![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Stimuleert de islamitische cultuur het misbruiken/vernederen/verkrachten van ... | |||
Ja, de islamitische cultuur stimuleert misbruiken/vernederen/verkrachten van Westerse vrouwen door moslims. |
![]() ![]() ![]() |
60 | 86,96% |
Nee, de islamitische cultuur stimuleert geen misbruiken/vernederen/verkrachten van Westerse vrouwen door moslims. |
![]() ![]() ![]() |
9 | 13,04% |
Aantal stemmers: 69. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Gouverneur
|
![]() Er zijn nog linksen die hun eigen waarden/vrouwen graag zien!
Citaat:
The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 9 januari 2016 om 19:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Europees Commissaris
|
![]() Luckas Vander Taelen heeft natuurlijk gelijk. Maar hij geeft de indruk dat de nieuwe immigranten momenteel een cultuurshock ondergaan. Kan zijn, maar dat neemt niet weg dat zij zich niet zomaar mogen vergrijpen aan onze vrouwen. Ik denk eerder dat zij vooral ongelovige vrouwen minachten, zoals hun profeet het heeft voorgedaan. Hoe komt het dat moslims van de 3e generatie in het Westen ook nog steeds hetzelfde denken over vrouwen. Die zouden zich intussen toch moeten aangepast hebben aan de normen van de Westerse maatschappij. Niet dus. Vrouwen die niet gekleed zijn volgens de normen van de islam worden gewoonweg belaagd. En dat zal niet opgelost geraken met een onnozele cursus. De islam moet eens goed doorgelicht worden en de juiste conclusies moeten getrokken worden. Is er wel plaats voor de islam in Europa? Persoonlijk denk ik van niet. Trouwens de barbaarse behandeling van (ongelovige) vrouwen is slechts één facet. Er is nog veel meer dat niet overeenstemt met onze waarden.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 9 januari 2016 om 20:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dewael zei zelfs bijna letterlijk dat de islam niet past in onze samenleving. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 10 januari 2016 om 04:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bandietenbende verkoopt hun principes, erger dan hoeren, voor de postjes en 't zakkenvullen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Banneling
|
![]() Dien zelfden Verhofstadt zit nu in HET EUROPESE PARLEMENT en likt ook mee de hielen van Madam Merkel ...bla bla bla ,, ze zeggen en zeiden maar ze deden niets die mannekes piesens
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij hoeven geen slachtoffers te worden van hun 'denkpistes'. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 januari 2016 om 09:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Gouverneur
|
![]() Ondertussen fietsen de "goede" partijen nog altijd rond het hoofddoekenprobleem. Ze willen het zelfs nog meer laten inburgeren. Hoeveel vrouwen moeten er nog verkracht worden?
https://www.youtube.com/watch?v=elocsrl6I3E
![]() |
#232 |
Minister-President
|
![]() haha haha kijk hier he
al die moslimmeiden zijn het zat ok en willen hun gaatjes flink laten doorprikken door sterke, grootgeschapen, potente blanke hetero mannen hahha haha f(IK GA LEVEN) (t) <<===>> f(IK GA UITNAAIEN) (t) ===>> f(LEVEN) (t) <<====>> f(Naaien) (t) haha haha of wil zij als diepgelovige MOSLIMMEID nu de arme, potente, blanke hetero mannen ook misbruiken/ vernederen en verkrachten met haar benen wijd? ======================== https://www.google.com/search?client...ul+ik+ga+leven https://uitgeverijprometheus.nl/boek...n-paperback-2/ Lale Gül Ik ga leven Boeken Literaire fictie Literaire roman, novelle Ik ga leven Lale Gül (1997, Kolenkitbuurt, Amsterdam) studeerde Nederlands aan de VU. Tot haar zeventiende ging ze in het weekend naar een Koranschool van Stichting Milli Görü?. In haar autobiografische debuutroman Ik ga leven betwist ze alles wat ze daar geleerd heeft en meer. Met dit boek, waarvan al meer dan 325.000 exemplaren zijn verkocht, won Gül onder andere de NS Publieksprijs, de Euregio Literatuurprijs voor Scholieren, de Pim Fortuyn Prijs en Nederlander van het Jaar. De filmrechten zijn verkocht en het boek verschijnt in vijf talen, waaronder het Engels en Frans. ‘Deze perspectieven van een eenzame vrouwelijke rebel die niet weet waar of bij wie ze terechtkan zijn nieuw in de Nederlandse migrantenliteratuur.’ The New York Times ‘Poëtisch, erotisch en messcherp geschreven. Een overweldigend debuut.’ Twan Huys ‘Met haar boek geeft Lale Gül meisjes die er alleen voor staan eindelijk een stem.’ Fidan Ekiz ‘Ik volg je op Instagram, omdat ik heel benieuwd ben naar je boek. Ik koop het zodra de Engelse vertaling af is.’ Sarah Jessica Parker ‘Dat dappere moslimmeisje moet de NS Publieksprijs winnen. Mijn vrouw heeft dat boek verslonden en is fan.’ Johan Derksen ‘Ik gaf haar een boekencontract na vijf minuten praten, nog voordat ik een letter gelezen had. Ik wist: dit is een belangrijk verhaal.’ Mai Spijkers Lale Gül Lale Gül Lale Gül (1997, Kolenkitbuurt, Amsterdam) studeerde Nederlands aan de VU. Tot haar zeventiende ging ze in het weekend naar een Koranschool van Stichting Milli Görü?. In haar autobiografische debuutroman Ik ga leven betwist ze alles wat ze daar… https://uitgeverijprometheus.nl/boek...n-paperback-2/ ========================== |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben er van verbaasd dat ik in de loop der jaren hier zo mild heb gereageerd.
Een moslim kan alleen een moslima verkrachten. En dan nog is het de schuld van de moslima- of ongehuwd, of gehuwd met een andere moslim-. Tenzij ze 4 erkende getuigen kan optrommelen, die dan nog eens geloofd worden. Het resultaat van zo'n soort van "rechtspraak" is over het algemeen niet zo denderend voor de moslima ten andere, want indien ongehuwd, kan het zijn dat de verkrachter haar huwt om andere straffen te ontlopen. Steniging wegens overspel is ook mogelijk. Als een moslim seksuele daden stelt met een dhimmie of slaaf, geslacht en leeftijd doen er niet toe, is dat acceptabel. Indien er fysieke schade is, dan hangt het er van af wie de eigenaar is van de gebruikte. Is het iemand anders, kan er een schadevergoeding afgesproken worden. Een moslima mag alleen lichamelijke interactie hebben met haar echtgenoot, en ze moet ten alle tijden klaarstaan. "Sorry schat, 'k heb hoofdpijn" of " ik moet de baby verschonen" zijn geen redenen noch excuses om seks te weigeren. U kan deze regels terugvinden in hoofdstukken 4 "An-Nisa" (De Koe) en 8 "Al-Anfal" (De krijgsbuit) De grote leider Ayatollah Komeini heeft nog enkele extra regeltjes ingevoerd (zogezegd gebaseerd/geïnterpreteerd op hadiths), waarbij er tijdelijke huwelijken mogelijk zijn, of hoe interactie te hebben met een te jonge bruid. En dat schaap, dat moet maar verkocht worden in een buurdorp.
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nieuw beeld van daders seksuele uitbuiting: bijna 90 procent heeft migratieachtergrond en ze vallen na straf terug in oud gedrag
Dat zegt genoeg ...
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat ne hypocriete fuck was dat dien Ayatollah Komeini, ... eigenlijk zou je een AI filmke moeten kunnen sturen en dat afspelen op die rots in Mekka waarin den Ayatollah door 70 bokken verkracht wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#238 |
Minister-President
|
![]() nou eerlijk gezegd, bij alle volkeren en rassen worden meiden op harde wijze afgericht om alleen met hun eigen RAS en VOLK te neuken ok. Dus islamieten zijn op dit punt NIET UNIEK.
Heel veel MOslim meiden rebelleren keihard en worden LESBISCH of zij gaan alleen neuken met niet moslim mannen die onbesneden zijn, gewoon omdat het dan lekkerder is en zij niet verkracht worden. Islamitische SEKS is per definitie verkrachting van de VROUW ok, dit vertelden moslim vrouwen aan mijn ex vrouw vroeger, ook anaal worden veel moslim vrouwen keihard verkracht in huwelijken door hun besneden moslim mannen die hun TIRAN is en dictator. Zuivere Islam kent geen enkel vrouwenRECHT en het komt nooit meer goed denk ik op dit punt. ============================================ |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Gouverneur
|
![]() Hier nog een voorval in Frankrijk. Of toch niet ... Berichtgeving kom van onze nationale hedendaagse Pravda. Vermits België al een tijdje last heeft van wetten en instellingen die de vrije meningsuiting en persvrijheid onderdrukken is het niet altijd eenvoudig om de waarheid - of alle feiten - te lezen.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/06...-verkrachting/ Iemand een idee over welk "religieus gemotiveerd geweld" ze het hebben? Of mag ik besluiten dat ik ze hetzelfde trucje gebruiken als "jongeren"?
The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 20 juni 2024 om 10:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |