genoeg was, of omdat de covidvax vervallen was, maar het woord "abortus" betekent toch "dat het gebeurd/afgelopen/terminé" is met die ongeboren mens hé? Dat is iets anders dan een "poging tot abortus" overleven hé. Niet? Een moord kunt ge niet overleven hé, want dan is het geen moord. Een poging tot moord kunt ge overleven....
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 7 februari 2024 om 16:25. |
|
|
|
|
|
|
#826 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ge begrijpt toch goed dat die dokter die patient gemanipuleerd heeft he, dat was gans de bedoeling van mijn sketchke. Het is juist om dat soort manipulatie tegen te gaan dat die patient wat bedenktijd heeft, om daar eens over te spreken met iemand anders of zo, even na te denken over wat die dokter aan het lullen was en zo.
|
|
|
|
|
|
#827 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"foefelen in de foef" overleven, misschien. Maar een abortus overleven dat gaat per definitie niet. |
|
|
|
|
|
|
#828 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#829 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik gaf dat voorbeeldje van nen dokter die gewoon direct ingaat op een patient om die razendsnel een irreversiebele ingreep voor te stellen, effe een ja-woord te krijgen en die uit te voeren, zoals ne canape verkoper he.
|
|
|
|
|
|
#830 | |
|
|
Citaat:
De natuur is "waardeloos." Maar de natuur heeft altijd gelijk. Lang nadat "de mens" iedereen en alles heeft trachten uit te roeien, zal de natuur overleven.
|
|
|
|
#831 | |
|
|
Citaat:
Te laat pé....
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 7 februari 2024 om 16:30. |
|
|
|
|
|
|
#832 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U mag het altijd komen proberen, hier in het Hellhole van Europa.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
#833 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#834 | |
|
|
Citaat:
En de wereld werd weeral een beetje minder vol!
|
|
|
|
#835 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat argument telt dus niet.
|
|
|
|
#836 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Plots is er dan wel iets mis met moord. En als ik helemaal naar Brussel moet komen voor u, laat ik u liever het licht zien.
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 7 februari 2024 om 16:39. |
|
|
|
|
|
|
#837 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Abortus is het beëindigen van de zwangerschap, als het kind dan levend ter aarde komt (hetzij vroeger) is de abortus niet mislukt. De intentie om het te doden wel.
|
|
|
|
#838 |
|
|
Hij die de ongewenste zwangerschap veroorzaakt moet gestraft worden. Niet de mens die daar ongewild de vrucht van is.
|
|
|
#839 |
|
|
Ik wil niet in semantiek vervallen, maar dan is het een mislukte poging tot abortus.
|
|
|
#840 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het afbreken van de zwangerschap betekent niet altijd het kind doden. Dus zelfs al overleeft een kind een afgebroken zwangerschap; is het nog steeds abortus.
|
|