![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als er trouwens plaatsen zijn waar ik gratis hardware kan krijgen...weet me het maar te zeggen é, ik heb zeker interesse! Vertel ons je geheimen kerel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ken een plaats waar je gratis hardware kan krijgen: in de winkel. Je moet het wel op een minder voorkomende manier te pakken zien te krijgen, dan. Maar dus alles waar je illegaal aan zou kunnen geraken zonder dat er een pakkans is, zou je nemen? Als morgen iemand aan je deur zou staan die je een gestolen wagen van de hand doet aan een spotprijs (gratis gaan ze dat niet weggeven), met een ander gegraveerd chassisnummer etc (dus dat ze de auto niet zouden linken aan een gestolen wagen indien je naar de keuring gaat of dergelijk), dan zou je geen seconde twijfelen en je beurs bovenhalen? Wat zeiden we ook alweer over geweten? Geef toch gewoon toe dat je er totaal geen hebt, en liever overal alles zou roven, zolang je er zeker van bent dat je niet gepakt kan worden. Laatst gewijzigd door DaBlacky : 16 april 2005 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb nooit gezegt dat ik alles gratis zou aannemen indien er geen controle op was. Dat heb jij gezegt niet ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het blauwe gaat over mij, het groene gaat over jou. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idd, hardware voor de pc neem ik aan ja. Ga je het adres nog geven waar ik gratis hardware kan verkrijgen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Maar discussiéér daar toch niet mee, Blacky!
WOLF-GANG MEI-STER!!! Laatst gewijzigd door 12 sec. of numarx : 16 april 2005 om 13:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals je zelf akkoord ging met de stelling het is en blijft diefstal ben je zo hypocriet als je maar kan zijn door jezelf goed te praten door middel van een ander te beschuldigen omdat hij kwa kwantiteit meer misbruikt. Jij copieerd ook cd's, dit is ook diefstal dus kijk eerst naar jezelf en beschuldig dan een ander. Hoeveel werk hebben mensen gestopt in het maken van de cd's die jij hebt gecopieerd? Wat als iedereen enkel die cd's copieerd die jij aanvaardbaar vind om gecopieerd te worden? Blijf jezelf maar goedpraten hoor kerel maar je bent even schuldig als iedereen die copieerd. Blijkbaar heb jij zoals zovelen een selectief geweten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
?????????? waarom dat? daar is toch geen controle op? Komaan, illwill, dit is tegen je principes, he. Er zal niemand bij je komen binnenvallen omdat te controleren. Koop 1 licentie aan voor de hele klas (als het niet volledig illegaal is vast te krijgen) en kopieer het volle bak! Niemand die het ooit te weten komt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hier leidt ik uit af dat je alle software kopieert, he. Het tegendeel verbaast me dus enorm. Daarom is er een verschil tussen hier en daar een kopietje hebben, of alle software en muziek illegaal downloaden en kopiëren. Net zoals er een verschil is tussen bv een doosje tictacjes stelen in de winkel, of een bank overvallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() je hebt een vreemde logica. Alles wat met de pc te maken heeft, neem je aan als het illegaal is. Van zodra we iets anders bedoelen, vind je het maar gevaarlijk en ben je bang dat ze je betrappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |