![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het daagt in uw getuigenis steeds meer dat u weinig inleeft met de Schrift maar alles met den wereldgeest: die van den duvel is.
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar steekt weer die arrogantie de kop op. Uw taal ligt geenszins in het verlengde van het bijbels taalgebruik. Wat ik vooral mis in al uw opmerkingen over geloof, is de vreugde van Heer. Nochtans leidt ons geloof in Hem tot de vreugde, want in Hem is de dood overwonnen en Hij ons binnengebracht in het Huis van de Vader. Daar gaat het grootste deel van de Bijbel nu eenmaal over: lijden, dood en verrijzenis van Jezus. Het is Paulus die heel krachtig onderstreept wanneer hij schrijft dat alles staat of valt met Jezus' verheerlijking door de Vader. Daarin ligt ons heil. De ketenen van de duivel zijn net door die verheerlijking verbroken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een arrogantie van die mensen! Hoe durven ze het na al dat jij-bakken!? Laten wij onze hoop op den 9e vestigen en hopen dat de wortel ons nu wel kan verlossen en afleveren. Delivance is only a mile away.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 3 juni 2024 om 12:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 3 juni 2024 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"...want in Hem is de dood overwonnen en Hij ons binnengebracht in het Huis van de Vader. Daar gaat het grootste deel van de Bijbel nu eenmaal over: lijden, dood en verrijzenis van Jezus. Het is Paulus die heel krachtig onderstreept wanneer hij schrijft dat alles staat of valt met Jezus' verheerlijking door de Vader. Daarin ligt ons heil. De ketenen van de duivel zijn net door die verheerlijking verbroken." zijn fabelachtige constructies. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 3 juni 2024 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wantrouw mensen met "waarheden". En al helemaal als die moeten "onderwezen" of wettelijk opgelegd worden.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.spectator.co.uk/article/...-be-shut-down/
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) Laatst gewijzigd door E. Gidius : 4 juni 2024 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat puberteitblokkers hun cognitieve functies stagneren, spier en botgroei hinderen en dat hun penisgroei daarbij ook stagneert wat een operatie later vermoeilijkt. Dat is de waarheid
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Transrechten? JA!
Ze zijn dringend van doen om ze te scheiden van vrouwenrechten!!! BV je wordt pas op je identiteitskaart vrouw na een geslachtsoperatie, je mag pas in de safe spaces van vrouwen na een geslachtsoperatie. Zonder de effectieve "transformatie" behoor je bij je aangeboren geslacht. Juridisch én maatschappelijk.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 5 juni 2024 om 06:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sterker! De kiezer heeft gesproken. Mag ik concluderen dat Groen is afgestraft voor haar genderbeleid?
![]() |
#153 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sure. En de monsterscore vanhet VB is er niet gekomen door hun anti-LGBQ standpunten van de laatste week
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het lijkt me toch sterk dat Groen flirt met de kiesdrempel wegens haar lgbqt waanzin. Ik ken doorwinterde Groene stemmers die niet zijn gaan stemmen deze keer of niet op Groen maar PVDA of Vooruit stemde. Groen gaat niet over minderheden maar zou voor iedereen hetzelfde moeten zijn. Dat zou over duurzaam leven moeten gaan. Die voorkeursbehandelingen en die waanzin op de kinderen willen doortrekken, heeft een duidelijke NEEN ontvangen mijn gedacht. Moge rechts zich organiseren en zich oriënteren op onafhankelijke onderzoeken om het medische schandaal hierin bekend te maken en de volgende generatie uit klauwen van die eugenetische zotten te redden.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 10 juni 2024 om 07:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een andere zou zijn dat ze net door die standpunten niet hun verhoopte score hebben gehaald.
![]() |
![]() |
#156 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat bedoelde ik eigenlijk
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar neen Bart Dewever heeft gewoon een ijzersterke campagne gevoerd.
En dat is iets dat vriend en vijand zullen moeten erkennen.
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart De Wever is bij uitstek de beste politicus van deze eeuw. Spijtig dat hij en de meerderheid van het Belgisch volk zo oorlogszuchtig zijn.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ben al eens hervormd door de NVA, ik weet niet of ik een tweede hervorming ga overleven.
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie het nu ook.
Ik had ergens iets verkeerd gelezen blijkbaar... ![]()