![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je wil weten wat de fiscus over jouw weet kan je via Itsme of Eid inloggen in het cap: https://www.nbb.be/nl/kredietcentral...p/raadplegen-0
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De partij van de rode racist is één van de vier partijen waarmee "het weverke" een akkoord probeert te bereiken. Voor Connar tellen enkel zijn eigen eisen. Hij EIST van 3.4de van de Arizona partijen dat zij naar zijn pijpen dansen. We zullen zien of Connar daar verder mee geraakt dan in Gent.
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt dat jouw favoriete francofone volkske zich met geweld separeerde van Nederland, en dat je, net zoals je geliefde Franstalige evenbeelden, een Hollanderhater bent. Typisch dat belgicistische Vlamingenhaters graag de kloten kussen van de fascistische, discriminerende, Franstalige "elite".
![]() |
#85 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
en de betekenis van "aderlating" opgezocht. Citaat:
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 2 november 2024 om 19:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze gaan nog op hun adem trappen als de bezuinigingen in de sociale zekerheid werkelijkheid worden.
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik spreek niet over aderlating als dusdanig. Ik heb het over voor en door megabedrijven gepercipieerde 'kleine aderlatingen'. Die bestaan ook, voor zover u het nog niet wist. Men moet een goed draaiend bedrijf niet laten financieel doodbloeden door het opleggen extra hoge taxen natuurlijk. Dat zou wel heel dwaas zijn. Wat men vraagt is dat megabedrijven die hier toch goede winsten genereren, een wat grotere bijdrage leveren in het spijzen van de staatskas, gezien de belabberde toestand van de butgettaire toestand. Net als de gewone burger dat zal moeten doen, vrees ik Laatst gewijzigd door Het Oosten : 2 november 2024 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je een bron geven voor jouw hoogdravend gebazel?
![]() |
#89 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een beetje aderlating kan niet zoals ook een beetje zwanger zijn.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat op uw leeftijd. ![]()
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Strikt genomen hebt u hier een punt. Ik had beter een andere term gekozen: een substantiële bijdrage. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 2 november 2024 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin, die 15 jaar Verenigde Nederlanden hebben Vlaanderen meer positiefs gebracht dan de twee eeuwen ervoor.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar zitten de partij leiders nu die de mond vol hebben met de woorden als politicus moet je over je schaduw durven stappen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Conner Rousseau, de ambetante luis in de pels van de rechtse partijen. Maar wel succesvol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het tijd wordt voor een naamverandering van die partij.
![]() |