![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is een geniale truuk, niewaar. Bij het volgende kruisbranden van een neger doen we die dood in Leuven, en hangen we het lijk aan een kruis in Vorselaar ![]() Maar goed, het is spijtig dat die aanklager geen tikfout heeft gemaakt in de naam. Stel U voor dat hij geschreven had "de feiten in Vorssellaar" dan waren er totaal geen feiten ![]() De mop is dat er hier nog mensen zijn die het VERNOEMEN VAN DIE DINGEN en daarover GESCHANDALISEERD ZIJN veel erger vinden dan de dingen zelf ![]() Stel U voor zeg, er zou wel eens iemand een tafel minder kunnen reserveren ... Laatst gewijzigd door patrickve : 25 februari 2024 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, u kan 1 van uw troetels uit de wind zetten. Geniaal.
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn argument is dat het in beide gevallen moet kunnen om die mening WEL te uiten in het openbaar. Ik zet niemand uit de wind maar wijs op inconsequentie.
![]() |
![]() |
#224 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koosnaampjes brengen niet veel bij, maar als u dat wil, ik heb er wel een paar.
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#225 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke advocaat had de burgerlijke partij?
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ik redelijk anoniem op een veilige lokatie zit.
Als ik dat in't publiek zou zeggen, waar een woke figuurtje het hoort, heb ik een aanklacht wegens racisme aan mijn broek.
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hier specifiek over het misdrijf belaging. Geen idee wat een discussie over racisme daar mee te maken heeft. Wellicht uw neiging om in een discussie over iets anders wat geneuzel over racisme te komen neerpoeffen. Omdat je in wezen alleen daaraan denkt.
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#230 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs als je VPN gebruikt.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 25 februari 2024 om 15:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, maar die houden me al in de gaten sinds 1992 hoor.
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen hier wordt gecontroleerd, zonder twijfel.
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk ligt u er niet van wakker.
p.s. Mocht dat zo zijn dan zoek je toch het Internet even af... Zo ga je stalkers tegen die jou via jouw apparaten in de gaten houden In de meeste gevallen plaatst men dat onder de noemer: stalkers Cookies: stalkers of trackers? Als men niets verkeerd doet... ![]() Mocht men daar daadwerkelijk werk van maken van dat gegluur dan is dat wel de doodsteek voor de meeste fora, chat software en andere...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 februari 2024 om 17:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Grootmoemoe zal de volgende nog voorgehad hebben den ik... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 februari 2024 om 17:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zo is dit topic weer verworden tot het zoveelste rondje zelfbeklag van blokkertjes.
Terwijl het daar niet over gaat.
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dit topic toont eigenlijk duidelijk hoe een "internet-influencer" gemakkelijk rijk wordt.
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zegt ook iets over hoe de jonge generatie met nieuws en opinies omgaat. Eerlijk gezegd vind ik dat allemaal wat ongestructureerd en teveel op perceptie gericht. Maar we gaan ermee moeten leven.
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het raar dat daar zo los over gegaan werd. Kon men niet zeggen: sorry er is een fout begaan, we herbeginnen?
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je een zaak hebt, moet je de neus hebben als er zich opportuniteiten voordoen he. Maar mocht je weten hoeveel jonge gastjes hun "channel" hebben op Youtube, die daar niet veel mee binnen rijven, dan moet je nageven aan de mensen die het in die business maken, dat ze zoals overal, een combinatie van zakenflair, geluk en kunde hebben. Wat je van die youtubers tenminste kan zeggen is dat het selfmade mensen zijn, een puur product van de vrije markt he. Ze hebben het helemaal zelf gedaan. |
|
![]() |
![]() |