![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#52401 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En die verdient onze stem.
![]() |
#52402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52403 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verhuizen? Verhuis zelf.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 9 juni 2024 om 00:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52404 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard heeft dit alles met geld en macht te maken.. En geopolitiek... Laatst gewijzigd door tomm : 9 juni 2024 om 00:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52405 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52406 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben niet de Ruslandlover hier.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52407 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit 't venster vallen in ongedierteland aka Rusland gaat zonder bedreiging. ![]()
![]() |
![]() |
#52408 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52409 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit kan ik alleen maar voor de volle honderd (100) procent (%) beamen! ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52410 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dalibor en djimi gaven zich dan op als reservist?
![]() |
#52411 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zij maakt nooit bezwaar tegen het offeren van Zzombies, wel integendeel. Dat is één van de redenen waarom ik haar zo graag zie. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52412 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb mijn dienstplicht gedaan en was daarna reservist. Nu niet meer vanwege mijn leeftijd.
Uw omkering van de problematiek blijft verbazend. Oekraïne was een staat die zijn eigen koers koos, zonder zich in buurlanden te moeien. Rusland lijkt het concept soevereiniteit moeilijk te vatten en deed het omgekeerde wel. Tot de invasie van 2022. Daarmee is het bloedvergieten begonnen waar je zo tegen bent. Je bent als de vader die de psychopatische buurman zijn dochter laat verkrachten, onder de redenering dat hij dan je andere dochters wel mee rust zal laten.
![]() |
#52413 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ikzelf zou bijvoorbeeld zonder aarzelen die dief 'aan moord blootstellen', tenzij hij/zij/het zich als de bliksem uit de voeten maakt zonder ook maar één van mijn (888 imaginaire) kinderen ook maar één haar gekrenkt te hebben. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net als forumgenoot "dalibor" volbracht ik mijn dienstplicht (en ik tekende zelfs bij).
Dat is inmiddels net vier volledige decennia geleden. Mocht ik tegenwoordig niet zo dom en zo oud zijn, dan trok ik met véél enthousiasme naar Oekraïne om te helpen Zzombies te offeren aan De Witte Godin. Gezien echter mijn gevorderde leeftijd en zo zou ik ginder alleen maar in de weg lopen (of erger). Hier kan ik evenwel onbekommerd & onbelemmerd aan crowd funding (mee) doen, opdat/zodat de Oekraïners voldoende munitie & wapens zouden blijven krijgen. ![]() (opgedragen aan forumgenoot "tomm", die ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#52416 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nogmaals: degene die hier censuur moeten toepassen om hun eigen versie van de feiten op te dringen en een cultuuroorlog startte tegen alles en iedereen dat niet binnen hun "diversiteit" past; is daarom niet de goeie in het verhaal om ons dieper in dat conflict te betrekken. Er is een andere strategie nodig dan oorlog sedert er niemand beter van zal worden behalve degene die aansturen op oorlog.
![]() |
![]() |
#52417 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De jongens & meisjes maar geen 'x-en' ![]() Het zijn trouwens Zzombies, mét extra 'z' om ze te kunnen onderscheiden van de Haïtiaanse mythologische figuren. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#52418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We moeten alles hier verder afbouwen om het verder over grenzen uit te delen of om aan crises te geven dat op puur wanbeleid berust? Als ge uw eigen mensen hun veiligheid kunt garanderen en die mensen ook effectief achter u staan: kunt ge misschien overwegen om eens andere mensen te helpen. Vergeet trouwens niet dat hier honderdtal duizenden ex IS strijders zich begeven onder ons. We moeten ons intern organiseren en voorbereiden op het ergste. Niet totaal onvoorbereid een stok in een wespennest gaan steken. Uzelf als westerse samenleving superieur uitroepen of verklaren is toch grondig fout gebleken in de realiteit niet waar?
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 9 juni 2024 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52419 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo kan je iemand die zegt dat er meer mensen in de zorg zouden moeten werken kunnen antwoorden dat hij dan maar zelf verpleger moet worden.
![]() |
![]() |
#52420 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zijt ge daar wéér met uw 'dus' die nergens op gebaseerd is en nergens op slaat? ![]()
|
![]() |
![]() |