![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is me wat met die handlangers van Rusland. ![]()
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe lang is het geleden dat u gebid heeft en in welk hoofdstuk van de Bijbel leest u nu? Ik ben er zelf niet meer zo intens mee bezig, maar ik getuig voor gans Vlaanderen dat ik enkel en alleen faal als mens als ik ontrouw ben aan Hem. U zou beter uw broeders in Christus bijstaan in plaats van hen valselijk te beschuldigen met uw vooroordelen. ![]()
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We gaan allemaal dood, met of zonder Rusland, met of zonder onafhankelijkheid. Daarom is het wijzer iets onveranderlijk als heersende macht aan te wijzen. Ik vind dat wij als samenleving God terug nodig hebben. Niet op den letter, maar op den geest.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 9 juni 2024 om 13:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 9 juni 2024 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel op een weinig respectvolle manier en dan nog vanuit een heel hautaine houding. Een typische trek van dat kleine wereldje van complotdenkers, preppers, Poetintrollen, wappies... "Wij weten het. De rest is dom, onwetend, slapen..."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus zijn het eerder de VB stemmers die de simpelen van geest zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat telt dan niet andersom?
![]() |
#269 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wie wil er met de bruinen in zee denk je? De PVDA misschien? ![]() Laatst gewijzigd door speurneus : 9 juni 2024 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jullie kunnen maar niet zwijgen over het Vlaams Belang. Over partijen die er niet toe doen, zwijgt men net wel. Wie heeft het over Voor U? Of partij Blanco? Of over L99? Dat zijn irrelevante partijen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Is België in uw ogen nog een soevereine natiestaat? Of mogen we enkel gaan stemmen over bijzaken, terwijl onverkozen afdankertjes in de EU het échte beleid voeren. Namelijk over wie er hier binnenkomt. Ons land is een totalitair regime en een schijndemocratie. Ik verwacht helemaal niks van de verkiezingen maar het is wel de morele plicht om te stemmen waarvoor je staat. Met N-VA gaat er helemaal niks veranderen.
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over uw eigen gebrek aan inzicht. Het CS mag dan wel standhouden, het heeft niet het doel gediend, nl. de partij irrelevant maken, zodat zo goed als niemand er nog meer voor zou stemmen. Grandioos mislukt. Met trouwens het neveneffect dat het CS voor de verspreiding van antipolitiek heeft gezorgd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee slimmer dan driesje die houd zijn neo nazi gedachten al jaren intern.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#278 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mmmm... die moeten niet echt aandacht krijgen hé. Ik verwacht toch wel enkele percenten voor Blanco.
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Proficiat aan N-VA en al haar militanten.
N-VA is de verrassing en de winnaar van de verkiezingen. De kiezer wenst dat N-VA federaal het land gaat leiden. Ik hoop dat Bart De Wever zijn regering snel op been brengt. Proficiat aan al degene die op de goei hebben gestemd ! ![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 9 juni 2024 om 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoewel ik nooit een N-VA lidkaart gehad heb, was ik geraakt door de overwinningsspeech van De Wever. Met al wat je van hem kan zeggen, hij is de beste redenaar die we in Vlaanderen hebben.
![]() |