Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juni 2024, 14:06   #241
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Selectieve doofheid valt wel vaker voor bij starre denkers.
Leg de woorden van Tom VG hier dan maar eens zwart op wit vast. Ik ben heel benieuwd. Kom, boter bij de vis. Graag het citaat van wat Van Grieken heeft gezegd en wat ik volgens u dus niet gehoord zou hebben.

Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 18 juni 2024 om 14:07.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2024, 14:22   #242
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Leg de woorden van Tom VG hier dan maar eens zwart op wit vast. Ik ben heel benieuwd. Kom, boter bij de vis. Graag het citaat van wat Van Grieken heeft gezegd en wat ik volgens u dus niet gehoord zou hebben.
Kijk anders nog eens terug naar het Conclaaf hé jongen. Hij zegt daar zelf dat hij vreest dat hij er niet goed zal uitkomen na zijn opmerkingen tov De Sutter.

Ik moet toch echt je handje niet vasthouden? Maar hey, het is nu eenmaal kenmerkend voor starre denkers dat bepaalde zaken weggefilterd worden omdat ze niet in het correcte beeld passen. Dat is helemaal niet erg Jan.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2024, 14:24   #243
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Zelfs de stelling dat "de rechten van homoseksuelen verworven rechten zijn" klinkt niet erg van harte.

Het komt over als zeggen dat je liever anders had gezien, maar het niet de moeite waard vindt er een punt van te maken.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2024, 14:27   #244
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Zelfs de stelling dat "de rechten van homoseksuelen verworven rechten zijn" klinkt niet erg van harte.

Het komt over als zeggen dat je liever anders had gezien, maar het niet de moeite waard vindt er een punt van te maken.
Dus, de rechten van homoseksuelen zijn verworven rechten.

Je gaat veel harder moeten proberen om er iets anders van te kunnen maken.

Ik ben benieuwd.
Oud 18 juni 2024, 14:32   #245
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Waarom zou het "van harte" moeten? Het is voldoende als men zich engageert de bestaande wetgeving te handhaven. Regenboogvlaggen zult u niet gauw zien op VB-bijeenkomsten.

En ja, wat mij betreft, mag het gerust anders. Alleen is dat mijn persoonlijk standpunt.
Oud 18 juni 2024, 14:40   #246
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom zou het "van harte" moeten? Het is voldoende als men zich engageert de bestaande wetgeving te handhaven. Regenboogvlaggen zult u niet gauw zien op VB-bijeenkomsten.

En ja, wat mij betreft, mag het gerust anders. Alleen is dat mijn persoonlijk standpunt.
Van mij moet er niks.

Maar dat discours heeft een toon gezet en heeft electoraal pluimen gekost.

Mensen stemmen in grote mate op basis van een gevoel dat iemand bij hen losmaakt.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2024, 14:41   #247
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kijk anders nog eens terug naar het Conclaaf hé jongen. Hij zegt daar zelf dat hij vreest dat hij er niet goed zal uitkomen na zijn opmerkingen tov De Sutter.

Ik moet toch echt je handje niet vasthouden? Maar hey, het is nu eenmaal kenmerkend voor starre denkers dat bepaalde zaken weggefilterd worden omdat ze niet in het correcte beeld passen. Dat is helemaal niet erg Jan.
Ok, weer gaat u af als een gieter. Of hoe u weer eens de werkelijkheid een draai wilt geven om die in uw vooringenomen pasvormpje te duwen. Helemaal niet erg, fox, want iedereen ziet dwars door uw onhandige pogingen heen.

Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 18 juni 2024 om 14:41.
Oud 18 juni 2024, 14:42   #248
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Van mij moet er niks.

Maar dat discours heeft een toon gezet en heeft electoraal pluimen gekost.

Mensen stemmen in grote mate op basis van een gevoel dat iemand bij hen losmaakt.
Dat wordt beweerd, maar tot nu toe is dat niet bewezen. Als de thematiek echt de mensen nauw aan het hart had gelegen, had dit veel stemmen opgeleverd voor De Sutter, die persoon die zogezegd het slachtoffer werd van het verondersteld "schofterig" gedrag van Tom VG. Niet dus.
Oud 18 juni 2024, 14:51   #249
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ok, weer gaat u af als een gieter. Of hoe u weer eens de werkelijkheid een draai wilt geven om die in uw vooringenomen pasvormpje te duwen. Helemaal niet erg, fox, want iedereen ziet dwars door uw onhandige pogingen heen.
Wat is het nu eigenlijk? Hebt u het Conclaaf niet gezien of wil u het niet zien? Ik kan toch echt uw handje niet vasthouden?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
Oud 18 juni 2024, 14:54   #250
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat wordt beweerd, maar tot nu toe is dat niet bewezen. Als de thematiek echt de mensen nauw aan het hart had gelegen, had dit veel stemmen opgeleverd voor De Sutter, die persoon die zogezegd het slachtoffer werd van het verondersteld "schofterig" gedrag van Tom VG. Niet dus.
Nope, het heeft de NVA en PVDA stemmen opgeleverd. U lijkt de kiezersdynamiek echt niet te begrijpen hé? Er gaan geen kiezers van Groen naar VB en omgekeerd. er gaan er wel van VB naar NVA en omgekeerd en er gaan er van Groen naar PVDA en omgekeerd.

VB verliest kiezers terug aan NVA die het in de peilingen had gewonnen en Groen verliest er aan PVDA omdat Moslims nu eenmaal ook oerconservatief zijn. Maar die gaan natuurlijk niet op VB stemmen. Echt, zo moeilijk is het allemaal niet, maar je moet het natuurlijk WILLEN begrijpen. En daar knelt het schoentje bij starre denkers. Die willen niets begrijpen dat buiten het vooraf vastgelegde denkkader gaat. Dat is niet erg hoor Jan.
Oud 18 juni 2024, 14:56   #251
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat is het nu eigenlijk? Hebt u het Conclaaf niet gezien of wil u het niet zien? Ik kan toch echt uw handje niet vasthouden?
Spartel maar. Het is al lang duidelijk dat u niet woordelijk kunt aangeven wat u toch zo stoorde aan Tom VG's optreden in het Conclaaf. Alleen wat vaag gedoe erover.

Terug naar af, beste fox.
Oud 18 juni 2024, 15:06   #252
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Spartel maar. Het is al lang duidelijk dat u niet woordelijk kunt aangeven wat u toch zo stoorde aan Tom VG's optreden in het Conclaaf. Alleen wat vaag gedoe erover.

Als u het niet wenst te bekijken is dat uw eigen keuze. Blijf maar in uw denkkader hangen. U wint, proficiat Jan.

https://www.hln.be/verkiezingen/hoe-...tter~aa248cc0/

Laatst gewijzigd door fox : 18 juni 2024 om 15:10.
Oud 18 juni 2024, 15:10   #253
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat mij wat stoorde was zijn lang gezicht en zijn norse blik. Misschien had de man niet heel goed geslapen, dat kan ook.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2024, 15:22   #254
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Wat mij wat stoorde was zijn lang gezicht en zijn norse blik. Misschien had de man niet heel goed geslapen, dat kan ook.
Van u weten we inderdaad dat uiterlijk vertoon belangrijker is dan inhoud. Bedankt om dat nogmaals te bevestigen.
Oud 18 juni 2024, 15:32   #255
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen Jan, dat probeer jij ervan te maken. En het lukt niet. Totaal niet zelfs.

Laatst gewijzigd door Pandareus : 18 juni 2024 om 15:32.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2024, 15:33   #256
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
https://www.nji.nl/seksualiteit-en-g...ekse-en-gender

Een man die zich gedraagt als een vrouw blijft een man.
Genderisme heeft louter maatschappelijke afbraak als doel. Biologie moet ondergeschikt zijn aan de maakbare maatschappij.
U weet wel; de grote mars door de instellingen.

Neen, dank u. Geen communisme voor mij.
LOL gender dateert van voor marx en lenin, niks met communisme te maken.
Komt zelfs bij dieren voor zoals je hierboven kan zien
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2024, 15:35   #257
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Haha, je bent al even naieef als de schaapjes ten tijde van Corona. Wij hebben de wetenschap achter ons

En dan quote je wat pseudo-wetenschappelijke artikels.

Maar zeg me eens, als ik mij nu voel als een konijn. Ga je dan beweren dat de wetenschap zegt dat ik ook een konijn ben, want ik voel mij zo. Of ga je mij therapie aanraden?
OK geef dan gerust die studies die aantonen dat gender niet bestaat.
EN als je bezig bent gelijk welke onzin je gelooft over corona ook maar.

Kan ik eens goed lachen.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

Oud 18 juni 2024, 15:37   #258
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van u weten we inderdaad dat uiterlijk vertoon belangrijker is dan inhoud. Bedankt om dat nogmaals te bevestigen.
Volgens mij is hij ook geen vechtersbaas zoals Dewinter. Daar is hij te afgeborsteld voor. Het zou me niet verwonderen dat hij ooit uit de kast komt. Ik kan me vergissen natuurlijk.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 juni 2024 om 15:58.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2024, 15:39   #259
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
OK geef dan gerust die studies die aantonen dat gender niet bestaat.
EN als je bezig bent gelijk welke onzin je gelooft over corona ook maar.

Kan ik eens goed lachen.
neeeee... laat het uit aub... roep het niet over ons af...

Er is al een heel subforum vol met Wappie-bulshit, liefst hier de boel niet flooden daarmee.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2024, 15:54   #260
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
neeeee... laat het uit aub... roep het niet over ons af...

Er is al een heel subforum vol met Wappie-bulshit, liefst hier de boel niet flooden daarmee.

ik wou gewoon eens lachen, die wappie onzin is net zoals het VB programma hilarisch.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be